ape rate dupath minissunge salli walin igena gena a minissuntama part danwa oya wage balu doctors la,,,un ta amathaka wela un me rate minissunta marenakm nayai kiyala...........godak doctors la 4.30 wenakm inne pvt practise yanna.. godak unta l;oku salli witharai ....awankaka doctors la shaenna aduiii.............