ඕස්ට්‍රේලියාවේ මිනිස්සු වාහන ගන්න විදිය

Madz619

Member
Jan 17, 2010
1,503
118
0
right behind you
Well I would say it is cheap, if you look at the prices of other countries, its definitely cheap. :) Yeah the mileage clocks high pretty soon as people do travel a lot.yes, 100,000Km is pretty much nothing :yes: but I would say anything below 180,000 is fine :)



Definitely! No one here gives a damn whether you have the latest BMW or a Ferrari or a Audi or even a 1990s Hyundai model.If it covers your purpose and if you can afford it then thats what matters. no ones gonna boast about the car they have :yes::)

that's the best part of being in Aussie ... 99% of the blokes would not even care whether you drive an old banged up Hyundai or a shiny new Ferrari
 

mldarshana

Well-known member
  • Apr 2, 2007
    34,059
    1,404
    113
    ආශ්චර්ය අභියස :nerd:
    australia වලින් වාහන ඉම්පෝට් කරන්නත් පුලුවන්ද අයියා ලන්කාවට?shipping එහෙම ඉහල යනවද එතකොට ජපානෙට වඩා.?

    එක නෙමෙයි.අපිට ජපානේ හරි.australia හරි.ඉදලා යාලුවෙක් එහෙ එයා පාවිච්චි කරපු.2014 විතර used කාර් එකක් මගෙන් සල්ලි ගන්නේ නැතුව එවනවනම්.ඒකට ලන්කාවේ බදු අයවෙන්නේ කොහොමද? අර cif value එක.එහෙම හදන්නේ කොහොමද එතකොට.

    වාහනෙ නිකන් හම්බුනත් ටැක්ස් එක ගෙවන්න ඕන බන් ... එතකොට ඉතින් වැඩක් නෑ

    එකම ක්‍රමේ උඹ පිට රටක වැඩ කරනවනම් ... එහේ පාවිච්චි කරපු වාහනෙ මෙහෙට ගේන්න පුළුවන් චාන්ස් එකක් දීල තියෙනව ... අළුත් වාහනයක් ගේන්න බෑ ... පරණ වාහනයක් තමයි එහෙම ගේන්න පුළුවන්
     

    Henry L

    Member
    Jan 10, 2010
    25,388
    916
    0
    Victoria, Australia
    that's the best part of being in Aussie ... 99% of the blokes would not even care whether you drive an old banged up Hyundai or a shiny new Ferrari

    true :)
    thats why even you can park your car aside roads.generally speaking, no ones gonna steal it. even if they does, its hard to get away with it :)
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    වාහනෙ නිකන් හම්බුනත් ටැක්ස් එක ගෙවන්න ඕන බන් ... එතකොට ඉතින් වැඩක් නෑ

    එකම ක්‍රමේ උඹ පිට රටක වැඩ කරනවනම් ... එහේ පාවිච්චි කරපු වාහනෙ මෙහෙට ගේන්න පුළුවන් චාන්ස් එකක් දීල තියෙනව ... අළුත් වාහනයක් ගේන්න බෑ ... පරණ වාහනයක් තමයි එහෙම ගේන්න පුළුවන්

    ඒක දන්නවා බන්.මම අහන්නේ එහෙම ගෙනාවොත් tax එක calculate කරන්නේ කොහොමද කියලා.
     

    d7k

    Active member
  • May 15, 2015
    314
    68
    28
    වාහනෙ නිකන් හම්බුනත් ටැක්ස් එක ගෙවන්න ඕන බන් ... එතකොට ඉතින් වැඩක් නෑ

    එකම ක්‍රමේ උඹ පිට රටක වැඩ කරනවනම් ... එහේ පාවිච්චි කරපු වාහනෙ මෙහෙට ගේන්න පුළුවන් චාන්ස් එකක් දීල තියෙනව ... අළුත් වාහනයක් ගේන්න බෑ ... පරණ වාහනයක් තමයි එහෙම ගේන්න පුළුවන්

    අපෙ තාත්තගෙ වාහනයක් තියෙනව ඒක ලන්කාවට එද්දි ගේන්න පුලුවන් ද​? නෝමල් ටැක්ස් එකම වදිනවද​??
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    මේ රටවල වාහන ගනන් අඩු මෙහෙ මිනිස්සුන්ට වාහන කියන්නෙ ආයොජනයක් මිසක් සුපෝකබෝගී භාන්ඩයක් නෙවෙයි නිසා. අනිත් එක ගොඩක් වාහන වල ප්‍රඩක්ශන් ප්ලාන්ට් මෙහේ තියෙනව එතකොට ලන්කාවෙ වගේ 200% ඉම්පෝට් ටැක්ස් එකක් වදින්නෙ නෑ.
     

    Unclesam

    Well-known member
  • Oct 18, 2013
    637
    251
    63
    2012 Chevrolet Camaro LS2 - V-6 automatic $16495

    00000_lcQNhLn3bcB_600x450.jpg


    https://cincinnati.craigslist.org/ctd/5173787897.html