heta anidda exam, ubala tama ganan hadanawada![]()
අන්තිම ලේ බින්දුව දක්වා සටනේ ...


thanks macho.menna tawa gnak
payata kilomitre 80 ka wegayen yana kilomitre 0.08 k diga dumriyak kilomitre 2 diga umagakata atulu wi in sampurnayen pitawimata gatawana kalaya kiyada?
uthare vinadi 1.56.ena hati danna ekek kiyala dipan apita.

thanks macho.menna tawa gnak
payata kilomitre 80 ka wegayen yana kilomitre 0.08 k diga dumriyak kilomitre 2 diga umagakata atulu wi in sampurnayen pitawimata gatawana kalaya kiyada?
uthare vinadi 1.56.ena hati danna ekek kiyala dipan apita.
අපි හෙට ගේමට බහිනව.... හවස ඇවිත් සීන් 1 කියන්නමිකෝ.... Anuduwa perila apita yana enamak nathi weida manda? Kamak liyala imko kokatath!
අපිට හෙට .. ahh elane copy karanna ekek ahu unaadooo khmda set wenne ?
Mchan man ada exam eka liwwa. Kiyanna thiyenne eka deyai apita thbuna maths ekai iq ekai patta amrui. Welawa madi eka thama lokuma aula. W O T ge poth wela thbuna widiyata neme....enlgsh eke smmrzng ekai essy ekai thbuna...
.Mchan man ada exam eka liwwa. Kiyanna thiyenne eka deyai apita thbuna maths ekai iq ekai patta amrui. Welawa madi eka thama lokuma aula. W O T ge poth wela thbuna widiyata neme....enlgsh eke smmrzng ekai essy ekai thbuna...

Man kiyannam ape IQ thibuna ewa.
Mulinma sinhala wchana wageka therum thibuna deka deka 10k liyanna.
Ita passe thibuna sinhala wiyakarana seen ekak...full anjakaros una ekata...ita passe rupa tikak ratawa thoranna.ekath lesi na ublata puluwan wei ithn.ita passe thibuna statements wgayk hrida blanna...ekath aulak na.ita passe kiri kos wage ekak thynawa eka nam kiyawala pluwn...anthma tka gnun thbune wegata hadanna one.e paper eke hama prashnema eka parai thma kiyawanna wenne.naththn wela madi.man kiyapuwa ahala bya wena epa.eth paper eka nam hard hde.
Dan englsh.
Meke mulma eka kiyawala uththara liyanna.essy eka thibune 'crimes of SL'
Summerizng eka patta digai wchana 130 gankta liyana thibne...thawa dialogue ekak thibna order ekata danna...owa thama ithn thbune.englsh ekath kattiyata hotu berenna dila thbuna.anthma welawa wnkn pdm krapn...duka kiyanna W O T ge poth wala kisima deyak thibune na.mara dukai ekata.mata hrima dukai.karanna deyak na ubla hodata liyapalla.ublata plwn.hbei wadiya kale nasthi nam karanna epa watch eka bla bla wada karapn badan gihn...gd lck thma ithn kiyanna wene kattiyata.mata dukai hdta liyana bri una ekata.ublawth hodata liyaplla e hnda....gdra awth duk wenwta wada anthma mohotha wnkn pdm karaplla.
හෆොයි ...
ලියලම බලමු ඉතින් ... mchnla danna ekek kiyapanko "CLIFTON BALIKA VIDYALAYA " koheda tiyenne kiyala? google karama maradane tanak pennane , eka witari neda atte e name eken?
wena ewa ahalanam neha 
Mchan man ada exam eka liwwa. Kiyanna thiyenne eka deyai apita thbuna maths ekai iq ekai patta amrui. Welawa madi eka thama lokuma aula. W O T ge poth wela thbuna widiyata neme....enlgsh eke smmrzng ekai essy ekai thbuna...

අනාතයි නේ ..හෆොයි ...
ලියලම බලමු ඉතින් ...


Man kiyannam ape IQ thibuna ewa.
Mulinma sinhala wchana wageka therum thibuna deka deka 10k liyanna.
Ita passe thibuna sinhala wiyakarana seen ekak...full anjakaros una ekata...ita passe rupa tikak ratawa thoranna.ekath lesi na ublata puluwan wei ithn.ita passe thibuna statements wgayk hrida blanna...ekath aulak na.ita passe kiri kos wage ekak thynawa eka nam kiyawala pluwn...anthma tka gnun thbune wegata hadanna one.e paper eke hama prashnema eka parai thma kiyawanna wenne.naththn wela madi.man kiyapuwa ahala bya wena epa.eth paper eka nam hard hde.
Dan englsh.
Meke mulma eka kiyawala uththara liyanna.essy eka thibune 'crimes of SL'
Summerizng eka patta digai wchana 130 gankta liyana thibne...thawa dialogue ekak thibna order ekata danna...owa thama ithn thbune.englsh ekath kattiyata hotu berenna dila thbuna.anthma welawa wnkn pdm krapn...duka kiyanna W O T ge poth wala kisima deyak thibune na.mara dukai ekata.mata hrima dukai.karanna deyak na ubla hodata liyapalla.ublata plwn.hbei wadiya kale nasthi nam karanna epa watch eka bla bla wada karapn badan gihn...gd lck thma ithn kiyanna wene kattiyata.mata dukai hdta liyana bri una ekata.ublawth hodata liyaplla e hnda....gdra awth duk wenwta wada anthma mohotha wnkn pdm karaplla.
awulak wenne nathi wei hamotama amaru athine 