කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක් පහල වුනා

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
පට්ට
laugh8kb.gif

අක්කටයි නංගිටයි කෙලපං :yes:
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
කිව්වට තරහ වෙන්න එපා...........
බස් එකේ යන ගමන් සෙට් වෙච්ච ගොං බඩු වලට තොප්පිත් නැතුව බස්සලා අහවල් එක ඉදිමුණෝ කියල ත්‍රෙඩ් දාපු එකා නේ උඹ................
උඹෙන් මීට වැඩි දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ......ජේසුස්වහන්සේ දේශනා කලෙත් ගොකටු පදුරකින් කිසිවිටෙකත් මුද්‍රික ඵල නෙලා ගත නොහැකිය කියලා......:nerd:
හැබැයි එකක් කියන්නං, ඕක කරල ඇඩ්‍රස් නැති මරණෙකට සෙට් වෙලා ඉදපං.......
මොනව වුණත් ඒ සර්විස්මන් කෙනෙක් ගේ බිරිදක්.................
උඹට ලැබෙන්නේ අර අනමාලු ඉමිටියාස්ට වගේ ඇඩ්‍රස් නැති මරණයක්, අන්න ඒක විතරක් මම කිව්ව කියල හිතේ තියා ගනින්..............


ආමි එකේ උන්ට ඩියුටි දාලා එලියට එන්න පුලුවන්. ආයෙ කාටවත් ප්‍රශ්නකරන්න බැහැ කෙලින්ම කෑම්ප් එකේ ඩියුටි හිටියා කියලා කියන්නෙ. මූටත් ඕක වෙන්නෙ.මේ ආමිකාරයා මොකාටවත් බය නැති නිසා තමයි මූට පාඩුවෙ ඉන්න ඇරලා තියෙන්නෙ. :yes::yes:
 

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    උබ ඕකට සෙට් වෙනව නම් මුලින්ම ආමි කාරයට ගේම දීපං
    එහෙම නැති උනොත්, උ සින් එක දැනගට්ටු ගමන් ඩියුටි පිට උබට ගේම දෙයි. නො ඇඩ්රස් පුටෙ
    උ මෝඩ පහේ එකෙක් උනොත් නම් උබටත් වෙඩි තියල උත් වෙඩි තියාගනි එක්කෝ ගෙඩියක් පුපුරවයි.
     
    උබ ඕකට සෙට් වෙනව නම් මුලින්ම ආමි කාරයට ගේම දීපං
    එහෙම නැති උනොත්, උ සින් එක දැනගට්ටු ගමන් ඩියුටි පිට උබට ගේම දෙයි. නො ඇඩ්රස් පුටෙ
    උ මෝඩ පහේ එකෙක් උනොත් නම් උබටත් වෙඩි තියල උත් වෙඩි තියාගනි එක්කෝ ගෙඩියක් පුපුරවයි.
    ඔවා මහ අසික්කිත වැඩ බන්, ජිවිත එකක් නෙමෙයිනේ.. දැන් ඔක නිකමට හරි කෙල්ල දැන ගත්තොත් සහොදරකමුත් නැ.. :(
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ආමි එකේ උන්ට ඩියුටි දාලා එලියට එන්න පුලුවන්. ආයෙ කාටවත් ප්‍රශ්නකරන්න බැහැ කෙලින්ම කෑම්ප් එකේ ඩියුටි හිටියා කියලා කියන්නෙ. මූටත් ඕක වෙන්නෙ.මේ ආමිකාරයා මොකාටවත් බය නැති නිසා තමයි මූට පාඩුවෙ ඉන්න ඇරලා තියෙන්නෙ. :yes::yes:
    ප්‍රශ්න නෙවෙයි බං...සමහර වෙලාවට සීඕ ට කියල එන්නේ...සර් මම මේ අසවල් ප්‍රශ්නෙ නිසා අහවල් එකාට අරින්න යන්නේ කියලා.............

    මූ වැස්ලින් නැතුව බස්ස ගන්න හදන්නේ පශ්චාත් භාගයෙන්..............

