කාගීල්ස් ආපහු කප් එක උස්සයි 😄

tclanki

Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    Me wage seen ekakadi mokada karanne?
    Okun kalin print karapu packs walata aluthin gahana biscuits dala denawada danne na
    ehema nwe. batches tianawa hitannako batch A eke price (MRP) Rs. 480.00 kiala eka Manufacturer promotion danna kiyanne ne. hitannako Batch B eka (MRP) Rs.600.00 kiala eka discount karanna kianawa 520.00 etakota oka alawanna oni Batch B ekata vtrai. e kianne oya items move wennath oni First in First Out vidihata. habei kammalikamata batches mnada kiala balanne natiwa stickers alawanawa anik de barcode scan karaddi available qty eka pennanawa POS eke oka scan karanm Batch A 480 watunanm eka select karala denna puluwan. habei hariyata stocks maintain karala natinm out karanna bah batch A eken. Batch B select kalama 520 tama pennane price eka. Completely Cargills eke fault eka
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,669
    1
    6,348
    113
    Me wage seen ekakadi mokada karanne?
    Okun kalin print karapu packs walata aluthin gahana biscuits dala denawada danne na

    khmhrii MRP price ekt wdaa sell krnna thrhnmm (wishesha awasara thanwala arenna ex- cinema,pub.. ) hrinama paribhogika sewa adhikariyata kiwwhm watalanava... onnam personally cargills ekt wiruddawa nadu kiynnth plwn... lankwa dn inne bankruptcy eke wdht oya dekma weii kyl hithnna amruii
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,840
    113
    Me wage seen ekakadi mokada karanne?
    Okun kalin print karapu packs walata aluthin gahana biscuits dala denawada danne na
    මම ඕක දැක්ක මේ ගෙවල් ළග කඩේක රාක්ක වලත්. උන්ගේ ස්ටොක් මැනේජ් කරද්දී කරගත්ත අවුලක් වගේ
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ජෙප්පෝ කුඩු හෙරව දාලා චොක්ලට් උස්සල මඩ ගහන වැඩේ බකල් වුන නිසා දැන් ඒ පාර බිස්කට් පැකට් ඵකක් අල්ලගෙන..
     
    • Dislike
    • Like
    Reactions: 2osama and Cypress

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ගණන් බල බල කවුද යකෝ බිස්කට් ගන්නේ.
    ඉතින් බන් දැන් මෙතැනදී ගෙඩි පිටින් 40 ක් යනවනේ බැලුවේ නැත්නම්
    උබලාගේ හාඩ් අරන් මනි තමා ඕවා.
    සතයක් දෙන්නෙපා බන් නිකන්