කෑල්ලගේ අක්කා ගැන හිතක් පහල වුනා

kputha

Member
May 5, 2012
5,534
240
0
මෙන්න අනිත් අසහන කාරයත් ඇවිත්.
උබ නේද් අර ඇන්ටි කෙනෙක් පස්සෙ ගියේ ? :lol::lol:
:lol::lol:
ඇයි බන් මු නවකතා ලිවුවෙ:lol::lol::lol: වැන් එකෙ ගිය අක්කා:lol:
 

Rovin

Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Agent 007

    Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,552
    259
    83
    Gampaha
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif

    ඔය අක්කව නෙමෙයි. මෙන්න මුගේ කෙල්ල හරි ගෑනි හරි හොයාගෙන ඔය වැඩේ කොරපන්. මු මුටත් එහෙම දෙයක් වෙනවට අවුලක් නැති නිසානේ පොර talk දෙන්නේ.

    මු කියනවා අක්කගේ ජීවිතේ වෙච්ච අඩුපාඩු උගේ කෙල්ලට වෙන්න දෙන්න එපාලු. ඉතින් හකරෝ මේකා වෙන ගැනියෙක් එක්ක නිදා ගත්තට පස්සේ ජීවිතේ අඩුව වෙන ගෑනු පස්සේ යන කොල්ලෙක් ඒකිට නැති විමනේ.
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    ඔය අක්කව නෙමෙයි. මෙන්න මුගේ කෙල්ල හරි ගෑනි හරි හොයාගෙන ඔය වැඩේ කොරපන්. මු මුටත් එහෙම දෙයක් වෙනවට අවුලක් නැති නිසානේ පොර talk දෙන්නේ.

    මු කියනවා අක්කගේ ජීවිතේ වෙච්ච අඩුපාඩු උගේ කෙල්ලට වෙන්න දෙන්න එපාලු. ඉතින් හකරෝ මේකා වෙන ගැනියෙක් එක්ක නිදා ගත්තට පස්සේ ජීවිතේ අඩුව වෙන ගෑනු පස්සේ යන කොල්ලෙක් ඒකිට නැති විමනේ.

    මුට මොන කෙල්ලොද? බන් ගාලු කොටුවෙ කපල් ආතල් ගන්නවා බලන් ඉදලා අතෙ ගහන සොන්නයෙක්නෙ බන් මු:lol::lol:
    මු තම්යි අර ඉස්කොලෙකින් ආපු කෙල්ලොන්ට බිජ්ජ පෙන්නලා දිවුවා කියපු පාසල් සිසුවා:lol::lol:
    ලංකාදිපෙ මෙ ලගදි ගිය සින් එක මතකද මු තම්යි එ:lol::yes:
     

    Agent 007

    Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,552
    259
    83
    Gampaha
    මුට මොන කෙල්ලොද? බන් ගාලු කොටුවෙ කපල් ආතල් ගන්නවා බලන් ඉදලා අතෙ ගහන සොන්නයෙක්නෙ බන් මු:lol::lol:
    මු තම්යි අර ඉස්කොලෙකින් ආපු කෙල්ලොන්ට බිජ්ජ පෙන්නලා දිවුවා කියපු පාසල් සිසුවා:lol::lol:
    ලංකාදිපෙ මෙ ලගදි ගිය සින් එක මතකද මු තම්යි එ:lol::yes:

    :lol::lol::lol:

    ඔව් ඉතිං කෙල්ලෙට love කරන එකෙක් කියන කතාවක් නෙමෙයි තමයි මු මේ කියලා තියෙන්නේ. ලංකාවේ දැන් ඉන්නේ මාරම බඩු තමයි. අනුන්ගේ දේට කෙලින්නමයි ආසාව. :sorry::(
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    මුට මොන කෙල්ලොද? බන් ගාලු කොටුවෙ කපල් ආතල් ගන්නවා බලන් ඉදලා අතෙ ගහන සොන්නයෙක්නෙ බන් මු:lol::lol:
    මු තම්යි අර ඉස්කොලෙකින් ආපු කෙල්ලොන්ට බිජ්ජ පෙන්නලා දිවුවා කියපු පාසල් සිසුවා:lol::lol:
    ලංකාදිපෙ මෙ ලගදි ගිය සින් එක මතකද මු තම්යි එ:lol::yes:

    :shocked::shocked::shocked: එතකොට මූ scurvy වගේ පොරක්ද?
     

    Rovin

    Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    මුට මොන කෙල්ලොද? බන් ගාලු කොටුවෙ කපල් ආතල් ගන්නවා බලන් ඉදලා අතෙ ගහන සොන්නයෙක්නෙ බන් මු:lol::lol:
    මු තම්යි අර ඉස්කොලෙකින් ආපු කෙල්ලොන්ට බිජ්ජ පෙන්නලා දිවුවා කියපු පාසල් සිසුවා:lol::lol:
    ලංකාදිපෙ මෙ ලගදි ගිය සින් එක මතකද මු තම්යි එ:lol::yes:
    :lol::lol::lol:
     

    Pixel Art

    Active member
  • Mar 19, 2013
    559
    49
    28
    yako man hithan hitiye me wage seen wenne katha wala witharai kiyala. ha haha mona unath paressamin puthe....:lol::lol::lol:
     

    jinthuwaz

    Member
    May 24, 2013
    1,207
    44
    0
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif

    gihin o/l karala waren matta. :rofl: guu ekata kastiya madi welada thread dada mehen adde :P
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මචං ..
    අක්කා එහෙම දේකට එනවා නම් උබ බය නැතිව ගහපං බං .
    මහත්තයත් නැති එකේ අක්කටත් ටිකක් අමාරුව ඇති .
    අනික කෙල්ලෙක් එක්ක එහෙම සම්බන්ධතාවයක් පැවැත්තුවොත් කෙල්ල මැරුවත් වෙන කෙනෙක්ට කියන්නේ නැහැ . උබම කියල වැඩේ දෙල් කර ගත්තොත් මිසක් .

