ඒකනම් මටත් shoking...මුන් හිතුවේ අන්තරේ බහි කියලා අවම දෙන්න ලස්ති වෙලා හිටියේ. පකයි දන්නේ නෑ මෙහෙ මිනිස්සු රෙඩ් වෙලා ඉන්නේ කියලා.
![]()
අපිවත් හිතුවේ නැහැ නේ මිනිස්සු පැයෙන් මෙහෙම ගේමක් ගහයි කියලා....
ඒකනම් මටත් shoking...මුන් හිතුවේ අන්තරේ බහි කියලා අවම දෙන්න ලස්ති වෙලා හිටියේ. පකයි දන්නේ නෑ මෙහෙ මිනිස්සු රෙඩ් වෙලා ඉන්නේ කියලා.
![]()
ithin ubalata kivvane may / june valadi thama enne kiyala aragaleUbe master plan ekata wath meka thereune nadda ?
ඒකනම් මටත් shoking...
අපිවත් හිතුවේ නැහැ නේ මිනිස්සු පැයෙන් මෙහෙම ගේමක් ගහයි කියලා....
පොන්නයො මිනි මරල ගිනි තියල ඒකත් රාජපක්ශ පිට ගහන්ඩ වගේ දගලන්නෙ, ඒව හදේ මරන මිනි ගිනි තියන ගෙවල්වල වගකික කාදිනල් ගු පොන්නය ජෙප්පො සහ ගුපියන්ට බාර ගන්ඩම වෙනව
මටත් හිතෙන්නේ මේක වෙයි කියලProbably machan....හමුදාව දාලා මර්ධනය කරයි
ow kiyanna ba me welawe mahindala okunge watina baduth aran ratin panida danne na me kalabala asseඅපි එක්කෝ මේ ලණුවක් කන ගමන් ද?![]()
හිටන් වඩා ලොකුම කේස එක වුනේ මට්යිට්රි මුලින්ම සිඅර්සට ඇවිල්ලා කතා කරන කොට ඩයලොග් tvබ්ලොක් කරපු සින් එක නිකන්ම එතැනින්ම සුඉය්ප් ටිකට ක ඇදුනාමල විකාරෙන් ගන්න තීරණ....මතකනේ අර හිටං වගේ එකෙක් එක්කන් ගියේ පහුගිය ජනාධිපතිවරණෙදි....ඒ වගේ ගොන් තීරණත් මෙයා අරන් තියෙනවා
මචන් මෙකෙනම්යට ගේමක් යනවා බන් අපිට නොපෙනෙන. මේකෙන් මුන්ට මොකක්හරි වාසියක් තියනවා. අඩුම ගානේ වෙන්න තිබ්බ කෙළවිල්ල අඩු වෙන්න හරි දෙයක්. උන් හොරාකාපු විදිහට ගෙවල් උන්ට දෙයක් නෙමෙයි. අනික මුන්ට ඕව ඉගනගන්න පාඩමුත් නෙමෙයි.
Ginitiyapuwa penna penna election eka karai
I also believe this.Actually, they didn't think there will be this much of a response. They planned to only remove gotagogama and issue curfew to colombo but people showed their power.