මෙන්න මෙහෙමද කැළණි කැම්පස් එකේ රැග් කරන්නේ... 

මෙන්න මෙහෙමද කැළණි කැම්පස් එකේ රැග් කරන්නේ...

අතුරුදන් පේරාදෙණි ඉංජිනේරු සිසුවාගෙන් ගෙදරට කෝල් එකක්පේරාදෙනිය කැම්පස් එකේ දෙවෙනියට මිසින් වුන කොල්ලා තාම හම්බුනේ නෑ නේද?
මෙන්න මෙහෙමද කැළණි කැම්පස් එකේ රැග් කරන්නේ...
ඔව් මුන් මේ අපිව අන්දන්න එනවා...මුන් මේ ගෙනියන්නේ
රැග් එක හොදයි කියන මයින්ඩ් ගේමක්
campus ekaka management paper ekakk It unta deelaගොබ්බ හැතිකරේ , තු විතරක් ,අම්මෝ මාර වීරයා ඉතින් , මුන්ව blacklist කරන්න ඕනේ ජොබ් වලට යන්න බැරිවෙන්න .කතාව කොහොමද ,official campus page එකේ මෙහෙමනම් ,ඇත්තම කොහොම ඇත්ද
wade kiyanne IT un passlu passe baladdi ahuwela thiyenne! ee kiyanne mun papers balanne na. ithin job walata ganeeda ? government job ma pihitaiseramara private karanna one,eetapasse ammo balanna puluwan study karana lassaanacampus ekaka management paper ekakk It unta deelawade kiyanne IT un passlu passe baladdi ahuwela thiyenne! ee kiyanne mun papers balanne na. ithin job walata ganeeda ? government job ma pihitai
දෙදාහෙන් පස්සෙ පොන්නයොන්ට කිසිම දෙයක් සංවිධානය වෙලා කරන්න බෑ කොහොමත්. එකට ඉන්න උන්ට ඊරිසියා කර කර මිනිස්සුන්ට අපහාස කර කර ඉන්න බාග පිරිමි සෙට් එකක.ගෑනු හොදයි මුන්ට වඩා චීත්තයක් කිව්වොත් ඕනෙම දෙයක් කරයිකොහොමත් ජෙප්පොන්ට ඔය පරණ ක්රමවලට 2000න පස්සේ උන්ව බා ගන්න බෑ
අලුත් ක්රම හොයාගන්න වෙනවා
ගොබ්බ හැතිකරේ , තු විතරක් ,අම්මෝ මාර වීරයා ඉතින් , මුන්ව blacklist කරන්න ඕනේ ජොබ් වලට යන්න බැරිවෙන්න .කතාව කොහොමද ,official campus page එකේ මෙහෙමනම් ,ඇත්තම කොහොම ඇත්ද