කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක් පහල වුනා

^Buddhika^

Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    ඕකා උබ කියලා තියේන වැඩ දෙකම කරපු එකෙක් බන්. මුගේ පරණ thread බලපන්කො. දැන් අනුන්ගේ ගෑනුන්ටත් වැඩේ දෙන්න යන්නේ. :P

    anyway පවුල් කඩන එක මහ පොන්න වැඩක් බන්
     

    Agent 007

    Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,552
    259
    83
    Gampaha
    anyway පවුල් කඩන එක මහ පොන්න වැඩක් බන්

    අනිවා. ඒත් ඉතින් මු අපි කියන ඒවා අහයි මේ කියලා. හෙට අනිද්දට ආපහු thread එකක් දායි මෙන්න මේවාගේ http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1528334 :lol: වෙනසකට තියෙන්නේ ඔකේ "බඩුව" කියන තැනට "කෙල්ලගේ අක්කා කියලා" තියෙන එක විතරයි.:(
     

    මරුසිරා

    Well-known member
  • Mar 5, 2012
    14,353
    1,577
    113
    out of the blue
    ආයේ අමුතුවෙන් කියන්න දෙයක් ඉතිරිවෙලා නෑ ..එළකිරියේ සෙට් එක කියන්න ඕන සේරම කියල ඉවරයි ..

    අර පරණ කියමනක් තියනවා " දුවන මුවන් දැක නොදමන් නෙලූ පලා කියල " තීරණය ඔබ අතේ

    smiley-20.gif
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක්... 11-28-2013 01:51 PM මොකෝ බන් බිජ්ජේ CASE එකට උනේ rm1980

    ඒ මෙන්න මගේ නමත් දාල රෙප් කපලා.මමනම් නෙමෙය් පුතේ ඕක කලේ.කවුරු කලත් ඔන්න මගේ නම දාල කපපු රෙප් වෙනුවට +රෙප් දුන්න.කරන්න යන වැඩේ බරපතල කම තේරෙන්න ඇතිනේ .:D
     
    Jun 18, 2010
    3,322
    1,125
    0
    Katunayake
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    මචෝ දුර දිග හිතපන් .... අක්කා නංගිට ආදරෙයි ... නංගිට වරදක් වෙන්න දෙන්නේ නෑ ... උබව ටෙස්ට් කරන්න තමා අනිවා ඔය හදන්නේ ...
     

    namal_akash

    Active member
  • Nov 19, 2008
    393
    112
    43
    Kadawatha
    අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.

    WELL SAID BRO (REP 5+)
     
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif
    මෙන්න කිරිසප්පයෙක්, සෙක්ස් ගැන උපදෙස් දෙන්න ඇවිත්
    smileyvault-cute-big-smiley-animated-013.gif
    smileyvault-cute-big-smiley-animated-013.gif
    smileyvault-cute-big-smiley-animated-013.gif
    smileyvault-cute-big-smiley-animated-013.gif
    smileyvault-cute-big-smiley-animated-013.gif
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif
    එකම දෙයයි උමෙන් අහන්නේ...........
    උඹේ ගෑණිටත් මෙහෙම කවුරුහරි එකෙක් අරිනවට අම කැමතිද?
    පොර වෙන්න පොන්න ටෝක් දෙන්න එපා යකෝ..........

    මෙතන .මං පොන්නය කියල පෙන්නන්න එපා උඹේ මල් ජංගිය ගලවලා

    ප.ලි.
    පතිරන. මචං මෙන්න මු තියා ගනින් අර ආමි බුවා උඹට කලු කුඩු බස්නෙන් දුන්නම පාංසකූලෙ දෙන්න................
     
    Last edited:

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    කිව්වට තරහ වෙන්න එපා...........
    බස් එකේ යන ගමන් සෙට් වෙච්ච ගොං බඩු වලට තොප්පිත් නැතුව බස්සලා අහවල් එක ඉදිමුණෝ කියල ත්‍රෙඩ් දාපු එකා නේ උඹ................
    උඹෙන් මීට වැඩි දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ......ජේසුස්වහන්සේ දේශනා කලෙත් ගොකටු පදුරකින් කිසිවිටෙකත් මුද්‍රික ඵල නෙලා ගත නොහැකිය කියලා......:nerd:
    හැබැයි එකක් කියන්නං, ඕක කරල ඇඩ්‍රස් නැති මරණෙකට සෙට් වෙලා ඉදපං.......
    මොනව වුණත් ඒ සර්විස්මන් කෙනෙක් ගේ බිරිදක්.................
    උඹට ලැබෙන්නේ අර අනමාලු ඉමිටියාස්ට වගේ ඇඩ්‍රස් නැති මරණයක්, අන්න ඒක විතරක් මම කිව්ව කියල හිතේ තියා ගනින්..............

