ක්‍රිස්තියානි මූලධර්මවාදීන් විසින් බුද&a

Status
Not open for further replies.

crazybuddy

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    eya tnl eka munk gank katha kara eya ape fatherlata hodatma banna and ape agame hatiyta api malaunage dinyak blv karnwa ekata eya hodtma banna ewa wardi ban oya vido clip eka harii wage ape fatherla samhara una hana wasi umblage munklslth hoda kastiya innwa me pdi dankge mongal wada hinda thma me pblms enna api + thu wmu ban randu wenna one na wardak ape nam aniwa plia ganwa :love::love: is the only cure and once agin api eakthu wela hityoth mea prashna nea ban randu naowii katha bahen wisda gamuu mee samahrk wage randu wenna one na apita mole thynawne elazzz .>>g.b.u:love:

    අන්න එහෙම කතා කරපං මචෝ. අනිවා අපි වැරැද්දක් කරලා තියෙනවා නම් උඹ දාපන් ත්‍රෙඩ් එකක් බුද්ධාගමේ අය අපේ ආගමට අපහාස කලා කියලා. හැබැයි ශාක්ෂි එක්ක. අනිවා පිලිගන්නවා වැරැද්ද..

    reputation_neg.gif
    ක්‍රිස්තියානි... 02-13-2012 03:20 PM fuck ponnaya
    මම උඹලගේ එකෙක්ටවත් එක කුණුහරුපයක් කිව්වෙ නෑ. උඹලගෙ එකෙක් මට මෙහෙම කියලා රෙප් කපලා තිබුනා. අවුලක් නෑ. මට රෙප් වැඩක් නෑ මචෝ..ජය.!

    පවු පාප් කෙනක් මගේ රේප් කපලා.

    reputation_neg.gif
    ක්‍රිස්තියානි... 02-13-2012 02:16 PM thota Mol kiyala api dannawa

    මටත් ඔය වැඩේ කරලා තිබුනා

    reputation_neg.gif
    ක්‍රිස්තියානි... 02-13-2012 03:20 PM fuck ponnaya
     

    adata

    Member
    Nov 1, 2011
    36
    4
    0
    මේක කුණු බ්ලොග් එකක් නෙවෙයි. යටින් දාලා තියෙනවා සිංහල බෞද්ධයා කියන වෙබ් අඩවිය. උඹලා මෙතනදිත් කලේ බුදු දහමට අපහාස කරන එක.
    :(:(


    කිසිම අපහාසයක් කරලා නැහැ මචන්. ඕවා ඔය ආගම්වාදය අවුස්සන සයිට්.
     

    wmsaneera

    Member
    Nov 21, 2009
    503
    94
    0
    මේක හරියට සමහර අය හිංදි සිංදුවක තනුව කොපි කරල මොනව හරි වචන ටිකක් දාලා සින්හල සිංදුවක් හදනව වගේ. චාටර් :rofl:

    මේ දේවල් වලින් පෙන්නේ ඔවුන්ගේ අසරණකම.:(
    මහ ලොකුවට දෙවියන් වහන්සේ මැවුවයි කියනව ඒත් තමන්ටම කියල ගාථාවක් හදාගන්න තරම්වත් හැකියාවක් දෙයියො දීල නැහැ.:no:
    වෙන ආගමක තියන දෙයක් අරගෙන අකුරු වෙනස් කරල අමු අමුවෙ කොපි කරනව.
    පවු අසරණයෝ.....

    reputation_neg.gif
    ක්‍රිස්තියානි... 02-13-2012 02:22 PM Minissunwa kotawanna epa

    ඔච්චර තමයි ඉතින් දන්නේ.
    :lol:
     

    geforcelk

    Member
    Dec 18, 2011
    408
    55
    0
    :rofl:ek hariyata church ekak wagene ban.mageth rgathu kotu godai:D

    සිරාවට මචන්... මෙහෙම ගියොත් EKසයිට් එකටත් පාදිලියෙක් දාන්න වෙයි.:lol:

    මේකේ ඉන්න සමහර උන් ජාති බේද අවුස්සන එපා කියන්නේ. උන්ගේ වැඩ ගැන බෞද්දයා දැනුවත් උනාම.. උන්ගේ මුල්දර්මවාදී වැඩවලට කරදර හින්ද.
    :nerd:
     
    • Like
    Reactions: kevindareal

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    meke inna ponsila owa pili ganne naha ban.un unge waradda pili ganne naha.eka eka hethu denawa witharai.+++
    එකෙක් දෙකෙක් පිලිගන්නවා බං. අනිත් අය නම් බනිනවා රෙප් කපනවා. ඕක තමා ඉතින් කරන්නෙ . වැරැද්දක් කලා එයාලා. ඒක හදාගන්න කිව්වාම රෙප් කපලා කුණුහරුපෙන් බනිනවා. ආගම්වාද අවුස්සනවා කියනවා. ඕක තමා බං හැටි..


    ගණන් ගන්න එපා බන් ඕවා.:yes:
    ඔයා බුද්දාගම ආරක්ෂා කරගන්න කියලා දැනුවත් කරන්න දැම්ම thread එක, හදවතින්ම බුදුදහම අදහන අයට ගොඩක් වටිනවා.:)

    ජය වේවා:)
    ස්තුතියි මචං..ජය..!

    :rofl:ek hariyata church ekak wagene ban.mageth rgathu kotu godai:D
    :):):)

    කිසිම අපහාසයක් කරලා නැහැ මචන්. ඕවා ඔය ආගම්වාදය අවුස්සන සයිට්.

    මචෝ උඹලගෙ ආගමේ 80%කට වඩා හොද අය ඉන්නවා . මුස්ලිම් ආගමට වඩා ගොඩක් ඉහලින් ඉන්නවා. ඒක මම කිසිම බයක් නැතිව කියනවා. වැරදි කරන බොහොම ටික දෙනෙක් ඉන්නවා මචං. ඒ ගැනයි මම කිව්වේ. උඹලා හැමෝම ගැන නෙවෙයි මචං..උඹලට ඒක තේරෙන්නෙ නෑ.. :(
     
    • Like
    Reactions: tas

    geforcelk

    Member
    Dec 18, 2011
    408
    55
    0
    මටත් ඔය වැඩේ කරලා තිබුනා

    reputation_neg.gif
    ක්‍රිස්තියානි... 02-13-2012 03:20 PM fuck ponnaya


    රේප් කපන එක විතරයිනේ බන් ඕකුන්ට කරන්න පුළුවන්.
    මේ වගේ දැනුවත් කරලා දාන THREAD නතර කරන්න බෑ නේ.

    ඕවා ගණන් ගන්න හොද නෑ.
    :)
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,921
    9,741
    113
    රේප් කපන එක විතරයිනේ බන් ඕකුන්ට කරන්න පුළුවන්.
    මේ වගේ දැනුවත් කරලා දාන THREAD නතර කරන්න බෑ නේ.

    ඕවා ගණන් ගන්න හොද නෑ. :)

    :yes:

    snap2012021315h56m45s00.png


    :D:D
     
    • Like
    Reactions: tas and kevindareal

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ

    මේකේ ඉන්න සමහර උන් ජාති බේද අවුස්සන එපා කියන්නේ. උන්ගේ වැඩ ගැන බෞද්දයා දැනුවත් උනාම.. උන්ගේ මුල්දර්මවාදී වැඩවලට කරදර හින්ද.
    :nerd:
    ඒක ඇත්ත මචං.ගොඩක් අය වැරැද්ද පිළිගන්නෙ නෑ..:(:( මම කාටවත් මෙතන බැනලා නෑ. මම කිව්වේ කරපු වැරැද්ද ගැන විතරයි


    රේප් කපන එක විතරයිනේ බන් ඕකුන්ට කරන්න පුළුවන්.
    මේ වගේ දැනුවත් කරලා දාන THREAD නතර කරන්න බෑ නේ.

    ඕවා ගණන් ගන්න හොද නෑ.
    :)

    හ්ම්..ඔවු මචං ඒ ටිකට රෙප් 12ක් කපලා..කිසිම අවුලක් නෑ මචෝ රෙප් කැපුවට.මෙයාලා මෙතන කුණුහරුප කියන්නෙ නෑ.රෙප් කපලා කුණුහරුප කියන්නේ.අම්මත් මතක් කරනවා.. :(
     

    adata

    Member
    Nov 1, 2011
    36
    4
    0
    මචෝ උඹලගෙ ආගමේ 80%කට වඩා හොද අය ඉන්නවා . මුස්ලිම් ආගමට වඩා ගොඩක් ඉහලින් ඉන්නවා. ඒක මම කිසිම බයක් නැතිව කියනවා. වැරදි කරන බොහොම ටික දෙනෙක් ඉන්නවා මචං. ඒ ගැනයි මම කිව්වේ. උඹලා හැමෝම ගැන නෙවෙයි මචං..උඹලට ඒක තේරෙන්නෙ නෑ.. :(

    උඹල මෙතන මහා ලොකුවට බුදු දහම ගැන කතා කරනවා, අඩුම ගැනේ මාලිගාවට බෝම්බ ගහපු එවුන්ව හෙලා දැක්කද? හෙලා උරුමය ඔය ලොකු කොටි ටික තියාගෙන කිරි පොවන්නේ මොකටද? මොක උනත් මචන් උඹ ලියලා තියන විදිය වැරදි. අර එකෙක් පාප් තුමාට බනිනවා. අපිත් ඔහොම බුදු හමුදුරුවොට බනිනවද? නැහැනේ? අපි මෙතන උගේ මට්ටමට වැටෙන්නේ නැහැ ඒ මොකද ඒ ඌ දහම් පාසලේ හරියට ආගම ඉගෙන ගෙන නැති නිසා. අනික උඹල උනත් ගෙදර බුදු පිළිම තියාගෙන ගෙදර නෝනා හරි කෙල්ල එක්ක සෙක්ස් කරන්නේ නැද්ද? තනිකර බොරුවනේ. ඔතන වෙන කෙස් එකක් වෙන්නේ. පටලව ගන්න එපා රෝමානු කතෝලික හා ක්‍රිස්තියානි කට්ටිය. රෝමානු කතෝලික වෙනස්. ක්‍රිස්තියානි වෙනස්.
     

    wmsaneera

    Member
    Nov 21, 2009
    503
    94
    0

    මචෝ උඹලගෙ ආගමේ 80%කට වඩා හොද අය ඉන්නවා . මුස්ලිම් ආගමට වඩා ගොඩක් ඉහලින් ඉන්නවා. ඒක මම කිසිම බයක් නැතිව කියනවා. වැරදි කරන බොහොම ටික දෙනෙක් ඉන්නවා මචං. ඒ ගැනයි මම කිව්වේ. උඹලා හැමෝම ගැන නෙවෙයි මචං..උඹලට ඒක තේරෙන්නෙ නෑ.. :(


    මච්ං ඔය ආගම් වාදය අවුස්සන්න එපා. කොටවන්න එපා කිය කිය කැගහන්නේ ක්‍රිස්තියානි අය නෙමෙයි. ඔය වගේ චාටර් වැඩ කරන ක්‍රිස්තියානි මූලධර්මවාදීන්.
    උන් බයයි උන්ගේ හොර අහුවෙනකොට, උන්ගේ චාටර් වැඩ එලිවෙනකොට. එක තමයි ඔය කැගහන්නේ. නැතුව මේ ආගම් බේද ඇතිවෙනව,රංඩු ඇතිවෙනව කියල මිනිස්සු ගැන තියෙන අනුකම්පාවට නෙමෙයි . තමන්ට බඩේපාර වදින හින්ද. :P
     

    geforcelk

    Member
    Dec 18, 2011
    408
    55
    0
    ඒක ඇත්ත මචං.ගොඩක් අය වැරැද්ද පිළිගන්නෙ නෑ..:(:( මම කාටවත් මෙතන බැනලා නෑ. මම කිව්වේ කරපු වැරැද්ද ගැන විතරයි



    හ්ම්..ඔවු මචං ඒ ටිකට රෙප් 12ක් කපලා..කිසිම අවුලක් නෑ මචෝ රෙප් කැපුවට.මෙයාලා මෙතන කුණුහරුප කියන්නෙ නෑ.රෙප් කපලා කුණුහරුප කියන්නේ.අම්මත් මතක් කරනවා.. :(


    ඕවා ඔහොම තමයි මචන්. හොද වැඩක් කරද්දී..ගල්, මුල් සේරම එනවා..
    නමුත් මේ වගේ වැඩ වලට විරුද්ද වෙන එක හැමදේටම වඩා වටිනේවානේ.:)
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,921
    9,741
    113
    මච්ං ඔය ආගම් වාදය අවුස්සන්න එපා. කොටවන්න එපා කිය කිය කැගහන්නේ ක්‍රිස්තියානි අය නෙමෙයි. ඔය වගේ චාටර් වැඩ කරන ක්‍රිස්තියානි මූලධර්මවාදීන්.
    උන් බයයි උන්ගේ හොර අහුවෙනකොට, උන්ගේ චාටර් වැඩ එලිවෙනකොට. එක තමයි ඔය කැගහන්නේ. නැතුව මේ ආගම් බේද ඇතිවෙනව,රංඩු ඇතිවෙනව කියල මිනිස්සු ගැන තියෙන අනුකම්පාවට නෙමෙයි . තමන්ට බඩේපාර වදින හින්ද. :P

    ඕවා ඔහොම තමයි මචන්. හොද වැඩක් කරද්දී..ගල්, මුල් සේරම එනවා..
    නමුත් මේ වගේ වැඩ වලට විරුද්ද වෙන එක හැමදේටම වඩා වටිනේවානේ.:)


    :yes::yes::yes:
     

    geforcelk

    Member
    Dec 18, 2011
    408
    55
    0
    ඒක නම් ඇත්ත මචෝ..
    මටත් සැහෙන රතු කොටු ගොඩක් ආවා.
    රතු කොටු වල තියෙන දේවල් එච්චර ගණන් ගන්න හොද නෑ.
    ඕවගේ දේවල් දැම්ම කියලා. අපේ වැඩේ අපි නතර කරන්න නෑ නේ :D
     
    • Like
    Reactions: wmsaneera

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ

    උඹල මෙතන මහා ලොකුවට බුදු දහම ගැන කතා කරනවා, අඩුම ගැනේ මාලිගාවට බෝම්බ ගහපු එවුන්ව හෙලා දැක්කද? හෙලා උරුමය ඔය ලොකු කොටි ටික තියාගෙන කිරි පොවන්නේ මොකටද? මොක උනත් මචන් උඹ ලියලා තියන විදිය වැරදි. අර එකෙක් පාප් තුමාට බනිනවා. අපිත් ඔහොම බුදු හමුදුරුවොට බනිනවද? නැහැනේ? අපි මෙතන උගේ මට්ටමට වැටෙන්නේ නැහැ ඒ මොකද ඒ ඌ දහම් පාසලේ හරියට ආගම ඉගෙන ගෙන නැති නිසා. අනික උඹල උනත් ගෙදර බුදු පිළිම තියාගෙන ගෙදර නෝනා හරි කෙල්ල එක්ක සෙක්ස් කරන්නේ නැද්ද? තනිකර බොරුවනේ. ඔතන වෙන කෙස් එකක් වෙන්නේ. පටලව ගන්න එපා රෝමානු කතෝලික හා ක්‍රිස්තියානි කට්ටිය. රෝමානු කතෝලික වෙනස්. ක්‍රිස්තියානි වෙනස්.

    මේකයි උඹලා මෙනත කුණුහරුප කියන්නෙ නෑ.ඔයිට වඩා දරුණු විදිය රෙප් කපලා කුණුහරුපෙන් බැනලා තිබුනා.

    reputation_neg.gif
    ක්‍රිස්තියානි... 02-13-2012 03:40 PM බුදු සාදුගෙ පයිය සුදුද

    මේවා කාගෙ වැඩද එහෙනම්.. ඔය කියපු එකා කෙලින් කමෙන්ට් එකක් දාපන් පුළුවන් නම් මේ ත්‍රෙඩ් එකට.. එහෙම දාන්නෙ නෑ නේ.. ඕක තමා ඇත්ත. යටින් උගුල් අදිනවා..:):):yes::yes:


    මච්ං ඔය ආගම් වාදය අවුස්සන්න එපා. කොටවන්න එපා කිය කිය කැගහන්නේ ක්‍රිස්තියානි අය නෙමෙයි. ඔය වගේ චාටර් වැඩ කරන ක්‍රිස්තියානි මූලධර්මවාදීන්.
    උන් බයයි උන්ගේ හොර අහුවෙනකොට, උන්ගේ චාටර් වැඩ එලිවෙනකොට. එක තමයි ඔය කැගහන්නේ. නැතුව මේ ආගම් බේද ඇතිවෙනව,රංඩු ඇතිවෙනව කියල මිනිස්සු ගැන තියෙන අනුකම්පාවට නෙමෙයි . තමන්ට බඩේපාර වදින හින්ද. :P

    ඔවු ඒක ඇත්ත මචෝ.සමහර අය හොදින් කතා කරා..සමහර අප *න්නයා, *රියා කියලා රෙප් කැපුවා ඔය රෙප් කපන උන් කෙලින් කතා කරන්න එන්නේ නෑ. ඔය වගේ උන් නිසා හොද උනුත් නරක ගනයට වැටෙනවා මචෝ..
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ඕවා ඔහොම තමයි මචන්. හොද වැඩක් කරද්දී..ගල්, මුල් සේරම එනවා..
    නමුත් මේ වගේ වැඩ වලට විරුද්ද වෙන එක හැමදේටම වඩා වටිනේවානේ.:)
    ගොඩක් අය මචෝ මූණට බනින්නෙ නෑ රෙප් එක කපලා තමා බනින්නේ. ඕක තමා ගොඩක් උන් කරන්නේ. යටින් හීනියට ගේම දෙනවා. උන් ඒවට අති දක්ශයි..

    එල මචං

    මටත් සැහෙන රතු කොටු ගොඩක් ආවා.
    රතු කොටු වල තියෙන දේවල් එච්චර ගණන් ගන්න හොද නෑ.
    ඕවගේ දේවල් දැම්ම කියලා. අපේ වැඩේ අපි නතර කරන්න නෑ නේ :D
    අනිවා මචං.. ඇත්ත කතා කරන්න බය වෙන්නෙ මොකටද බං.. :yes::yes:

    :):):)
     
    • Like
    Reactions: gkcnalaka
    Status
    Not open for further replies.