කලුතර ලන්ච් බුෆට් හොටෙල් මොනවද ?

Tech Bro

Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    කලුතර ලන්ච් බුෆට් හොටෙල් මොනවද ?

    කලුතර ලන්ච් බුෆට් යන්න පුළුවන් හොද හොටෙල් මොනවද ..
     

    Emoney_Help

    Member
    May 3, 2017
    1,586
    103
    0
    Royal palm beach hotel, Blue Water, Citrus,Avani, Club waskaduwa,Turyaa, Anantara,


    Umba gihin thienawada?



    Kohomada ban oya loku hotels walin kana procedure 1?



    Den Gate eken yanna denne booking 1 thienawada kiyala nama check karala neda? Gihin receptionist inna kellata da kiyanna one buffet 1 awa kiyala salli gewala yanna one?
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Umba gihin thienawada?

    Kohomada ban oya loku hotels walin kana procedure 1?

    Den Gate eken yanna denne booking 1 thienawada kiyala nama check karala neda? Gihin receptionist inna kellata da kiyanna one buffet 1 awa kiyala salli gewala yanna one?


    Ehema bookings check karanne Isolated ewage witharai. Weekends nam awulak na. Reception ekata gihin kiyapan wisthare ethakota tickets denawa. Restaurent ekata gihin ahuwoth tickets produce karapan. Oya snacks/tea wage ewata detach karanna puluwan podi coupons wage thiyenawa.