eya tnl eka munk gank katha kara eya ape fatherlata hodatma banna and ape agame hatiyta api malaunage dinyak blv karnwa ekata eya hodtma banna ewa wardi ban oya vido clip eka harii wage ape fatherla samhara una hana wasi umblage munklslth hoda kastiya innwa me pdi dankge mongal wada hinda thma me pblms enna api + thu wmu ban randu wenna one na wardak ape nam aniwa plia ganwais the only cure and once agin api eakthu wela hityoth mea prashna nea ban randu naowii katha bahen wisda gamuu mee samahrk wage randu wenna one na apita mole thynawne elazzz .>>g.b.u
![]()
අන්න එහෙම කතා කරපං මචෝ. අනිවා අපි වැරැද්දක් කරලා තියෙනවා නම් උඹ දාපන් ත්රෙඩ් එකක් බුද්ධාගමේ අය අපේ ආගමට අපහාස කලා කියලා. හැබැයි ශාක්ෂි එක්ක. අනිවා පිලිගන්නවා වැරැද්ද..
මම උඹලගේ එකෙක්ටවත් එක කුණුහරුපයක් කිව්වෙ නෑ. උඹලගෙ එකෙක් මට මෙහෙම කියලා රෙප් කපලා තිබුනා. අවුලක් නෑ. මට රෙප් වැඩක් නෑ මචෝ..ජය.!
මටත් ඔය වැඩේ කරලා තිබුනා