    :shocked::shocked::shocked::yes::yes::yes::lol::lol:
     

    heshanikal

    Active member
  • Feb 17, 2012
    583
    243
    43
    මචන්ලා මම දැන් පදිංචි වෙලා ඉන්නේ මගේ කෑල්ලගේ අක්කා ගේ ඇනෙක්ස් එකක .මේකයි සීන් එක දැන් මම ඇවිත් මාස තුනක් විතර වෙනවා මට දැන් කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක් පහල වෙලා තියෙන්නේ හිතක් කිව්වේ ලව් කරන්න නෙමෙයි වෙන දේකට .අක්කාගේ හස්බන්ඩ් චැඩ කරන්නේ දුර පලා‍‍තක මාසයකට දවස් දෙකක් තුනක් වගේ තමයි එන්නේත් අක්කගේ තනියට කවුරැත් නැති හින්දමයි මටම ඇනෙක්ස් එක සෙට් කරලා දුන්නේත් . දැන් නම් මට ඉවසන්න බැරි සයිස් එකක් තියෙන්නේ අක්කත් ලස්සනයි ගොඩක් .මමත් නිවාඩු දවස්වලට අක්කගේ ගෙදරමයි ඉන්නෙත් කැල්ලත් ඇවිත් ටිකක් වෙලා ඉදලා යනවා .අක්කත් මාර ෆිටි මාත් එක්ක දැන් ලගකදි ඉදලත් එයා මගේ අත එහෙම අල්ලනවා නිකම් හිතලා වගේ .මමත් ලොකු වෙනසක් පෙන්වන්නේ නෑ රෑට ටිවි බලන්න ගියාම එහෙම නියිට් ඩෙර්ස් එකක් ඇදන් ඉන්නේ උබල දන්නවනේ එහෙම දැක්කම මොන කොල්ලටද හැගිමක් ඇති වෙන්නේ නැත්තේ .ඉස්සර මෙහෙම ඉන්නේ නෑ. මම හිතන්නේ එයත් මගෙන් මොනව හරි ඉල්ලනවා වගේ දැන් ඊයේ රෑ කන්න ගියාම මගේ ලගින් වාඩි වුනා එකි ගේ කකුල මගේ කකුලේ ගෑවෙන විදියට ඉන්දලා හෙමිට කකුලෙන් අත ගෑව මට නිකම් මොනවද වුනා වගේ .මට තම හිතා ගන්න බෑ මොකද වුනේ කියලා මට තේරෙන විදියට නම් අක්කා මොල තද වෙලා ඉන්නේ මට ගේමට එන්ටර් වෙනන බයෙන් ඉන්නේ මෙකිගේ හිතේ එහෙම අදහස් නැතිද දන්නෙත් නෑ එහෙම වුනොත් මගේ ලව් එකටත් කෙලවෙනවා කුපාඩි කම් කරන්න ගියා කියලා .අනේ මන්ද මොනවා කරන්නද කියලා උබල හිතන්නේ මොකද්ද ? ‍මේකිට මොනවා හරි ඔනේ වෙලා‍ද මේ වගේ හැසිරෙන්නේ .


    මම එන්නද ?
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif
    එලකිරියෙ ජස්ටින් බීබර්..:lol::lol:
     

    Sheenmax

    Well-known member
  • Jun 12, 2013
    1,904
    247
    83
    අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.

    :lol:
    :yes::yes::yes:
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    හොද වෙලාවට තො කැල්ලගෙ ගෙදර ගියෙ නැත්තෙ නැත්නම් කැල්ලගෙ අම්මටත් කෙලියි
    තොපි වගෙ හු***ට ගැනු දෙන උන්ට බුවල්ලෙන් තලන්න ඔන
    :lol::lol:
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    kello wayasa yanakota ohoma tamai ban 25 penna gaman unta athal one iwasaganna be...man a/l kale idan danna kellek innawa mae lagadi idan dan ekita arinna kiyala mata berenna be.hemadama reta awisiila wada denawa..man mawa control karan inne..mata pregnant wela baya wela wage oya case walata mentaly duk widinna be.ubata kellawa one nan oka control karaganin...nattan dennatama arala dapan....
    ayi ban athata ahuwena chance miss karaganne ? :lol::P
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    අපි මෙහෙම කරමු ඔය අක්කව අපිට අදුනවලා දීපන්කො ඉතුරු ටික අපි බලාගන්නම්....


    අක්කගේ මිනිහ මේ තෙඩ් එක දැක්කොත්
    ඌට මොනවා නොහිතෙයිද
    මෙන්න අනිත් අසහන කාරයත් ඇවිත්.
    උබ නේද් අර ඇන්ටි කෙනෙක් පස්සෙ ගියේ ? :lol::lol: