ගොන් හුත්තෝ උන්ගේ නීති නැති නිසා උන්ගේ මුහුදේ මාළු නැති එක ගැන සද්දේ නැහැ ,
Monkey D Dragon Well-known member Sep 22, 2024 6,266 6,789 113 East Blue (Goa Kingdom) Dec 24, 2024 #1 ගොන් හුත්තෝ උන්ගේ නීති නැති නිසා උන්ගේ මුහුදේ මාළු නැති එක ගැන සද්දේ නැහැ , Reactions: vito and Bitter Truth
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,431 47,434 113 Dec 24, 2024 #2 මුන් ලංකාවේ මූදු පතුලම ඒ කාලේ ඉඳන් අදටත් හූරං අරන් යනවනේ...ඉන්දියන් උන් අවුලක් නෑ ඒත් ඔය තමිල්නාඩු දෙමල්ලු නම් සාපයක්..ලංකාවේ ගොඩක් දෙමළ අයත් කැමති නෑ ඕකුන්ට.. මේ අවුරුදු 5කට කලින් කරපු වීඩියෝ ඵකක්.. Reactions: Maui_15, 9dimuthu, vito and 1 other person
මුන් ලංකාවේ මූදු පතුලම ඒ කාලේ ඉඳන් අදටත් හූරං අරන් යනවනේ...ඉන්දියන් උන් අවුලක් නෑ ඒත් ඔය තමිල්නාඩු දෙමල්ලු නම් සාපයක්..ලංකාවේ ගොඩක් දෙමළ අයත් කැමති නෑ ඕකුන්ට.. මේ අවුරුදු 5කට කලින් කරපු වීඩියෝ ඵකක්..
S sahan50 Well-known member Apr 15, 2024 7,099 6,434 113 kandy Dec 24, 2024 #3 Lankawe patta mathsya sampathak thiynawa. Ekko law ekak genalla lankawe sea area ekata illegally ena unta wedi thiyanna oneee Nathnm hariyata navy eka duty eka karanna onee Reactions: netnet, Wickybro and Bitter Truth
Lankawe patta mathsya sampathak thiynawa. Ekko law ekak genalla lankawe sea area ekata illegally ena unta wedi thiyanna oneee Nathnm hariyata navy eka duty eka karanna onee
Elamaz Well-known member Mar 18, 2023 645 763 93 Hypertext Transfer Protocol Dec 24, 2024 #4 Bitter Truth said: මුන් ලංකාවේ මූදු පතුලම ඒ කාලේ ඉඳන් අදටත් හූරං අරන් යනවනේ...ඉන්දියන් උන් අවුලක් නෑ ඒත් ඔය තමිල්නාඩු දෙමල්ලු නම් සාපයක්..ලංකාවේ ගොඩක් දෙමළ අයත් කැමති නෑ ඕකුන්ට.. මේ අවුරුදු 5කට කලින් කරපු වීඩියෝ ඵකක්.. Click to expand... ranilata konda pana na kiwwata, meeke kelinma kiyanne vedi thiyala daanawa kiyala. Hulaga ena paththata vanena un thamai gama kanne Reactions: sahan50
Bitter Truth said: මුන් ලංකාවේ මූදු පතුලම ඒ කාලේ ඉඳන් අදටත් හූරං අරන් යනවනේ...ඉන්දියන් උන් අවුලක් නෑ ඒත් ඔය තමිල්නාඩු දෙමල්ලු නම් සාපයක්..ලංකාවේ ගොඩක් දෙමළ අයත් කැමති නෑ ඕකුන්ට.. මේ අවුරුදු 5කට කලින් කරපු වීඩියෝ ඵකක්.. Click to expand... ranilata konda pana na kiwwata, meeke kelinma kiyanne vedi thiyala daanawa kiyala. Hulaga ena paththata vanena un thamai gama kanne
W Wickybro Well-known member Jan 31, 2023 1,954 1,980 113 Dec 24, 2024 #5 Don't worry. I'm sure Anura is a solid leader and he will command northern Navy. Finally Viko guy kediriganna ottu na
Don't worry. I'm sure Anura is a solid leader and he will command northern Navy. Finally Viko guy kediriganna ottu na
Maui_15 Well-known member Jan 13, 2018 5,231 9,126 113 Dec 24, 2024 #6 ලංකාවේ උන් පරදින විදිහට මිනීමරන්න ගියානං ඉන්දියාවේ මනුස්සයෙක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ Reactions: netnet
Mr.Curious Well-known member May 22, 2022 5,402 5,111 113 Dec 24, 2024 #7 Maui_15 said: ලංකාවේ උන් පරදින විදිහට මිනීමරන්න ගියානං ඉන්දියාවේ මනුස්සයෙක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ Click to expand... Meka wela tiyenne 2014 e kale team ekanm supiri dan unta wada Reactions: sahan50
Maui_15 said: ලංකාවේ උන් පරදින විදිහට මිනීමරන්න ගියානං ඉන්දියාවේ මනුස්සයෙක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ Click to expand... Meka wela tiyenne 2014 e kale team ekanm supiri dan unta wada
Monkey D Dragon Well-known member Sep 22, 2024 6,266 6,789 113 East Blue (Goa Kingdom) Dec 24, 2024 #8 Maui_15 said: ලංකාවේ උන් පරදින විදිහට මිනීමරන්න ගියානං ඉන්දියාවේ මනුස්සයෙක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ Click to expand... Pakistan match ekak gana kotiya kiyanne
Maui_15 said: ලංකාවේ උන් පරදින විදිහට මිනීමරන්න ගියානං ඉන්දියාවේ මනුස්සයෙක් ඉතුරු වෙන්නේ නෑ Click to expand... Pakistan match ekak gana kotiya kiyanne