mokadda ban PM karaya karala thiyenne ?
පොර නිවාඩුවට හවායි ගියා බන්....ගිනි ගන්න අස්සේ....Media මූව අල්ලන් කෑවා.....
කාලෙකට පස්සේ පොරගෙන් උන එකම අවුල.....මේ වගේ වෙලාවක මිස්නිස්සු බලන්නේ වරද කාගේ හරි පිටින් යවන්න....
uu kohoma ekek da bn...? OZ citizen kenekge view eken kiyapan...
mata idea ekak na oz politics gena...liberal nam ithin kohomath penna ba immigration tight karapu nisa...
අනික මෙදා සැරේ warnings එහෙම ගනන් අරන් නෑ කිය්නවා නේද? අනිත් අවුරුදු වල bushfire සීසන් එකට කලින් කරන වැඩ මුකුත් උනේ නෑ කිය්නව නේද?
uu kohoma ekek da bn...? OZ citizen kenekge view eken kiyapan...
mata idea ekak na oz politics gena...liberal nam ithin kohomath penna ba immigration tight karapu nisa...
අනික මෙදා සැරේ warnings එහෙම ගනන් අරන් නෑ කිය්නවා නේද? අනිත් අවුරුදු වල bushfire සීසන් එකට කලින් කරන වැඩ මුකුත් උනේ නෑ කිය්නව නේද?
මම දැකපු පට්ටම efficient මිනිහෙක්.....නියම පොරක්....හවායි ගිය සීන් එකෙන් නාගත්තා.....
වැඩක් පටන් ගත්තොත් ඉවරම කරනවා.... බෝට්ටු නවත්තුවෙත් පොර.... Joe Hockey කාරය Treasurer වෙලා නගත්තට පොස්සේ Turnbull Government එකෙන් Scomo ව පත් කළා....පොර Joe Hockey නාපු නෑම නවත්තල හදල ගත්ත....
ඊළඟ අවුරුද්දේ surplus කරනවා කියනවා නේද බන් ? මට යන්තමට වගේ ඇහුන...
Government වැඩ කරන මිනිස්සු පොරට වැඩිය කැමති නෑ...
mun abrorginal kiyapu ewa ahala ne.unge system ekak tibila tiyenawa cool burn kiyala un saren sare eka eka jathiye bush walata gini tiyanawa.etakota mae wage lokuwata awillenne ne.dan ithin kanawa pori halenna
they do back burns for the most parts.. i’ve seen them doing it last year.but gov cut the budget for regional councils and fire dept. and they all are volunteers not like ambos.as far as i Know. i guess this a global crisis. not just aussie. whole world weather patterns are fucked up. last 14 years i’ve been here every summer is getting hotter and hotter and winter patters and changed too.