Hunnymoon

techmalli

Well-known member
  • Jul 3, 2017
    459
    335
    63
    ...........
    ........
    .........
    ........
    මචන් අපේ නංගි ලබනමාසේ විවාහ වෙනවා . ගාල්ලේ තියෙන්නේ hunnymoon එකට යන්න හොද හොටෙල් එකක් කියන්න කෝ . බඡටි එක 50000 වගේ තමා . මගේ ගානේ gift . එකක් දෙන්න තමා හැදුවෙ .
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,646
    9,129
    113
    ...........
    ........
    .........
    ........
    මචන් අපේ නංගි ලබනමාසේ විවාහ වෙනවා . ගාල්ලේ තියෙන්නේ hunnymoon එකට යන්න හොද හොටෙල් එකක් කියන්න කෝ . බඡටි එක 50000 වගේ තමා . මගේ ගානේ gift . එකක් දෙන්න තමා හැදුවෙ .
    Mru aiia
     

    thota_langa_sirikkiya

    Well-known member
  • Jan 30, 2017
    394
    352
    63
    ගෙදර
    Miss Ceylon - calm and quite place - highly recomended

    https://www.booking.com/hotel/lk/miss-ceylon-unawatuna1.html
    https://missceylonhotel.com/

    1784723154175.png
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,431
    4,683
    113
    ක්ලොසන්බර්ග් එක ලස්සන ලොකේෂන් එකක තියෙන්නේ. හැබැයි @dilann නම් වෙන අදහසක් ඇත්තේ.
    location එක නම් පට්ටා මචං. ඇයි මේ rating අඩු. මං reviews නම් කියෙව්වේ නෑ හැබැයි.
    Le Grand එකේ නම් rating හොඳයි හැබැයි Price එකේ නම් ලොකු වෙනසක් තියනවා.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,890
    15,226
    113
    35
    Spain
    location එක නම් පට්ටා මචං. ඇයි මේ rating අඩු. මං reviews නම් කියෙව්වේ නෑ හැබැයි.
    Le Grand එකේ නම් rating හොඳයි හැබැයි Price එකේ නම් ලොකු වෙනසක් තියනවා.
    පරණ තැනක් නිසා වෙන්න ඇති. රේටින් අඩු. මේක පරණ බංගලෝ එකක්.
     
    • Like
    Reactions: Naughtykolla48

    good-man

    Well-known member
  • Jan 29, 2015
    2,827
    3,004
    113
    නංගි බඳිනවා නම් මස්සිනාට කියපන් හනිමූන් එකට හොටෙල් එකක් හොයලා බුක් කරන්න කියලා උඹ මොකටද හොයන්නෙ
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    ලොකු බජට් නැති නිසා වැඩීය දුර යන්නෙ නැතුව ලග තැනක ඉදපන්. කපල් එක හොටෙල් එකට ගිහින් දාන්න කාර් එකේ අයිතිකාරයා ඉල්ලන ගාන ගැනත් පොඩ්ඩක් හිතපන්
     

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    994
    546
    93
    ...........
    ........
    .........
    ........
    මචන් අපේ නංගි ලබනමාසේ විවාහ වෙනවා . ගාල්ලේ තියෙන්නේ hunnymoon එකට යන්න හොද හොටෙල් එකක් කියන්න කෝ . බඡටි එක 50000 වගේ තමා . මගේ ගානේ gift . එකක් දෙන්න තමා හැදුවෙ .
    hunnymoon

    ගිහින් කරන්නේ මොනවද? sex නේ ඉතින් ඕකට අඬබෙර ගහල යන්න ඕනේම ද? hotel packages බලල දරන්න පුලුවන් ගානකට යන එකනේ තියේන්නේ.. මුලු hotel staff එකටම කියන්න ඕනෙද අපි බැඳපු ගමන් sex කරන්න ආව කියල?

    එහෙම කිව්වා කියමුකෝ... හෝටලේට යන සාමන්‍ය කෙනෙක්ට වඩා මොනවද අමතරව ලැබෙන්නේ?
     
    Last edited:

    fromhome89

    Well-known member
  • Apr 11, 2018
    1,002
    1,462
    113
    https://dilshan.net/services/
    dilshan.net
    අපි දෙන්නා ඕවා plan කරේ නෑ.. wedding එක දවසේ night එක wedding එක ගත්තු hotel එකේම හිටියා

    පහු වෙනිදා එළි බැහැලා.. හිස හැරුණ අතේ ගියා.. හික්කඩු, මාතර, ගාල්ල... ගිහින් තමයි hotel book කරේ...

    wedding එකට කලින් දවසේ රෑත් මම වැඩ.

    උදේ සරම අදිද්දි යාකෝ belt එකක් නැතුව බෑ.. මම wedding සරම කලින් අන්දලා බලලා තිබ්බෙත් නෑ.. තව wedding එකක් තිබුණා, එකේ මනමාල පාර්ශවයේ එවුන් මට ලණුවක් හොයලා ඒක ගැට ගහගෙන හිටියේ දවසේම

    wedding එක ඉවර වෙද්දි මට කතාවක් කරන්න කිව්ව... කිසිම plan එකක් නෑ.. කොලයක් බැලුවේ නෑ.. හිතට එන ටික කිව්වා

    මම සෑහෙන්න fight එකක් දුන්නා going away එක මගේ Picanto එකේ කරන්න.. කොහෙද කට්ටියට wedding car එකක් ඕන උනානේ.. එදා විතරයි මම අද දක්වා BMW එකක ගිහින් තියෙන්නේ

    honeymoon ගිහින් ඇවිත් පහුවෙනිදා රස්සාවෙනුත් අයින් උනා දමලා ගහලා

    තව රස කතා තියෙනවා ඉතින්