කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

fever

Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    අපි හෙට ගේමට බහිනව.... හවස ඇවිත් සීන් 1 කියන්නමිකෝ.... Anuduwa perila apita yana enamak nathi weida manda? Kamak liyala imko kokatath!
     

    dentis

    Active member
  • Nov 21, 2013
    311
    101
    43
    thanks macho.menna tawa gnak

    payata kilomitre 80 ka wegayen yana kilomitre 0.08 k diga dumriyak kilomitre 2 diga umagakata atulu wi in sampurnayen pitawimata gatawana kalaya kiyada?

    uthare vinadi 1.56.ena hati danna ekek kiyala dipan apita.


    me gana hadana hetith kiya dipnko.:rolleyes:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,123
    113
    thanks macho.menna tawa gnak

    payata kilomitre 80 ka wegayen yana kilomitre 0.08 k diga dumriyak kilomitre 2 diga umagakata atulu wi in sampurnayen pitawimata gatawana kalaya kiyada?

    uthare vinadi 1.56.ena hati danna ekek kiyala dipan apita.


    දුම්රියෙයි උමගෙයි දිගවල් දෙක එකතු කරල දුම්රියෙ වේගයෙන් බෙදන්න ඕනෙ. 0.08 * 1000 = මී 80 , උමග 2*1000 = මී 2000 , එකතුව 80+2000 = 2080

    (2080/80000) * 60 = වි 1.56
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,123
    113
    අපි හෙට ගේමට බහිනව.... හවස ඇවිත් සීන් 1 කියන්නමිකෝ.... Anuduwa perila apita yana enamak nathi weida manda? Kamak liyala imko kokatath!

    කෝ බං, උඹලට මොකෝ උනේ :)
    අපිට හෙට ..
     

    rsami

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    1,134
    65
    48
    Kandy
    mchnla danna ekek kiyapanko "CLIFTON BALIKA VIDYALAYA " koheda tiyenne kiyala? google karama maradane tanak pennane , eka witari neda atte e name eken :rolleyes:?
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    Mchan man ada exam eka liwwa. Kiyanna thiyenne eka deyai apita thbuna maths ekai iq ekai patta amrui. Welawa madi eka thama lokuma aula. W O T ge poth wela thbuna widiyata neme....enlgsh eke smmrzng ekai essy ekai thbuna...
     

    rsami

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    1,134
    65
    48
    Kandy
    Mchan man ada exam eka liwwa. Kiyanna thiyenne eka deyai apita thbuna maths ekai iq ekai patta amrui. Welawa madi eka thama lokuma aula. W O T ge poth wela thbuna widiyata neme....enlgsh eke smmrzng ekai essy ekai thbuna...


    ela , thanks mchn update ekata. man me WOT ge potak karana gaman inne. ehenam ita wada complex IQ tikak balanda wai wage :oo:.
    english O/L , A/L wageda ban?
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    Man kiyannam ape IQ thibuna ewa.
    Mulinma sinhala wchana wageka therum thibuna deka deka 10k liyanna.
    Ita passe thibuna sinhala wiyakarana seen ekak...full anjakaros una ekata...ita passe rupa tikak ratawa thoranna.ekath lesi na ublata puluwan wei ithn.ita passe thibuna statements wgayk hrida blanna...ekath aulak na.ita passe kiri kos wage ekak thynawa eka nam kiyawala pluwn...anthma tka gnun thbune wegata hadanna one.e paper eke hama prashnema eka parai thma kiyawanna wenne.naththn wela madi.man kiyapuwa ahala bya wena epa.eth paper eka nam hard hde.
    Dan englsh.
    Meke mulma eka kiyawala uththara liyanna.essy eka thibune 'crimes of SL'
    Summerizng eka patta digai wchana 130 gankta liyana thibne...thawa dialogue ekak thibna order ekata danna...owa thama ithn thbune.englsh ekath kattiyata hotu berenna dila thbuna.anthma welawa wnkn pdm krapn...duka kiyanna W O T ge poth wala kisima deyak thibune na.mara dukai ekata.mata hrima dukai.karanna deyak na ubla hodata liyapalla.ublata plwn.hbei wadiya kale nasthi nam karanna epa watch eka bla bla wada karapn badan gihn...gd lck thma ithn kiyanna wene kattiyata.mata dukai hdta liyana bri una ekata.ublawth hodata liyaplla e hnda....gdra awth duk wenwta wada anthma mohotha wnkn pdm karaplla.
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,123
    113
    Man kiyannam ape IQ thibuna ewa.
    Mulinma sinhala wchana wageka therum thibuna deka deka 10k liyanna.
    Ita passe thibuna sinhala wiyakarana seen ekak...full anjakaros una ekata...ita passe rupa tikak ratawa thoranna.ekath lesi na ublata puluwan wei ithn.ita passe thibuna statements wgayk hrida blanna...ekath aulak na.ita passe kiri kos wage ekak thynawa eka nam kiyawala pluwn...anthma tka gnun thbune wegata hadanna one.e paper eke hama prashnema eka parai thma kiyawanna wenne.naththn wela madi.man kiyapuwa ahala bya wena epa.eth paper eka nam hard hde.
    Dan englsh.
    Meke mulma eka kiyawala uththara liyanna.essy eka thibune 'crimes of SL'
    Summerizng eka patta digai wchana 130 gankta liyana thibne...thawa dialogue ekak thibna order ekata danna...owa thama ithn thbune.englsh ekath kattiyata hotu berenna dila thbuna.anthma welawa wnkn pdm krapn...duka kiyanna W O T ge poth wala kisima deyak thibune na.mara dukai ekata.mata hrima dukai.karanna deyak na ubla hodata liyapalla.ublata plwn.hbei wadiya kale nasthi nam karanna epa watch eka bla bla wada karapn badan gihn...gd lck thma ithn kiyanna wene kattiyata.mata dukai hdta liyana bri una ekata.ublawth hodata liyaplla e hnda....gdra awth duk wenwta wada anthma mohotha wnkn pdm karaplla.

