කවුරු හරි 247 Techies කම්පැනි එක ගැන දන්නවද මචන්ලා..

7204

Active member
  • Sep 18, 2015
    465
    187
    43
    Colombo 15
    කවුරු හරි 247 Techies කම්පැනි එක ගැන දන්නවද මචන්ලා..

    247 Techies (Pvt) Ltd
    http://www.247techies.com/

    Technical support Executive Interview ආව. Company එකේ ඇතුල කොහොමද ? (work-life balancing, Salary, Stress එක)
     

    chrishanelloyd

    Well-known member
  • Oct 20, 2012
    5,680
    890
    113
    mata dengue hedila maasayay machn... 6 month rest karanna kiwwa but family situation eka nisa rest karanna be akai job ekata yanne

    company එක ගැන දන්නේ නෑ මචං. දන්නා කෙනෙක් කියයි :)