ehema nwe. batches tianawa hitannako batch A eke price (MRP) Rs. 480.00 kiala eka Manufacturer promotion danna kiyanne ne. hitannako Batch B eka (MRP) Rs.600.00 kiala eka discount karanna kianawa 520.00 etakota oka alawanna oni Batch B ekata vtrai. e kianne oya items move wennath oni First in First Out vidihata. habei kammalikamata batches mnada kiala balanne natiwa stickers alawanawa anik de barcode scan karaddi available qty eka pennanawa POS eke oka scan karanm Batch A 480 watunanm eka select karala denna puluwan. habei hariyata stocks maintain karala natinm out karanna bah batch A eken. Batch B select kalama 520 tama pennane price eka. Completely Cargills eke fault ekaMe wage seen ekakadi mokada karanne?
Okun kalin print karapu packs walata aluthin gahana biscuits dala denawada danne na
480 තමා හරි ගාන
Me wage seen ekakadi mokada karanne?
Okun kalin print karapu packs walata aluthin gahana biscuits dala denawada danne na
eh ai bn ubala denna hama thread ekema maraganneponna gothabaya rata bankoloth karanna kalin Rs. 480 ta aduwen thibbe owa

මම ඕක දැක්ක මේ ගෙවල් ළග කඩේක රාක්ක වලත්. උන්ගේ ස්ටොක් මැනේජ් කරද්දී කරගත්ත අවුලක් වගේMe wage seen ekakadi mokada karanne?
Okun kalin print karapu packs walata aluthin gahana biscuits dala denawada danne na
eh ai bn ubala denna hama thread ekema maraganne![]()
ඉතින් බන් දැන් මෙතැනදී ගෙඩි පිටින් 40 ක් යනවනේ බැලුවේ නැත්නම්ගණන් බල බල කවුද යකෝ බිස්කට් ගන්නේ.
ගණන් බලන්නෙ නැතිව බඩු ගත්තොත් ලංකාවෙ, මුදලාලි පුකෙත් ඇරලා තමයි නවතින්නෙ...ගණන් බල බල කවුද යකෝ බිස්කට් ගන්නේ.