    අනාතයි නේ .. :dull: හෆොයි ... :rolleyes: ලියලම බලමු ඉතින් ...
     

    mofious

    Active member
  • Nov 7, 2010
    592
    64
    28
    මගේ කාමරේ
    mchnla danna ekek kiyapanko "CLIFTON BALIKA VIDYALAYA " koheda tiyenne kiyala? google karama maradane tanak pennane , eka witari neda atte e name eken :rolleyes:?

    mama danneth maradane thiyena clifton eka witarai..:yes: wena ewa ahalanam neha :dull:

    Mchan man ada exam eka liwwa. Kiyanna thiyenne eka deyai apita thbuna maths ekai iq ekai patta amrui. Welawa madi eka thama lokuma aula. W O T ge poth wela thbuna widiyata neme....enlgsh eke smmrzng ekai essy ekai thbuna...

    dan paper ehema wenas karanawa athi ban :baffled:

    අනාතයි නේ .. :dull: හෆොයි ... :rolleyes: ලියලම බලමු ඉතින් ...
    :yes::yes:
     

    mofious

    Active member
  • Nov 7, 2010
    592
    64
    28
    මගේ කාමරේ
    Man kiyannam ape IQ thibuna ewa.
    Mulinma sinhala wchana wageka therum thibuna deka deka 10k liyanna.
    Ita passe thibuna sinhala wiyakarana seen ekak...full anjakaros una ekata...ita passe rupa tikak ratawa thoranna.ekath lesi na ublata puluwan wei ithn.ita passe thibuna statements wgayk hrida blanna...ekath aulak na.ita passe kiri kos wage ekak thynawa eka nam kiyawala pluwn...anthma tka gnun thbune wegata hadanna one.e paper eke hama prashnema eka parai thma kiyawanna wenne.naththn wela madi.man kiyapuwa ahala bya wena epa.eth paper eka nam hard hde.
    Dan englsh.
    Meke mulma eka kiyawala uththara liyanna.essy eka thibune 'crimes of SL'
    Summerizng eka patta digai wchana 130 gankta liyana thibne...thawa dialogue ekak thibna order ekata danna...owa thama ithn thbune.englsh ekath kattiyata hotu berenna dila thbuna.anthma welawa wnkn pdm krapn...duka kiyanna W O T ge poth wala kisima deyak thibune na.mara dukai ekata.mata hrima dukai.karanna deyak na ubla hodata liyapalla.ublata plwn.hbei wadiya kale nasthi nam karanna epa watch eka bla bla wada karapn badan gihn...gd lck thma ithn kiyanna wene kattiyata.mata dukai hdta liyana bri una ekata.ublawth hodata liyaplla e hnda....gdra awth duk wenwta wada anthma mohotha wnkn pdm karaplla.

    ganan gannepa ban :) awulak wenne nathi wei hamotama amaru athine :yes: