කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක් පහල වුනා

r.pathirana

Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    army eke ayya me thread eka baluwama thamai athal eka :)

    :shocked:උන් ඔය එලකිරියක් කියන එකක් දන්නේ වත් නෑ මචන්

    උඹ නේද අර බස් එකේ යමින් ගමන් බඩුවක් ටෝ කරලා බිජ්ජ කුණු වෙලා ත්‍රෙඩ් දැම්ම එකා.? අක්ක දෙනවනම් ඇනපන්.. හැබැයි එකක් මතක තියාගෙන රස නැති උන දාට උබ ගස් ඒ වගේම ඔව්වා පස්සෙන් දවසක එලවනවා.... අනිත් එක මචෝ උඹ මේ ත්‍රෙඩ් එක දැම්මට ඉක පුරාගෙන.. මේකේ උන් කියන එව්වා උඹ අහන්නේ නැහැනේ.? උඹට ඕනේ අක්කට අනින්නනේ.. කමක් නෑ බැන්ද දාක උඹේ ගෑණිත් වේ@$ කමේ අනිවා යාවි..

    :yes:බිඡ්ඡ කුනු වුනේ නෑ මචන් ඉදිමුනා බෙහෙත් ගත්තම අඩුවුනා

    r.pathiran ලෙඩෙක්....................:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    :shocked::lol:
    akkage miniha inne army eke nam itin ubatath u awama baduma tama. ube kellath oya wage deyak kaloth ubata moko hitienne.

    වැඩේ ලික් වුනොත් තමයි කේස් එක නැත්තම් අවුලක් නෑ

    akkage number eka ewapan..

    උබ ඔය නොහොබිනා වැඩ කරල පව් පුරව ගන්න ඕනේ නෑ අක්කගෙ මෝල අපි හොද කරන්නම්.

    :growl:

    උබට ඔච්චරම අමාරු නම් ඒකි මතක් කරලා අතේ පාරක් ගහපන්.මොනා උනත් උබ ගැන ගොඩක් විශ්වාස කරලයි කෙල්ල එහෙම තැනක උබට ඉන්න දීලා තියෙන්නෙ.අක්කට අමාරු උනාට උබට මුකුත් කරන්න බෑ.අනිත් එක මිනිහෙකුත් ඉන්නවා අක්කට.මිනිහා උනත් ගෑනිවයි උබවයි විශ්වාස කරලා යන්නේ.අක්කාට හොදටම අමාරුවයි කියලා උබට සීන් එක දාන්න සෙට් උනු දවසකට උබ අක්කට කියලා දීපන් මේ වැඩේ වැරදි අක්කේ කියලා.තේරුම් කරලා දීපන්.බඩුව වගේ නන්ගිටයි අක්කටයි හුක හුක යන්නේ නැතුව.මොනා ද බන්?මේවා පොඩි පොඩි දේවල් වලින්ම බේර ගත්තේ නැත්තම් මීනි මැරුම් කේස්.අක්කගේ මිනිගා ගෑනිව මරයි.උබේ කෙල්ල රටේ මිනිස්සුන්ට මුන දෙන්න බැරුව ජීවිතේ නැති කරගනියි.අන්තිමට උබට වෙන්නේ අක්කයි නන්ගිගෙයි මලමිනි දිහා බලාගෙන අතේ ගහන්න තමා.

    එක තමයි මම තාම ඉවසන් ඉන්නේ එත් කොකටත් තව ටිකක් ඉවසලා ඉන්නවා

    අක්කා ලස්සන වෙන්න ඇති නමුත් උබට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා, ඒකිට මිනිහෙක් ඉන්නවා. ඉතින් ඕවා කරන්න එපා.
    උබට ඔච්චර අමාරු නම් හම්බයෙක් වෙයන්. වෙලා ඒකිවත් හම්බ කරපන් කරලා තව 3ක් බැදපන්. හික්ස්

    බදින්නේ නෑ බන් බැදපු ගෑණු බදින්න පිස්සු නෑ

    උබේ නමේ R කියන්නේ මොකක්ද? රන්දික වගේ කෑල්ලක්ද?

    ;)එව කිව්වොත් බඩුතමයි

    ubata thiyenne akkage gdrata maawa set karanna.oya amruwa dawasen mn hoda karannam :D :D
    :growl:

    මේකා මේ බඩු ගහලා ලෙඩත් හදාගත්ත එකකේ. :lol:


    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1528334

    එහෙවු මුට මුගේ කෙල්ලගේ අක්ක එක්ක නිදියන්න හිතෙන එක පුදුමයක් නෙමෙයි. :rolleyes:

    එතකොට අක්කට එහෙම හිතෙන්නේ ඇයි
     

    smother

    Well-known member
  • Jan 27, 2009
    19,902
    1,484
    113
    37
    Six Feet Under
    මම සෑහෙන්න මෙව්වා උනා මේක කියවල...
    Office Time එකේ මේ වගේ ඒවා දාන්න තොට හෙණ හතම ගහපිය :growl:
     
    • Like
    Reactions: hspa3.5

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    Enapan ithin

    oya kathawa ettha nam oka aniwa chance ekak.miniha masa 2-3 kata serayak gedara enne nam genita one sence ekama thama
    ithin muhude neu giyata parawal hitinne nene kiyala hitala hondata salakapan.
    mehemath hithenawa - gedara geniyek thaniyma inna kota thawa kollek wa gedara nawathala yanna tharam moda minihek da e pora.
    nethan meka umbe gothapu boruwak

    ගෙදර නෙමෙයි මචන් ඇනෙක්ස් එක වෙනම තියෙන්නේ ඇදුනුම් කමට තමයි එහේට යන්නේ එ‍න්නේ .

    අපොයි;15953305 said:
    කියන්න වදන් නැ.. ගැනිගේ අක්කා කියන්නේ දෙවෙනි අම්මා වගේ.. අනේ මෙහෙමත් මිනිස්සු..:(:(:(

    පිස්සුද බන් මට නම් එහෙම හිතෙන්නේ නෑ

    අපොයි;15953312 said:
    ශුවර් එකටම මූ තමයි දැන් කාලෙකට ඉස්සර බබක්කද ලලක්කද මොකක්ද අයිඩී එකකින් අයියගේ ගැනි පිට යනවා කියලා ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මේ..

    මොන ලලක්කෙක්ද මචන් ගෑනු පිට යන්න මම බැදලද? :confused:


    මම සෑහෙන්න මෙව්වා උනා මේක කියවල...
    Office Time එකේ මේ වගේ ඒවා දාන්න තොට හෙණ හතම ගහපිය :growl:

    මෙව්වා වුනා කි‍ව්වේ


    අපොයි;15953329 said:
    දුවට හදි කරන තාත්තලා ඉන්න රටේ එක අතකට තො වගේ උන් අරුමෙකුත් නෙමෙයි..

    අපෝයි :shocked:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    reputation_neg.gif
    කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක්... 11-28-2013 04:51 PM (.)(.)
    reputation_neg.gif
    කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක්... 11-28-2013 01:52 PM akka wagema athi neda mchn nangith, barida apitat athl ekak ganna
    reputation_neg.gif
    කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක්... 11-28-2013 01:51 PM මොකෝ බන් බිජ්ජේ CASE එකට උනේ rm1980
    reputation_neg.gif
    කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක්... 11-28-2013 01:49 PM ponna wada karanna epa wesa ballo, thopi wage un tama kawada hari ammatat hukanne -10
    reputation_neg.gif
    කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක්... 11-28-2013 01:48 PM ela uba akkata gahapan kella mata deepan

    ආමි එකේ එවුන් මගේ රෙප් කපලා නේද? යකෝව් හාල් පොත වගේ තිබුන රෙප් පොයින්ට් ටික නේද උබල හිතක් පපුවක් නැතිව කපලා දැම්මේ :angry:
     
    • Like
    Reactions: djprabhath

    chanakacm

    Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    අපි මෙහෙම කරමු ඔය අක්කව අපිට අදුනවලා දීපන්කො ඉතුරු ටික අපි බලාගන්නම්....


    අක්කගේ මිනිහ මේ තෙඩ් එක දැක්කොත්
    ඌට මොනවා නොහිතෙයිද
     

    ABACUS

    Well-known member
  • Oct 18, 2009
    7,494
    1,381
    113
    පොත් මල්ල ඇතුලෙ
    අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.


    :yes::yes::yes:
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    අයියා honest killer වගේ එකෙක් නම් ප්‍රශ්ණයක් නැති වෙයි ඒක නිසා පොඩ්ඩක් අයියගෙන් අහලා බලපන්. share කරන්න කැමතිද කියලා. කවුද දන්නේ honest killer වගේ අයියා කෙනෙක්ද කියලා.
     
