කාලකන්නි දොස්තරල... හෙවත් මානසික රෝගී වලත්#

walkernet

Well-known member
  • Oct 7, 2008
    4,315
    208
    63
    KaNdY
    Oya wage w***ge puthala ella maranna one. Ara ammata karanna tiyenne Human rights violate wuna kiyala naduwak danna,habai ithin dan rete law eka weda karana hetiyata nam salli tiyana eka kohoma hari berenawane. E nisa eken wedak wenneth ne. Minissunta tiyenne okata gahala pannanna.
     

    nuwandha

    Member
    Jul 1, 2007
    531
    29
    0
    Los Angeles, USA
    ube laga camera phone ekak thibbe nadde
    h..kana dostharayage nama mokadda
    eakawamattu karanne monawath apita karanne barida
    apeslliwalin pinata igenagaththu
    ballo neda mun?
     

    bhashi2

    Active member
  • Jul 20, 2009
    295
    39
    28
    ඒ පැත්තෙම මිනිස්සු ටිකට එකතු වෙලා......මූට ඒ ඉස්පිරිතාලෙම නතර වෙන්න ගැහුවනම් හරි.....මේ එකෙක් දෙන්නෙක් කරන ජරා වැඩ හින්දා අනිත් හොඳ මිනිස්සුත් ඒක්කත් කෙන්ති ඒනවා බන්
    :growl::growl::growl::growl::growl:
     

    thuwakku

    Member
    Dec 27, 2007
    2
    0
    0
    UNRULY DOCTORS

    machan ubalata puluwanam meka paththareta liyapan,nathnam media ekakata danwapan doctors lage "UNETHICAL BEHAVIOUR" eka gana SLMC(sri lanka medical council) ekata danwana puluwan,menna address eka" Registrar,sri lanka medical council,31 Norris Canal road,colombo 10".thanx for sharing the story machan.
     

    DRUGS

    Member
    Nov 19, 2007
    1,918
    12
    0
    JAFFNA
    machanla.... dont blame ALL sl doctors bcos of a mother fucker like this.......
    "most of them'' do a great service 4 a small salary of 44000/= per month....................
    this guy must b a intern..... u can complain to d VP ( consultant)......
    tell me the ward no... i'll check abt this guy........
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    machanla.... dont blame ALL sl doctors bcos of a mother fucker like this.......
    "most of them'' do a great service 4 a small salary of 44000/= per month....................
    this guy must b a intern..... u can complain to d VP ( consultant)......
    tell me the ward no... i'll check abt this guy........

    pls do something bro if you can ... if i could definitely i would kill this bugger...:growl::growl:
    do something for the sake of poor patient :(:(
     

    snoop

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    5,892
    997
    113
    New York, USA
    සිරකරුවොත් මනුෂ්‍යයො‍් ය බ්ලොග් එකේ තිබ්බ ලිපියක් තමයි මෙහෙමත් දොස්තරලා. ඕක කියෙව්වම මට පුදුම තරහක් වගේම කල කිරීමක් ආවේ... අපේ රටට මොනා වෙලාද කියලා...
    ලිපිය කියෙවන්න ඇති හුඟක් දෙනා... ඒත් නොකියපු අයට වගේම මේ සිද්දියට ප්‍රචාරයක් දෙන්න ඕනි මේ සම්බන්දව කුමක් හරි කරන්න ඕනි කියල හිතුන නිසා එම ලිපිය මම elakiriයේ පල කරනවා...
    """""
    මම ඊයේ බදුල්ලෙ හොස්පිටල් එකට ගියා ලෙඩෙක් බලන්න යාලුවෙක් එක්ක.
    මගේ යාලුවාගේ නෑ වෙන කෙනෙක් තමා හොස්පිටල් ඇඩ්මිට් කරල තිබ්බේ.මේ දවස්වල වේගයෙන් පැතිරෙන ඩෙංගු රෝගය තමයි එයාට හැදිල තිබ්බේ.මේ දවස්වල බදුල්ල මහ රොහලට සාමන්යෙ රෝග තියෙන අය ඇතුල් කරගන්නෙත් නැහැලු.ඒ තරම් ඩෙංගු රෝගින් ඉන්නවා මේකේ.
    රෝහලට ලෙඩෙක් බලන්න යනකොට ඒකෙ වැඩකරන ඕන එකාගෙනුයි එපා එකාගෙනුයි බැනුම් අහන්න වෙන එක සාමාන්යක දෙයක් වෙලානෙ දැන්.සමහරවිට ඒ ඒ අයගේ බුද්ධි මට්ටම් නිසාද දන්නෙත් නෑ.මොකද රෝහලේ වැඩ කරන ගොඩ දෙනෙක්ගේ මුඛයෙන් පිටවෙන්නේ "කොහෙද යන්නේ ඕයි,මෙහෙ එනවා ඕයි" වැනි දේවල්.
    කොහොමහරි ඔයා බාධක බැද්දෙන් අපි දෙන්න වාට්ටුවට ගියා.
    පෝලිමේ ඉඳල අපි වාට්ටුවට එනකොට ලෙඩ්ඩු බලල ඉවරවෙන වෙලාවත් කිට්ටුවෙලා.අපි ආවේ ගර්ල්ස් වෝඩ් එකට.ඒකේ තමයි ලෙඩා හිටියේ.
    ඒ වෙලාවේ තව ගෑනු ලමයෙක් ඉස්කෝලෙ ඇඳුමින්ම ගෙනල්ල හොස්පිටල් එකේ ඇඩ්මිට් කලා.දැනගන්න ලැබුනා එයාටත් ඩෙංගු කියලා.
    ඊට පස්සෙ සිද්ධවුන දෙය මටනම් බලන් ඉන්න බැරිවුනා.
    ඒ වාට්ටුවේ ඉන්නව දෙමළ දොස්තර කෙනෙක්.එයා ගොඩක් සැරයි කියලා අපි බලන්න ආපු ලෙඩාත් කිව්වා.දොස්තර පොරවගේ පුටුවක වාඩිවෙලා ඉන්නවා.මම හිතන්නේ එයා තමයි වාට්ටුව භාරව ඉන්නේ.
    "මෙහෙ එනවා ළමය මෙහාට" කියලා අලුතින් ආපු ළමයට අර දොස්තර කතාකලා.
    ඒ ළමයා හිටපු ඇඳේ ඉඳන් දොස්තර එන්න කියපු තැනට අඩි 20කට වඩා තියෙනවා.ඊට එහා ඒ ළමයා ගොඩක් අමාරුවෙන් හිටියෙත්.එසේ මෙසේ ලෙඩක්ද හැදිල තියෙන්නේ.
    .ඒ ළමය එක්ක එයාගේ අම්ම විතරයි හිටියේ.එයාගෙ අම්ම දොස්තර ළඟට ඇවිල්ල කිව්වා
    "දුවට ටිකක් අමාරුයි..ඩොක්ටර්ට බැරිද එතනට යන්න" කියලා.
    එච්චරයි ඒ අම්මට කියන්න උනේ.
    "මොකද මෙතනට එන්න බැරි?පොඩි බබෙක් ඇයි?පිස්සු නැතුව එන්න කියනවා" කියලා මුලු වෝඩ් එකට ඇහෙන්න කෑගැහුවා.
