කසාද බැඳපු අය හැමදාම ලිංගිකව එකතුවෙනවද?

Devadatta

Well-known member
  • Dec 11, 2018
    1,333
    2,012
    113
    පිං බිමේ
    Gilak play karala karahan ethkota hamadama karahaki
    පිස්සුද මිනිහෝ මම ජිලක් ප්ලේ කරල කරන්න හැදුව. මෙච්චර ලොකු එවත් තියනවද ඇහුව පල වෙනි බෝලෙම අවුට් උනා මම. දෙවෙනි ප්‍රස්ශ්නේ ගෑනිගේ එච්චර වෙලා ගහන්නේ කෝමද යන්නේ නැතුව දෙවෙනි බෝලෙන් මම නිකන විකටයෙක් වගේ උනා. මං කියුවා උන් බෙහෙට් ගහගෙන ඔය කරන්නේ කියලා ඊට පස්සේ මට කියුපිඩ් 100ගහන්න උනා ගහල හිකුවත් මට බෑ විනාඩි පහකට වඩා අල්ලන් ඉන්න. පස්සෙ මං කියුවා යාලුවෙක් ගෙන් ඇහුව ජිල් වීඩීයිඔස්වල උන් කට් කර කර රී ශූට් කරනව ගියා නම් ආයෙත් කට්කරල වීඩියෝ කරනව කියල. අම්මො මාරම ගේමක් දුන්න ශේප් වෙන්න ගෑනිට ජිල් විතරක් පෙන්නන එපා
     

    Manash

    Well-known member
  • Sep 17, 2009
    8,184
    1,892
    113
    C:\
    No. But you need to spice things up by doing something different every once in a while.

    For an example when my wife's sister stays over and she takes a shower I make her suck my dick next to the bathroom door.

    And on some days she invites her boyfriend over and has sex in the other room and I take my wife to the room next to it and fuck her at the same time.
    1591332991512.jpeg
     
    • Haha
    Reactions: redux

    Zork

    Active member
  • Jul 8, 2016
    377
    62
    28
    Always around...
    බැඳපූ අය පොඩ්ඩක් කියමු බලන්න...

    Regularly sex කරද්දී පාවිච්චියට හොඳම පවුල් සැලසුම් ක්‍රමය මොකක්ද?
    # පසු කලෙක ලමයි හදන්න බාධාවක් නොවන එකක් වෙන්න ඕන.
    # මිතුරි එකට wife මහත් වෙනවා නේද, එහෙම නොවන wikalpayak තියෙනවද?
    # condoms 100% ක් effective නෑ නේද? Pregnant වෙන්න පුළුවන් chance එකක් තියෙනවා නේද? Condoms විතරක් ඇතිද? නැතිනම් condoms වලට අමතරව ක්‍රමයක් පාවිච්චි කරනවද?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Pussy smell ekata purudu unama attraction eka yanawa.ita passe wena smell ekak hoyanawa
     

    Depression

    Well-known member
  • Aug 16, 2018
    2,050
    228
    63
    ape gani badapu aluth unath week ekata 1 pari hari 2 parai withari badinna kalin nam mol wise tibba bt bandata passe job karla gedara awata paase patta mahansi kiyala nidi .. weekend eka tami wena deayak ... matah epa wela tibbe ona welawata nati nisa...mona karannada...

    ubata waysa kiyak wageda bn
    yalu welada bande
    kellata kyda
     

    liosri

    Active member
  • May 28, 2008
    835
    73
    28
    Kurunegala
    අනිත්‍ය ලබ්බක් නෙවෙයි යකෝ, පැටව් එකෙක් දෙකෙක් හැදුනාම අහවල් එක නෙවෙයි උයාගන්න එකවත් කන්න ලැබෙන්නෙ නෑ, මේක අහපු ගැටයා කසාද බැදලා නැතන්ම් මම කියනවට බැදලා බලපන්
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    අනිත්‍ය ලබ්බක් නෙවෙයි යකෝ, පැටව් එකෙක් දෙකෙක් හැදුනාම අහවල් එක නෙවෙයි උයාගන්න එකවත් කන්න ලැබෙන්නෙ නෑ, මේක අහපු ගැටයා කසාද බැදලා නැතන්ම් මම කියනවට බැදලා බලපන්
    Itin mokatada ban otchara amaruwen lamai hadanne :oo:
     
    • Sad
    Reactions: D_Mad

    Mr.Gru

    Well-known member
  • Nov 2, 2011
    1,419
    173
    63
    Colombo
    ape gani badapu aluth unath week ekata 1 pari hari 2 parai withari badinna kalin nam mol wise tibba bt bandata passe job karla gedara awata paase patta mahansi kiyala nidi .. weekend eka tami wena deayak ... matah epa wela tibbe ona welawata nati nisa...mona karannada...
    Sirawata..oka thamai case eka

    පිස්සුද මිනිහෝ මම ජිලක් ප්ලේ කරල කරන්න හැදුව. මෙච්චර ලොකු එවත් තියනවද ඇහුව පල වෙනි බෝලෙම අවුට් උනා මම. දෙවෙනි ප්‍රස්ශ්නේ ගෑනිගේ එච්චර වෙලා ගහන්නේ කෝමද යන්නේ නැතුව දෙවෙනි බෝලෙන් මම නිකන විකටයෙක් වගේ උනා. මං කියුවා උන් බෙහෙට් ගහගෙන ඔය කරන්නේ කියලා ඊට පස්සේ මට කියුපිඩ් 100ගහන්න උනා ගහල හිකුවත් මට බෑ විනාඩි පහකට වඩා අල්ලන් ඉන්න. පස්සෙ මං කියුවා යාලුවෙක් ගෙන් ඇහුව ජිල් වීඩීයිඔස්වල උන් කට් කර කර රී ශූට් කරනව ගියා නම් ආයෙත් කට්කරල වීඩියෝ කරනව කියල. අම්මො මාරම ගේමක් දුන්න ශේප් වෙන්න ගෑනිට ජිල් විතරක් පෙන්නන එපා
    Ammoh oii..haha.. kerima scene eka
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    බැඳපූ අය පොඩ්ඩක් කියමු බලන්න...

    Regularly sex කරද්දී පාවිච්චියට හොඳම පවුල් සැලසුම් ක්‍රමය මොකක්ද?
    # පසු කලෙක ලමයි හදන්න බාධාවක් නොවන එකක් වෙන්න ඕන.
    # මිතුරි එකට wife මහත් වෙනවා නේද, එහෙම නොවන wikalpayak තියෙනවද?
    # condoms 100% ක් effective නෑ නේද? Pregnant වෙන්න පුළුවන් chance එකක් තියෙනවා නේද? Condoms විතරක් ඇතිද? නැතිනම් condoms වලට අමතරව ක්‍රමයක් පාවිච්චි කරනවද?

    condoms aulak na habi ekath welawa condom ekak fail wenne loop ekak dana eka thamai dan karanne godak aya.
     
    • Like
    Reactions: D_Mad