ක්‍රිස්ටල් රිපෝර්ට් හෙල්ප්

hakalanmulla

Active member
  • May 3, 2011
    155
    24
    28
    dikwella
    ක්‍රිස්ටල් රිපෝර්ට් හෙල්ප්

    මචන්ලා මම අද පොඩි ඉන්ටවිව් එකකට ගියා :rolleyes::rolleyes: . එකේ හිටපු පොර මගෙන් ඇහුවා ක්‍රිස්ටල් රිපෝර්ට් දන්නවද කියලා :baffled: . මම කිව්වා මම ඒක දන්නේ නැ හැබැයි මට ස්ටඩි කරන්න පුළුවන් කියලා:yes::yes:. කොච්චර කල් ඕනද කියලා ඇහුවම මම කිව්වා ජානවාරි 1 වෙන කොට මම එක ඉගෙනගන්නම් කියලා :P . පුලුවන්නම් මට එක ගැන දන්නා කෙනෙක් පොඩි හෙල්ප් එකක් දෙන්න. උන් කියපු විදියට අර Visual Studio එක්ක තියන එක නෙමෙයි වගේ රිපෝර්ටින් ටූල් එක වගේ.ඉතින් කව්රුහරි පින්වත් පුතෙක් මට එක download කරගන්න හොද site එකක් එක්ක හොද tute ටිකක් දුන්නොත් ගොඩාක්
    උදව්වක් වෙයි

    ප ලි: බම්ප් සදහා සලකනු ලැබේ :cool::cool::rolleyes:
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    රිපොර්ටින්ග් ඉගෙනහ් ගන්නනෙහ් නැතුව ඉන්ටර්ෆිව් යනවද යකො ... :dull:
     
    • Like
    Reactions: hakalanmulla

    sureshn0

    Active member
  • Dec 5, 2007
    187
    30
    28
    Crystal report 11 wage download karagena install karaganna.
    Setup file eke athi pdf ekak training wenna.
    Eth ekkama setup file eke thiyenawa examples
    Mamath kale ewa balala. Amaru ne
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    මචන්ලා මම අද පොඩි ඉන්ටවිව් එකකට ගියා :rolleyes::rolleyes: . එකේ හිටපු පොර මගෙන් ඇහුවා ක්‍රිස්ටල් රිපෝර්ට් දන්නවද කියලා :baffled: . මම කිව්වා මම ඒක දන්නේ නැ හැබැයි මට ස්ටඩි කරන්න පුළුවන් කියලා:yes::yes:. කොච්චර කල් ඕනද කියලා ඇහුවම මම කිව්වා ජානවාරි 1 වෙන කොට මම එක ඉගෙනගන්නම් කියලා :P . පුලුවන්නම් මට එක ගැන දන්නා කෙනෙක් පොඩි හෙල්ප් එකක් දෙන්න. උන් කියපු විදියට අර Visual Studio එක්ක තියන එක නෙමෙයි වගේ රිපෝර්ටින් ටූල් එක වගේ.ඉතින් කව්රුහරි පින්වත් පුතෙක් මට එක download කරගන්න හොද site එකක් එක්ක හොද tute ටිකක් දුන්නොත් ගොඩාක්
    උදව්වක් වෙයි

    ප ලි: බම්ප් සදහා සලකනු ලැබේ :cool::cool::rolleyes:

    Pena widiyata umba visual studio ekka tiyena Crystal reports ganath danne naa wave :baffled:. VS Wla tiyena CR ekeyi Unge wenama tiyena package ekeyi lokuwenasak naa. Dekem basic okkoma wage ekayi. Umba programing dannawanam alla ganna lesi. Reporting language ekayi report passing, selection formula, layouts wage dewal balaganing. Crystal Reports for Dummiea download karan kiyWapan.