    අනේ ඉතින් අර ළමයා අම්මට බනිනව අහන් ඉන්න බැරිනිසාද දන්නෑ ඇඳෙන් බැහැලා ආවා.ඒ ළමයට අඩි දෙකක්වත් එන්න උනේ නෑ.සිහිනැතිවෙලා වැටුනා.එතන හිටපු ඇන්ටි කෙනෙක් එයාව ඉක්මනට අල්ලගත්තා.ඊට පස්සෙ තමයි නර්ස්ලත් ඇවිල්ලා ආපහු අර ළමයව ඇඳට දැම්මේ.
    එතැනින් ඉවරවුනේ නැහැ.අර ඩොක්ටර් කාරයා පොර වගේ ඇඳ ලඟට ගියා.
    ඊට පස්සෙ සිද්ධවුනේ අපි කවුරුවත් නොහිතපු දෙයක්...
    අර දොස්තරය වෝඩ් එකේ ඔක්කොමල බලන් ඉදිද්දී අර ළමයගේ ගවුම උඩට උස්සලා යට ඇඳුමත් ගලවලා දැම්මා.ඒ ළමයගේ අම්මට ඉබේටම කෑගැහුනා.මොන තරම් පහත් වැඩක්ද ඒ යකා කලේ?? එක්කො මේ දොස්තරයා මානසික පිස්සෙක්.නැත්තම් ඩෙංගු වගේ රෝගයක් හැදිලා හොස්පිටල් ආපු කෙල්ලෙක්ගේ යට ඇඳුමත් එක්ක මොකද්ද තියෙන සම්බන්ධය..මම ඒවෙලාවේ ඩොකා ඉන්න පැත්තට ගියා.යාලුවා තමයි මාව අල්ලගත්තේ.ගියානම් මම උගේ බෙල්ල මිරිකරනවා.මට පෙනුන විදියට මේ දොස්තරයා මුලු වෝඩ් එකම බයකෙරගෙනයි ඉන්නේ..
    ඒ දොස්තරය ගියාට පස්සේ ඒ වෝඩ් එකේ හිටපු ඔක්කොමල අය වගේ අර ළමයගේ ඇඳ ගාවට ගිහින් ඇඬුවා.ඔක්කොමල වගේ කිව්වේ
    "අනේ අපටනම් මේ කරපු දේ බලන් ඉන්න බැරිවුනා.. ඒ තරම් පහත් වැඩක් මේක" කියලා.
    ඒ ළමයට ඒ වෙනකොටත් සිහිය ඇවිත් තිබුනේ නෑ.
    ඒ වෙලාවෙනම් මටත් ඇඬෙන්න ආවා ඒ ළමයගේ අම්ම අඬනවා දැකලා.
    ඊට පස්සේ තවත් එකක්...
    අර දොස්තරයම වෝඩ් එකේ හිටපු ආච්චි කෙනෙක්ගේ ප්රෙ ෂර් එකද මන්දා චෙක් කරනවා.ඒ ආච්චිගේ කන් ඇහෙන්නෙ නෑ මම හිතන්නේ..මොකද ඩොකා අහන හැම ප්රදශ්ණෙකටම ඒ ආච්චි කලේ "ඔව්" කියපු එක විතරයි.
    ඩොකා : කොච්චර කල්ද ලෙඩේ හැදිලා?
    ආච්චි : ඔව්
    ඩොකා : නම මොකද්ද?
    ආච්චි : ඔව්
    ඩොකා : කන් ඇහෙන්නෙ නැද්ද?
    ආච්චි : ඔව්
    ඩොකා : එහෙනම් ඔව් කිව්වේ?
    ආච්චි : ඔව්
    අන්තිමට අහපු ප්රඑශ්නේ මුලු වෝඩ් එකටම ඇහෙන්න ඩොකා ඇහුවා.
    ඩොකා : වලිගයක් තියෙනවද?
    ආච්චි : ඔව්
    එහෙම කියලා ඩොකා මහ හයියෙන් හිනාවුනා.නර්ස්ලා කීප දෙනෙකුත් හිනාවුනා.මටනම් පොඩ්ඩක්වත් හිනාගියේ නෑ.තිබබ තරහ තවත් වැඩිවුනා විතරයි.
    මට හිතුණදේ හරි වෙන්න ඕන.මේකා දොස්තර කෙනෙක් නෙවෙයි.. මානසික පිස්සෙක්.
    මේ දොස්තරයට අම්මෙක් , සහෝදරයෙක් , දුවල පුතාල නැතුව ඇති.ඒකනේ මූ මෙහෙම හැසිරෙන්නේ.මුන්ටද අපි දොස්තරලා කියන්නේ??
    මම වෝඩ් එකෙන් පිටවුණු ගමන්ම කලේ රෝහලේ පරිපාලණ අශයට මේක දැනුම් දීපු එක.එතකොට එතනින් කිව්වේ මාරම කතාවක්..
    "ඔය ඩොක්ටර්ට ආපු පළවෙනි කම්ප්ලේන් එක ඕක නෙවෙයි.ගොඩක් පැමිණිලි තියෙනවා" කියලා.
    ඉතින් එහෙනම් මොන කෙහෙම්මලකටද මූව තවත් තියන් ඉන්නේ?? කණට ගහල එලවන්නෙ නැතුව.එක්කො මේක දේශපාලණ පෙන්දෙක් වෙන්නැති...
