
අපේ ගෙදර මාසෙකට 3500ක් වගේ එනවා. ගෙදර පාවිච්චි කරන්නෙ Led නැත්නම් CFL.
fridge 1k tiyenawa( sisil inverter, 600a gas)
Hot water shower පාවිච්චි කරනවා
දවසකට 1 පාරක් වතුර මෝටරය දානවා.
සතියකට සැරයක් washing machine danawa, Iron කරනවා.
මෙච්චර වැඩි නෑ නේද අනිත් ගෙවල් වල?
කොහොමද අඩු කරගන්නෙ.
අපේ ගෙදර මාසෙකට 3500ක් වගේ එනවා. ගෙදර පාවිච්චි කරන්නෙ Led නැත්නම් CFL.
fridge 1k tiyenawa( sisil inverter, 600a gas)
Hot water shower පාවිච්චි කරනවා
දවසකට 1 පාරක් වතුර මෝටරය දානවා.
සතියකට සැරයක් washing machine danawa, Iron කරනවා.
මෙච්චර වැඩි නෑ නේද අනිත් ගෙවල් වල?
කොහොමද අඩු කරගන්නෙ.
Ubalage meter eka hira wela wage kiyala hada ganinඅපෙ ගෙදර බිල 250 - 300
ටීවි එක හවස 5 සිට 8 දක්වා අනිවා වැඩ දවල්ට පැයදෙකක් තුනක් 40 inch LED
washing machine Ironඑක හැමදාම ගහනව
පරිගනකයරෑ 8 සිට 11 දක්වා වැඩ
බල්බ් 10 විතර හවස 6 ඉඳන් 9වෙනකල් 9න් පස්සෙ නම් 1යි
fridge එක අවුරුදු 20කට එහා පරණයි. ඕෆ් කරන්නෙම නැහැ
අපෙ ගෙදර බිල 250 - 300
ටීවි එක හවස 5 සිට 8 දක්වා අනිවා වැඩ දවල්ට පැයදෙකක් තුනක් 40 inch LED
washing machine Ironඑක හැමදාම ගහනව
පරිගනකයරෑ 8 සිට 11 දක්වා වැඩ
බල්බ් 10 විතර හවස 6 ඉඳන් 9වෙනකල් 9න් පස්සෙ නම් 1යි
fridge එක අවුරුදු 20කට එහා පරණයි. ඕෆ් කරන්නෙම නැහැ

රුපියල් ද?Timmer එක හොඳයි පීක් ඔෆ් පීක් බිල් හැදෙනවා නන්.නැත්තං වැඩක් ද? උබ රෑ ඔෆ් කරම ෆිජ් එක රත් වෙනවා.එක් ආයේ කූල් කරගන්න ෆ්රිජ් එක උදේට වැඩ කරනවා.තේරුමක් නෑ.හොඳම දේ තමා inverter එකක් ගන්න එක.Fridge eka raata off karapan machan..
View attachment 107321
(Cn101 timer)
මං මෙයින් timer එකක් දාලා හදලාගත්තා fridge එක auto on/off වෙන්න.. රෑ 11 ට off වෙනවා උදේ 5 ට on වෙනවා.. ඕක මං eBay එකෙන් ගෙන්න ගත්තේ ගොඩක් කල් ක් $5 වගේ උනේ .. ඕකම දාලා හදපු local timer switch එක තියෙනවා මෙහේ 5000/- ක් වගේ වෙනවා..අපේ ගෙදර ගොඩක් current එක යන්නේ TV එකට බං. ඒක 40" LCD එකක්. 150W+ ට කිට්ටු ගානක් යනව .. රුපියල් 2500ක් 2800ක් වගේ තමයි බිල එන්නේ.. තාම ඔය timer circuit එක හදලා මාසයක් බැලුවේ නැහැ.. මේ මාසේ අඩු වෙයි
Meter eka check karaganan. Oka kadila athi. CEB eken passe oka replace karahama back dated bill wadiyen gewanna weyi.අපෙ ගෙදර බිල 250 - 300
ටීවි එක හවස 5 සිට 8 දක්වා අනිවා වැඩ දවල්ට පැයදෙකක් තුනක් 40 inch LED
washing machine Ironඑක හැමදාම ගහනව
පරිගනකයරෑ 8 සිට 11 දක්වා වැඩ
බල්බ් 10 විතර හවස 6 ඉඳන් 9වෙනකල් 9න් පස්සෙ නම් 1යි
fridge එක අවුරුදු 20කට එහා පරණයි. ඕෆ් කරන්නෙම නැහැ
hot water නෑMeter eka check karaganan. Oka kadila athi. CEB eken passe oka replace karahama back dated bill wadiyen gewanna weyi.
Fridge eka raata off karapan machan..
View attachment 107321
(Cn101 timer)
මං මෙයින් timer එකක් දාලා හදලාගත්තා fridge එක auto on/off වෙන්න.. රෑ 11 ට off වෙනවා උදේ 5 ට on වෙනවා.. ඕක මං eBay එකෙන් ගෙන්න ගත්තේ ගොඩක් කල් ක් $5 වගේ උනේ .. ඕකම දාලා හදපු local timer switch එක තියෙනවා මෙහේ 5000/- ක් වගේ වෙනවා..අපේ ගෙදර ගොඩක් current එක යන්නේ TV එකට බං. ඒක 40" LCD එකක්. 150W+ ට කිට්ටු ගානක් යනව .. රුපියල් 2500ක් 2800ක් වගේ තමයි බිල එන්නේ.. තාම ඔය timer circuit එක හදලා මාසයක් බැලුවේ නැහැ.. මේ මාසේ අඩු වෙයි
Gedara pansalak neveyinam mage advice ekaka ehemamai bro.hot water නෑ
වතුරමෝටර් නෑ
electric kettle නෑ
දැන් ගේ හදල අවුරුදු 17ක් වෙනව
හැමදාම ඔය විදියට තමයි ආවෙ
පන්සලක්ක කියල හිතාගෙන බිල හදනවද දන්නෙ නැහැGedara pansalak neveyinam mage advice ekaka ehemamai bro.
අප්ඩේට් නැද්දFridge eka raata off karapan machan..
View attachment 107321
(Cn101 timer)
මං මෙයින් timer එකක් දාලා හදලාගත්තා fridge එක auto on/off වෙන්න.. රෑ 11 ට off වෙනවා උදේ 5 ට on වෙනවා.. ඕක මං eBay එකෙන් ගෙන්න ගත්තේ ගොඩක් කල් ක් $5 වගේ උනේ .. ඕකම දාලා හදපු local timer switch එක තියෙනවා මෙහේ 5000/- ක් වගේ වෙනවා..අපේ ගෙදර ගොඩක් current එක යන්නේ TV එකට බං. ඒක 40" LCD එකක්. 150W+ ට කිට්ටු ගානක් යනව .. රුපියල් 2500ක් 2800ක් වගේ තමයි බිල එන්නේ.. තාම ඔය timer circuit එක හදලා මාසයක් බැලුවේ නැහැ.. මේ මාසේ අඩු වෙයි
දැන් මේ වැඩි වෙච්ච බිලත් එක්ක රු 6000ක් වගේ එන්නේ. Fridge එකේ වැඩේ තාම එහෙමම දුවනවාඅප්ඩේට් නැද්ද
ෆ්රිජ් එකට ඔය වැඩේ අවුලක් නැද්දදැන් මේ වැඩි වෙච්ච බිලත් එක්ක රු 6000ක් වගේ එන්නේ. Fridge එකේ වැඩේ තාම එහෙමම දුවනවා