    කෙහෙල් ගහට කොටන්න හදන්නේ මූ මේ පාර......
    ආතල් එකේ බලං ඉමු මචං.......පත්තර වල හෙඩ් ලයින් යනවා..........:)
     

    EUMA175

    Well-known member
  • Oct 31, 2011
    4,282
    1,163
    113
    52
    Kandy
    අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    Ubata wena wada nadda sakkiliya akkatai nangitai dennatama p*ka didi inne? ponna wada karanna epa..
    api me marry karana wayasa kittu welath tama iwasan inne kellekwath nathiwa rate kello nathiwa nemei.. aththata love karana kellk nathinisai.. uba unanam watema ganu tikata kelala :angry::angry:
    uba bauddhayekda? mona agame unath lajja nathda ban? ohoma hithana ekath pawak :(:(
    matanam ape relative kellek ganawath ohoma hithila naha.. ee gani form karanne ubama wenna athi matanam hitenne :rolleyes::rolleyes: monawa kalath tawa godak hithapan.. tharahakata kiwwa nemei
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    අනිවා උබේ කෙල්ලත් කවද හරි පිට යනවමයි
    අනුන්ගේ පවුල් කඩන්න එපා පොන්නයෝ .ඔච්චර අසහනේ නම් උබේ කෙල්ලත් එක්ක ඕක කරපන් නැත් නම් බඩුවක් ගහපන්.
    එහෙමත් බැරි නම් අක්කව අරුගෙන් divorce කරලා බැඳ ගනින් පොන්න වැඩ නොකර :P
    ,නැත් නම් උටත් කියල කරපන් :lol:
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    කිව්වට තරහ වෙන්න එපා...........
    බස් එකේ යන ගමන් සෙට් වෙච්ච ගොං බඩු වලට තොප්පිත් නැතුව බස්සලා අහවල් එක ඉදිමුණෝ කියල ත්‍රෙඩ් දාපු එකා නේ උඹ................
    උඹෙන් මීට වැඩි දෙයක් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ......ජේසුස්වහන්සේ දේශනා කලෙත් ගොකටු පදුරකින් කිසිවිටෙකත් මුද්‍රික ඵල නෙලා ගත නොහැකිය කියලා......:nerd:
    හැබැයි එකක් කියන්නං, ඕක කරල ඇඩ්‍රස් නැති මරණෙකට සෙට් වෙලා ඉදපං.......
    මොනව වුණත් ඒ සර්විස්මන් කෙනෙක් ගේ බිරිදක්.................
    උඹට ලැබෙන්නේ අර අනමාලු ඉමිටියාස්ට වගේ ඇඩ්‍රස් නැති මරණයක්, අන්න ඒක විතරක් මම කිව්ව කියල හිතේ තියා ගනින්..............


    කෑගහලා අඬන්නම ශොට් එක දීලා
    :lol::lol::lol:
     

    keerthi.mac

    Well-known member
  • Dec 8, 2010
    2,845
    429
    83
    උඹ අහක යන පවකට කර ගහන්න සුදූ යන්නේ.
    අල්ලපු වත්තයි පයගහපු වත්තයි දෙකම නැති වෙයි ආ..​
     

    Agent 007

    Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,552
    259
    83
    Gampaha
    අනිවා උබේ කෙල්ලත් කවද හරි පිට යනවමයි
    අනුන්ගේ පවුල් කඩන්න එපා පොන්නයෝ .ඔච්චර අසහනේ නම් උබේ කෙල්ලත් එක්ක ඕක කරපන් නැත් නම් බඩුවක් ගහපන්.
    එහෙමත් බැරි නම් අක්කව අරුගෙන් divorce කරලා බැඳ ගනින් පොන්න වැඩ නොකර :P
    ,නැත් නම් උටත් කියල කරපන් :lol:

    ඕකා උබ කියලා තියේන වැඩ දෙකම කරපු එකෙක් බන්. මුගේ පරණ thread බලපන්කො. දැන් අනුන්ගේ ගෑනුන්ටත් වැඩේ දෙන්න යන්නේ. :P