    මේවගෙ එවුන්ව තමයි ගස් බඳින්න වටින්නේ...
    මෙවැනි මිනිසුන් දොස්තර නෙමේ මොකාවුනත් අපි තරයේ හෙළා දකිමු...
    ප.ලි. :-
    ලඟදී බදුල්ල මහ රෝහලේදී ගෑණු දොස්තර කෙනෙක් ඩෙංගු හැදිලා නැතුවුනා කියන එක අපි කවුරුත් දන්නවා.නමුත් ඒ මරණය සැක සහිතයි එනම් දොස්තර වරුන්ගේ නොසැලකිල්ල නිසා එම මරණය සිදුවූවාදැයි සෙවීමට ජනාධිපතිතුමාගේ මූලිකත්වයෙන් මේ වනවිටත් පරීක්ෂණයක් යනවා.මෙම මරණයේ ප්‍රධාන චෝදනාව එල්ලවී තිබෙන්නේ මේ දොස්තරට කියලා වැඩිදුරටත් දැනගන්න ලැබුනා..
    """"""
    ඇඟේ ලේ කෝප වෙනවා නේද....
    අසනීපෙන් මනුස්සයෙක් ඉස්පිරිතාලෙකට අරන් ගියාම ලෙඩා ඩොස්තර ගාවට යන්න ඕනිද... ඇයි ඌට හෙන ගහවනවද ලෙඩා ගාවට ගියාම ???
    මිනිස්සුන්ගෙ සල්ලි වලින් ඉගෙන ගෙන පඩියකට වැඩ කරන්නේ මිනිස්සුන්ට සේවායක් කරන්නනේ... ඒ ඔක්කොමත් හරි... ඌ කරපු ඒ බලු වැඩේ.. ???
    කෙල්ලෙක් ගේ යට ඇඳුම ගලවන්න්න ????
    මොන අවලං වැඩක් ද ඒ ?? ඒ යකා ඩොස්තරයෙක් නෙමෙයි පිස්සෙක් වෙන්න ඕනි. පිස්සොන්ටත් පව් එහෙම කියන එක... අපේ මිනිස්සු ගැන කලකිරීමක් ඇති වෙන්නෙ... ඒ යකා ගැන පැමිනිලි කරාම " මේක පලමුවෙනි එක නෙමෙයි " කියපු එක..
    ඇයි යකෝ කලිනුත් පැමිනිලි ආවනම් ඒ ගැන කටයුතු කරන්න එපැයි...
    රටේ නීතියක් නැද්ද ??
    ඔය රජයේ රෝහල් වලට හුඟක්ම යන්නේ නැති බැරි මිනිස්සු... ඒ මිනිස්සුන්ට නීති කතා කරන්න දන්නෙත් නැහ... දැනගත්තත් හයියකුත් නැහ. ඒ බව දන්න මේ පරයෝ රජ වෙන්න හදනවා..
    මේ වගේ සිද්දියක් උනොත් ඇත්තටම ලංකාවෙ අපි කාටද පැමිනිලි කරන්නේ ???
    ලංකාවට කොයිතරම් ආස උනත්... ආදරය කලත් මේව ඇහෙද්දි පුදුම කලකිරීමක් ඇති වෙන්නේ...
    ඇත්තට මේ ගැන අපට කල හැකි යමක් නැද්ද ???
    සිදුවීම උපුටා ගත්තේ සිරකරුවොත් මනුෂ්‍යයො‍් ය බ්ලොග් අඩවියෙන් වන අතර එම සිදුවීම ගැන එම අඩවිය කියවීමෙන් ඇති වූ අදහස් මෙහි පල කරන ලදි.

    mchn can u give some identifications of that doctor? :frown:
     

    lastkiller

    Active member
  • Sep 3, 2009
    779
    55
    28
    Gampaha
    මුන්ගෙන් වැඩි පිරිසක් තුප්පැහි බල්ලෝ සල්ලි තියනවානම් කොල් එකක් දාලා ගොදරට ගෙන්නගන ගෙදර ඉන්න බල්ලා ලවුවාත් අරින්න පුලුවන්. තුක් නොදකින්

    :yes::yes::yes:
     

    sarara

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    1,558
    45
    48
    Okata nikam Hari ekak Gehuwanam Oya kalakanni tika Okkoma Strike Karanna Patan Gani...