ක්‍රිස්ටල් රිපෝර්ට් හෙල්ප්

RoxDrex

Member
Nov 6, 2016
48
5
0
galle
Pena widiyata umba visual studio ekka tiyena Crystal reports ganath danne naa wave :baffled:. VS Wla tiyena CR ekeyi Unge wenama tiyena package ekeyi lokuwenasak naa. Dekem basic okkoma wage ekayi. Umba programing dannawanam alla ganna lesi. Reporting language ekayi report passing, selection formula, layouts wage dewal balaganing. Crystal Reports for Dummiea download karan kiyWapan.

mehemai ban kauda danne mu vs 2010 pawichchi karanawada kiyala.. eke oya crystall report en na sap lagen ganna ona. :yes::yes: