

dan oya 0345683253 kiyana number eka kaagedA?umbedA?



nana![]()
![]()
![]()
![]()
machanz blacklist karana eka hoday.eth ekata salli kapenawa bn.anika 30k witharayne
meka parana system ekak.eth ithin danagena inna eka hodayne![]()




sira krame machan. matath kalayak awa oya karadare mama ignore karala hitiyama nethi wela giya. aparade meka denan thibbanam denna thibba topiya
rep+
