බියර් ගහපු ගමන් සෙම ඇවිස්සෙනවා බන්BEER

සැන්ඩියට tonic හොදයි නේදRocklanda lemon Gin

------ Post added on Dec 25, 2025 at 8:05 PM
බියර් ගහපු ගමන් සෙම ඇවිස්සෙනවා බන්BEER

සැන්ඩියට tonic හොදයි නේදRocklanda lemon Gin

Dan me second time balana gamnBy the way, Dexter is my number one favourite tv show.![]()
Amuwen / tonic / lemonadeUbala samanyen mnawa ekkada gin gahanne?
me dekama epa. White aulak nathnm, White diomond ekak gahapn. umba witharaknam bonne uda kiwwa deka beepan. nathnm african wine ekak ganin. tollrose wage.සිංහලු හෙට කැබැල්ලක් එක්ක drink එකක් දාන්න හිතාගෙන ඉන්නෙ.හොද bottle එකක් suggest කරන්නකෝ .
Rockland Redrum
Bacardi black,වගේ තමා හිතාගෙන ඉන්නේ.නැත්නම් wine එකක් හරි කමක් නෑ.
නෝන්ඩි වෙන්නෙත් නැතුව චිල් එකේ බොන්න හොද lliquor එකක් කියන්න.
Sirawata da ban...ethakota naginne nea kiyanne boru da?සීතල පොඩ්ඩක් ගහපන්.
ඊට පස්සේ ගොඩක් උක් කන්නත් පුළුවන්..
නැග්ගම බහින්නේ නෑ.Sirawata da ban...ethakota naginne nea kiyanne boru da?
කෙල්ලෙක් එක්ක බොන්න මේකත් මරු ,
දෙන්න නිකන් පොඩි ඩ්රින්ක් එකක් දාන්න විතරද නැත්නම් බිබී උකුත් කනවද?සීතල පොඩ්ඩක් ගහපන්.
ඊට පස්සේ ගොඩක් උක් කන්නත් පුළුවන්..