කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,117
    113
    ela ela math katha kalama admission ewwa kiuwa.. machaanla man nam dan weda patan gannawa hemoma kohomin kohoma hari weda tika karaganna.. admission awama aniwa kiyanna ... ela ela :rofl: :rofl: :yes:

    :dull::dull::rofl:

    english paper ekata mna wage ewa ewida?:no:


    Grammer, letter writting n essay writing balaganin, giya para liyapu un nan kiwwe english amaru na, IQ thama amaru kiyala, English paper eka nan general english A/L wage lu.........................

    මටත් හිතෙන්නෙ මෙහෙම තමයි, ඉන්ග්ලිෂ් නම් සාමාන්‍ය පේපර් එකක් එයි .... :dull:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,117
    113
    ko ban thama admission thiya mona magulakwath nane :P

    mata ada admission ava nov 22 exam tiyenne

    ada admission awa :)
    mama damme custom inspector post ekata :D

    ---bump---
    -api wenuwen api-

    thiyena ganata rep dunnemi,thnx machan

    පොඩ්ඩා;17367671 said:
    ada matath admission awa

    Finally I got it! Lv u! Chrz! Admssn puka awo!

    :rofl::rofl::P
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    machan man damme ASC/ ASC lata awada addmission man galle wala mata nam me wenakam awilla nehe . da n ithin awa awa kiya kiya inne nethuwa padam karapanz :D ahh mekata uththare deela palayanz :D :rofl: :rofl: :P :rofl:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,117
    113
    machan man damme ASC/ ASC lata awada addmission man galle wala mata nam me wenakam awilla nehe . da n ithin awa awa kiya kiya inne nethuwa padam karapanz :D ahh mekata uththare deela palayanz :D :rofl: :rofl: :P :rofl:

    මට නම් තාම ආවෙ නෑ :yes:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,117
    113
    apitath thama na...............

    Matath ASC walata admission awa...:D

    ලියුම් මාමි දාල තිබ්බ මගේ එක ලේටර්බොක්ස් එකේ ... for ASC ;), ඇඩ්මිෂන් ආව, අනිත් අයටත් එයි ... :rofl::rofl: අපි රු:750 ගෙව්ව එකේ, මේ යක්කුන්ට මේක රෙජිස්ටර් පොස්ට් එකේ ලියුම් කවරෙක දාල එවන්න තිබ්බනෙ, මුන් එවල තිබ්බෙ ඇඩ්මිෂන් කොලේ තුනට නමල staple කට්ටක් ගහල, කවරයක් වත් නැතුව, හොඳ වැස්සක් වැස්සනම් ලේටර්බොක්ස් එකට වතුර ටිකක් ගියත් ඇඩ්මිෂන් එකට බඩු බනිස් ... registered post එකේ නොවෙන නිසා, මගදි ලියුම් මාමි ඇඩ්මිෂන් එකෙන් කඩල ගොට්ටක් හදාගන්න ගත්තත් කරන්න දෙයක් නැති වෙනව :rofl: සමහර අයට ඇඩ්මිෂන් ආවෙ නෑ කියල කම්ප්ලේන් කරන්න වෙන්නෙත් මේ වගේ සීන් නිසා වෙන්න ඇති. :dull: අඩුම ගානෙ වැදගත් දෙයක් කවරෙක දාල එවපන්, එහෙමවත් නෑ .... කමක් නෑ ඉතින්, ලංකාවෙ වැඩ කෙරෙන හැටියට මුන් ඇඩ්මිෂන් එක විභාගෙට කලින් එව්ව එකම ලොකු දෙයක් ... :rofl::P
     
    Last edited:

    mofious

    Active member
  • Nov 7, 2010
    592
    64
    28
    මගේ කාමරේ
    ලියුම් මාමි දාල තිබ්බ මගේ එක ලේටර්බොක්ස් එකේ ... for ASC ;), ඇඩ්මිෂන් ආව, අනිත් අයටත් එයි ... :rofl::rofl: අපි රු:750 ගෙව්ව එකේ, මේ යක්කුන්ට මේක රෙජිස්ටර් පොස්ට් එකේ ලියුම් කවරෙක දාල එවන්න තිබ්බනෙ, මුන් එවල තිබ්බෙ ඇඩ්මිෂන් කොලේ තුනට නමල staple කට්ටක් ගහල, කවරයක් වත් නැතුව, හොඳ වැස්සක් වැස්සනම් ලේටර්බොක්ස් එකට වතුර ටිකක් ගියත් ඇඩ්මිෂන් එකට බඩු බනිස් ... registered post එකේ නොවෙන නිසා, මගදි ලියුම් මාමි ඇඩ්මිෂන් එකෙන් කඩල ගොට්ටක් හදාගන්න ගත්තත් කරන්න දෙයක් නැති වෙනව :rofl: සමහර අයට ඇඩ්මිෂන් ආවෙ නෑ කියල කම්ප්ලේන් කරන්න වෙන්නෙත් මේ වගේ සීන් නිසා වෙන්න ඇති. :dull: අඩුම ගානෙ වැදගත් දෙයක් කවරෙක දාල එවපන්, එහෙමවත් නෑ .... කමක් නෑ ඉතින්, ලංකාවෙ වැඩ කෙරෙන හැටියට මුන් ඇඩ්මිෂන් එක විභාගෙට කලින් එව්ව එකම ලොකු දෙයක් ... :rofl::P

    apitanam thama ne heta diha ei mama hitanne :yes: lankawe government exam walata admission ewanne ohoma thamai :rofl: gedarata awa ekama loku deyakne ;) thawa tika dawasakin staple kattath nathuwa ewaida danne ne :P
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,117
    113
    කස්ටම්ස් officer giyapara past papers kawru hari laga thiyanawa da ??

    පාස්ට් පේපර්ස් නම් කාගාවවත් නෑ බං, කොහෙවත් නෑ හොයාගන්න ...
    :dull:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,117
    113
    apitanam thama ne heta diha ei mama hitanne :yes: lankawe government exam walata admission ewanne ohoma thamai :rofl: gedarata awa ekama loku deyakne ;) thawa tika dawasakin staple kattath nathuwa ewaida danne ne :P

    :rofl::rofl: ඔව්, හෙට එයි ... :yes:
     

    Koalabanti

    Well-known member
  • Mar 12, 2012
    1,601
    527
    113
    ටසිරිලක
    ලියුම ආවා මචන්ලා.. 23 exam.. මට නාලන්දේ තියෙන්නේ. නාලන්දේ exam තියෙන එවුන් pm එකක් දාපන්.