කන්ඩ කැමති කෑම ශෝ කේස්වල තියෙනව බල බල යනව

Besamaayam

Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,114
    3,141
    113
    43
    Wakanda
    පොඩිකාලෙ හිතුව ලොකු උනාම හම්බ කරල කනව කියල
    දැන් හම්බ කරලත් කන්ඩ නෑ
    කොත්තුවක් චොකලට් කේක් කෑල්ලක් තෝසයක් කාපු කාලයක් මතක නෑ බං. කොහෙ තියෙන සල්ලියක්ද ඕවට.
    රු20 වඩයක් කාල වතුරයක් බීව, තේ එකක් බොන්ඩවත් සල්ලි නෑ
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,041
    8,371
    113
    Kotahena
    @tharakaf
    මේ වරුණ incest wesige පුතා බොරු නේද කියන්නෙ?

    මෙක unge reply කියවල වෙනම chuun ekak යන්නෙ මූට
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,114
    3,141
    113
    43
    Wakanda
    @tharakaf
    මේ වරුණ incest wesige පුතා බොරු නේද කියන්නෙ?

    මෙක unge reply කියවල වෙනම chuun ekak යන්නෙ මූට
    @redux @Don GasCan උබල මේ කක් සන්ට පූකේ ඇරියෙ නැද්ද අද. මට පුක දික්කරගෙන ඇවිත් අඩනව
     
    • Haha
    Reactions: Don GasCan

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,041
    8,371
    113
    Kotahena
    @redux @Don GasCan උබල මේ කක් සන්ට පූකේ ඇරියෙ නැද්ද අද. මට පුක දික්කරගෙන ඇවිත් අඩනව
    උබට වරුණ incest wesige පුතා කියන්නෙ ආදරේට බං. ඔච්චර හිතන්න එපා අරූ ව tag කරපු එකට

    ඌ උබට එච්චර ට ම rape කරනවද 🥴
     

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,477
    13,105
    113
    🌎
    උබ තනිකඩයා හින්ද 40,000 ක් හම්බුනත් ඕව කන්න පුලුවන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: Tramadol

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,674
    75,747
    113
    පොඩිකාලෙ හිතුව ලොකු උනාම හම්බ කරල කනව කියල
    දැන් හම්බ කරලත් කන්ඩ නෑ
    කොත්තුවක් චොකලට් කේක් කෑල්ලක් තෝසයක් කාපු කාලයක් මතක නෑ බං. කොහෙ තියෙන සල්ලියක්ද ඕවට.
    රු20 වඩයක් කාල වතුරයක් බීව, තේ එකක් බොන්ඩවත් සල්ලි නෑ
    ඒකනෙ වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් කියලා මෙතන පුක පලාගන්නෙ නැතුව 🤭 🤭

    උබ තනිකඩයා හින්ද 40,000 ක් හම්බුනත් ඕව කන්න පුලුවන්නෙ
    කො බන් මුගෙ අර කෝටි ගානක ලොතරැයි දිනුමයි පාඩෝ එකයි?

    @tharakaf
    මේ වරුණ incest wesige පුතා බොරු නේද කියන්නෙ?

    මෙක unge reply කියවල වෙනම chuun ekak යන්නෙ මූට
    මූ කියපු එකම ඇත්ත මූට අම්ම දැක්කාම පයිය නගිනවා කියන එක තමා බන්, එහෙම නේද @Besamaayam වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා?
     
    • Haha
    Reactions: Tramadol

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,057
    113
    සේදවත්ත
    @redux @Don GasCan උබල මේ කක් සන්ට පූකේ ඇරියෙ නැද්ද අද. මට පුක දික්කරගෙන ඇවිත් අඩනව
    ට්‍රැමඩෝල් දාල පුකේ මැහුම් දාගන්න පුක පලාගන්න ලොල්ලන්ව ගනන් ගන් නෑ.
     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,114
    3,141
    113
    43
    Wakanda
    උබ තනිකඩයා හින්ද 40,000 ක් හම්බුනත් ඕව කන්න පුලුවන්නෙ
    ගෙවල් කුලී 25,000ක් යනව .
    කාමර දෙකයි පොඩි කුස්සියයි බාත්රූම් එකයි.
     
    • Sad
    Reactions: clumsyhulk