elasss
macha thanx alot....hodatama watila inna welawaka meka dakke pattai machan.godak durata mamath metika kara ewagema meke thiyana widiyata aththatama api ayeth ayeth hambawenna one kiyala kathabaha karannaone kiyala hithata enawa 4n eka balanawa....patta macha..hitha hadagaththa mama kohoma hari eth ehamadema mathakwenawa thamath awurudu 5 1/2ka afr ekak mage brck wune but dannam ithin tikak hitha hadagaththa godak amaruwen....hamadema wenne hodatai kiyalai matanam kiyanna thiyenne.jayawewa hamotama