    අයියා honest killer වගේ එකෙක් නම් ප්‍රශ්ණයක් නැති වෙයි ඒක නිසා පොඩ්ඩක් අයියගෙන් අහලා බලපන්. share කරන්න කැමතිද කියලා. කවුද දන්නේ honest killer වගේ අයියා කෙනෙක්ද කියලා.
    අයියලා මස්සිනාලා අක්කලා නන්ගිලා යතුරු කතුරු ඔක්කොම උඩ බිම දාලා ෆොසම් එකක් උනත් හොනස්ට් කිලර්ට ඒක හරි ආඩම්බරයක්..
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.

    respect :cool:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    අයියා honest killer වගේ එකෙක් නම් ප්‍රශ්ණයක් නැති වෙයි ඒක නිසා පොඩ්ඩක් අයියගෙන් අහලා බලපන්. share කරන්න කැමතිද කියලා. කවුද දන්නේ honest killer වගේ අයියා කෙනෙක්ද කියලා.
    හෙහ්. මම ආමි එකේ නම් වැඩේ අතට මාට්ටුවුනාම ඩියුටි දාලා ඇවිත් මූට ශොට් එක දීලා යනව. ආයෙ ඔප්පු කරන්න කියලද? :lol::lol:කොහොමත් මූට අන්තිමට වෙන්නෙ මේ ටික තමයි. :lol::lol:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    nodakin wesawaa thopi wage ponnayonge ukulak udin podi ekek wadi karawannath bayai..
    huththo ochcharama amaru nam paiya gahaganin kadi gulaka sepa kane :P

    යකෝ ර අක්කා පොඩි ලමයෙක් නෙමෙයි

    F*ck her and post the details.

    :no:


    :shocked:


    බොහෝ කල් තේ‍රෙඩ් එකක් :yes:

    අපි මෙහෙම කරමු ඔය අක්කව අපිට අදුනවලා දීපන්කො ඉතුරු ටික අපි බලාගන්නම්....


    අක්කගේ මිනිහ මේ තෙඩ් එක දැක්කොත්
    ඌට මොනවා නොහිතෙයිද

    :rolleyes:

    අයියා honest killer වගේ එකෙක් නම් ප්‍රශ්ණයක් නැති වෙයි ඒක නිසා පොඩ්ඩක් අයියගෙන් අහලා බලපන්. share කරන්න කැමතිද කියලා. කවුද දන්නේ honest killer වගේ අයියා කෙනෙක්ද කියලා.

    :shocked:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    කිව්වට තරහ වෙන්න එපා...........
    බස් එකේ යන ගමන් සෙට් වෙච්ච ගොං බඩු වලට තොප්පිත් නැතුව බස්සලා අහවල් එක ඉදිමුණෝ කියල ත්‍රෙඩ් දාපු එකා නේ උඹ................
    උඹෙන් මීට වැඩි දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ......ජේසුස්වහන්සේ දේශනා කලෙත් ගොකටු පදුරකින් කිසිවිටෙකත් මුද්‍රික ඵල නෙලා ගත නොහැකිය කියලා......:nerd:
    හැබැයි එකක් කියන්නං, ඕක කරල ඇඩ්‍රස් නැති මරණෙකට සෙට් වෙලා ඉදපං.......
    මොනව වුණත් ඒ සර්විස්මන් කෙනෙක් ගේ බිරිදක්.................
    උඹට ලැබෙන්නේ අර අනමාලු ඉමිටියාස්ට වගේ ඇඩ්‍රස් නැති මරණයක්, අන්න ඒක විතරක් මම කිව්ව කියල හිතේ තියා ගනින්..............
     
    • Like
    Reactions: Thilinacba

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    කිව්වට තරහ වෙන්න එපා...........
    බස් එකේ යන ගමන් සෙට් වෙච්ච ගොං බඩු වලට තොප්පිත් නැතුව බස්සලා අහවල් එක ඉදිමුණෝ කියල ත්‍රෙඩ් දාපු එකා නේ උඹ................
    උඹෙන් මීට වැඩි දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ......ජේසුස්වහන්සේ දේශනා කලෙත් ගොකටු පදුරකින් කිසිවිටෙකත් මුද්‍රික ඵල නෙලා ගත නොහැකිය කියලා......:nerd:
    හැබැයි එකක් කියන්නං, ඕක කරල ඇඩ්‍රස් නැති මරණෙකට සෙට් වෙලා ඉදපං.......
    මොනව වුණත් ඒ සර්විස්මන් කෙනෙක් ගේ බිරිදක්.................
    උඹට ලැබෙන්නේ අර අනමාලු ඉමිටියාස්ට වගේ ඇඩ්‍රස් නැති මරණයක්, අන්න ඒක විතරක් මම කිව්ව කියල හිතේ තියා ගනින්..............

    සැර වැඩි නැද්ද :(