කාර් එකේ ටල් ටාල් ගාල සද්දයක් එනවා

LPMAC

Well-known member
  • Jul 17, 2014
    1,120
    668
    113
    Kegalle
    කාර් එකේ ටල් ටාල් ගාල සද්දයක් එනවා

    කාර් එකේ ටල් ටාල් ගාල සද්දයක් එනවා

    මචං ලා මගේ CAR එක නවත්තලා තියලා එකපාරටම Pickup කරලා ගද්දි ටාල් ගාල සද්දයක් එනවා,
    රිවස් එකට ගද්දීත් එහෙමයි
    බෙන්ඩ් ගද්දීත් පෙළක් වෙලේට එනවා,
    ඒ එන සද්දේ හොදට තේරෙනවා ඇතුලට

    ගරාජ් එකේ අයියා හෙට ගෙන්න කිවුවා මොකද්ද දාල බලමු කියලා. ගෙනියන්න කලින් දැම්මේ මේ ගැටලුව දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවද කියලා ?

    Toyota IST 2004
     

    MM Cars

    Active member
  • Sep 10, 2016
    929
    89
    28
    Yokohama, Japan
    හා හා ඔහොම දැම්ම කියලා කොහොම කියන්න ද ?

    කොහෙම උනත් ගොඩාක් වෙලාවට Caliber එකේ වෙන්න පුළුවන්. වාහනේ පරනද අළුත් ද
     

    baddysl

    Banned
    Mar 22, 2008
    724
    46
    0
    මචන් car එකේ engine එක ගාව තියනව ( Mytreewick auto cooling system ) කියල එකක් සින්හලෙන් කියන්නෙ ටෞකන්ඩ පද්දතිය කියල. එකෙ පොට ගිහින්. ගිනිකූරක් ගහල පෙට්‍රල් ටන්කියට දාපන්. වැඩේ හරියනව. බාස්ල ගාවට යන්න ඔනෙ නෑ හා ද?
     
    සයිලන්සර් එක චෙක් කරලා බලහන්. එකපාරක් මගෙත් ඔය වගේම කේස් එකක් තිබ්බා. මං හිතුවෙ ගියර් බොක්ස් එක කියලා. මැනිපෝල් එක කිට්ටුවෙන් ආපු ඇනයක් කැඩිලා තිබ්බා.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    කාර් එකේ ටල් ටාල් ගාල සද්දයක් එනවා

    මචං ලා මගේ CAR එක නවත්තලා තියලා එකපාරටම Pickup කරලා ගද්දි ටාල් ගාල සද්දයක් එනවා,
    රිවස් එකට ගද්දීත් එහෙමයි
    බෙන්ඩ් ගද්දීත් පෙළක් වෙලේට එනවා,
    ඒ එන සද්දේ හොදට තේරෙනවා ඇතුලට

    ගරාජ් එකේ අයියා හෙට ගෙන්න කිවුවා මොකද්ද දාල බලමු කියලා. ගෙනියන්න කලින් දැම්මේ මේ ගැටලුව දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවද කියලා ?

    Toyota IST 2004

    eka dala balanna. :baffled:
     

    Nimesh_LK

    Member
    Sep 7, 2015
    2,117
    129
    0
    27
    ලංකාවේ
    මචන් car එකේ engine එක ගාව තියනව ( Mytreewick auto cooling system ) කියල එකක් සින්හලෙන් කියන්නෙ ටෞකන්ඩ පද්දතිය කියල. එකෙ පොට ගිහින්. ගිනිකූරක් ගහල පෙට්‍රල් ටන්කියට දාපන්. වැඩේ හරියනව. බාස්ල ගාවට යන්න ඔනෙ නෑ හා ද?

    :rofl::rofl::rofl: