කළු සිංහලු දෙන්නෙක්ව නිකමට sketch කරා, අදුරනවද මන්ද...

siri_ayya

Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    ඩෙපා අයියා තමා මෙච්චර කල් උබට තියලා පුකේ ඇරියේ 😛
    ඩෙප් අය්යාගේ shot එක පුකෙ ඇරගෙන මරු කියවනවා 🤣🤣
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    කරහංකෝ බලන්න 🤗
    උඹ ඇවිල්ල ආපහු පුක්ෂණය වෙන්න කැමතිද? ගූ නැවක් පුකේ ගහගත්ත හැටි කරල පෙන්නන්න ඕනෙ හැබැයි?
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,959
    167,774
    113
    එකමත් එක රටක
    Vector lesi nadda mcn ps walata wada
    MN hebei mehema edala na.

    Berida me type tute ekak share karanna mcn
    PS වලින් sketch කරල, Ps file එක Ai වල open කරල real time ps එක edit කර කර vector එක අදින්න පුලුවන්.

    sketch කරන්න ඉතින් AI එකෙන් හරියට බෑ නේ බන්.

    PS , sketchbook pro , clipstudio , Krita වගේ ඒවා තමයි හොද.
     
    • Like
    Reactions: Champ HB

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    😜


    O4oEvzS.png
    නියමයි. හොද හැකියාවක් තියනවා.
     
    • Like
    • Love
    Reactions: Champ HB and dilann