මෝඩ වේසිගෙ පුතාලා තමා ඕවගෙ ගුණ වලට හෑලි ලියන්නෙ.
මතක ශක්තිය වැඩිවෙනවලු.
මාර ෆෝකස්ලු
ලිංගික ශක්තිය වැඩිවෙනවලු
මාර talks හැබැයි![]()
ඔක්කොම වැඩි වෙනවා. එත් උන්ගෙන් රටේ GDP එකට තමයි contribution එකක් නැත්තේ
මෝඩ වේසිගෙ පුතාලා තමා ඕවගෙ ගුණ වලට හෑලි ලියන්නෙ.
මතක ශක්තිය වැඩිවෙනවලු.
මාර ෆෝකස්ලු
ලිංගික ශක්තිය වැඩිවෙනවලු
මාර talks හැබැයි![]()
ova legal karala nam sinhalu ekka beraganna be,ඔක්කොම වැඩි වෙනවා. එත් උන්ගෙන් රටේ GDP එකට තමයි contribution එකක් නැත්තේ
එනම් අපි පැලේම මැරිල යන්න ඕනේ දැන්![]()
Ehenam yakkha puththunta negetive impact ekak nathuwa athi.එක ඇත්ත. ඉහෙන් බහින ලෙඩක් නෑ.ඉක්කාවක් වත්පිස්සෝ ගොඩ ඉඳන් පීනනවා කියන්නේ ඕකට තමා.
ඔව් සුද්දන්ට කෙලවෙනවා, මම ගිය යුරෝපේ තැන් ගොඩක මේක ගන්න උන් ගන්නේ අපි ගන්න අවුෂද නෙමේEhenam yakkha puththunta negetive impact ekak nathuwa athi.
Suddonta witharai wenna athi kelawenne.![]()

e kiyanne sri lankan varient eka europe/usa ewata wada gunaida?ඔව් සුද්දන්ට කෙලවෙනවා, මම ගිය යුරෝපේ තැන් ගොඩක මේක ගන්න උන් ගන්නේ අපි ගන්න අවුෂද නෙමේ![]()
හොඳම එක ලංකාවේ හීනි කොළ ප්රබේදය,පහසුවෙන් පදම් කරන්න පුළුවන්.e kiyanne sri lankan varient eka europe/usa ewata wada gunaida?
අපෝ මමනම් ඔය ජරාව බොන්නෙ නෑ එක පාරක් ඕකක් ගහල රෑ චූ බර වෙලා චූ කරල නිදාගත්ත උදේ බලනකොට මම ටොයිලට් එක කියල චූ කරල තියෙන්නෙ ගෙදර සාලෙ.
ඔව් සුද්දන්ට කෙලවෙනවා, මම ගිය යුරෝපේ තැන් ගොඩක මේක ගන්න උන් ගන්නේ අපි ගන්න අවුෂද නෙමේ![]()