

ඩෙප් අය්යාගේ shot එක පුකෙ ඇරගෙන මරු කියවනවාඩෙපා අයියා තමා මෙච්චර කල් උබට තියලා පුකේ ඇරියේ![]()
උඹ පුක්ෂණය වෙච්ච තේරඩ් ටිකක් බම්ප් කරන්නද?ඩෙපා අයියා තමා මෙච්චර කල් උබට තියලා පුකේ ඇරියේ![]()
උඹ ඇවිල්ල ආපහු පුක්ෂණය වෙන්න කැමතිද? ගූ නැවක් පුකේ ගහගත්ත හැටි කරල පෙන්නන්න ඕනෙ හැබැයි?කරහංකෝ බලන්න![]()
PS ඇන්දේ බන්E wage ne @dilann thama hariyatama Dane.
ඔව් එහෙම අවුලක් නෑ . එකම දේ මකන්න වෙන්ව , layers නෑ . කපන්න කොටන්න බෑ .Ubata pencil eken nikan koleka unat oka adanna puluwanda machan?
Vector lesi nadda mcn ps walata wadaPS ඇන්දේ බන්
PS වලින් sketch කරල, Ps file එක Ai වල open කරල real time ps එක edit කර කර vector එක අදින්න පුලුවන්.Vector lesi nadda mcn ps walata wada
MN hebei mehema edala na.
Berida me type tute ekak share karanna mcn
@erozan හිතාදර එරෝ නොහොත් ලාම්පුතෙල් බැල්ලිyata eka kauda ban? mate meter nene