    අනික මේකේ ඉන්න උන්ගේ කමෙන්ට් ගණන් ගන්න එපා බං .
    ගොඩක් උන්ට කෙල්ලෙක්වත් නැහැ . නිකං ලදරම් බස් වගේ පොරවල් ඉන්නේ . :(
    කම්පියුට එක ලඟම ඉදලා දැන් මොළ අප්සට් ගිහිල්ලා .
    ඉතින් ඕවා ඉරිසියාවට කියන කතා .
    අර නරියා කියනවලු නේ මිදී තිත්තයි කියල .. එහෙම කියන්නේ කඩා ගන්න බැරි නිසා .

    ඔය මහා ලොකු බහුසෘත ටෝක් දෙන අයත් මෙහෙම තත්ත්වෙක ඉදියා නම් ත්‍රෙඩ් එක වැටෙන්නේ මෙන්න මේ විදියට ,
    මචන් කෙල්ලගේ අක්කට ගහලා ඇතුලේ ගියා .. දැන් මොකද කරන්නේ ... ?
    කියලා වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් :lol:

    ඒක නිසා චාන්ස් එකක් ආවොත් ගහපන් .
    තනි අතෙන් අත්පුඩි ගහන්න බැහැනේ මචෝ ..
    අක්කගේ ජිවිතේ කොතනද අඩුව තියෙන්නේ කියල සොයලා ඒ අඩුව නංගිගේ ජිවිතේට නොවෙන්න වග බලා ගනින් ..
    එයයි විය යුත්තේ ..
    අභියෝග හමුවේ පැනලා යන්න එපා ..
    All the Best !
    11.gif

    :yes::yes:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    මුට මොන කෙල්ලොද? බන් ගාලු කොටුවෙ කපල් ආතල් ගන්නවා බලන් ඉදලා අතෙ ගහන සොන්නයෙක්නෙ බන් මු:lol::lol:
    මු තම්යි අර ඉස්කොලෙකින් ආපු කෙල්ලොන්ට බිජ්ජ පෙන්නලා දිවුවා කියපු පාසල් සිසුවා:lol::lol:
    ලංකාදිපෙ මෙ ලගදි ගිය සින් එක මතකද මු තම්යි එ:lol::yes:

    පව් බං මු පොඩි එකෙක්. මම මේ ලඟදි ගාල්ලේ බස් ස්ටෑන්ඩ් එකේදී මුව දැක්ක. :cool:
    ලාමක ටින්ටින් කෙනෙක් ඕයි
     

    jinthuwaz

    Member
    May 24, 2013
    1,207
    44
    0
    මුට මොන කෙල්ලොද? බන් ගාලු කොටුවෙ කපල් ආතල් ගන්නවා බලන් ඉදලා අතෙ ගහන සොන්නයෙක්නෙ බන් මු:lol::lol:
    මු තම්යි අර ඉස්කොලෙකින් ආපු කෙල්ලොන්ට බිජ්ජ පෙන්නලා දිවුවා කියපු පාසල් සිසුවා:lol::lol:
    ලංකාදිපෙ මෙ ලගදි ගිය සින් එක මතකද මු තම්යි එ:lol::yes:

    පෙන්නන්න බිජ්ජක් තිබිලද :confused:
     

    slafbuwa

    Active member
  • Dec 26, 2009
    300
    93
    28
    නිකන් බොරු කතා දාල මේකේ උන්ව ෆෝරම් කරන් නැතුව අතේ පාරක් ගහල බුදියගනින් බන් ............
     

    walkernet

    Well-known member
  • Oct 7, 2008
    4,315
    208
    63
    KaNdY
    Elakiriya den ehem pitinma sex forum ekak wela wagene.

    Ekek geni uth ekka sathutu wenne nelu, tawa ekekta kellek katha karanwalu sex karanna,

    dan methna tawa sex kathawak ane manda.
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,526
    2,752
    113
    මුට මොන කෙල්ලොද? බන් ගාලු කොටුවෙ කපල් ආතල් ගන්නවා බලන් ඉදලා අතෙ ගහන සොන්නයෙක්නෙ බන් මු:lol::lol:
    මු තම්යි අර ඉස්කොලෙකින් ආපු කෙල්ලොන්ට බිජ්ජ පෙන්නලා දිවුවා කියපු පාසල් සිසුවා:lol::lol:
    ලංකාදිපෙ මෙ ලගදි ගිය සින් එක මතකද මු තම්යි එ:lol::yes:

    :lol::lol::lol:
     

    rombo

    Well-known member
  • Sep 4, 2009
    2,231
    167
    63
    අක්කා හු****ත උඹේ මූණෙ ඇතිල්ලුවත්, උඹ අර කෙල්ලට ඇත්තටම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් නම් ජීවිතේට ඕකට කෙළ හලන්නෙ නෑ. පව් ඉතින් අර කෙල්ල. මෙච්චර විශ්වාස කරලා එතන ඉන්න සෙට් කළාම මූ යනවා අනුන්ගෙ ගුල් හාරන්න. ඒකිට මෝල තද වෙලා නම් වම්බොට්ටක් ගහගෙන හරි මෝල සනීප කර ගනියි. උඹ කුපාඩියා වෙන්නෙ නැතිව හිටහන්. මොනා වුණත් ඒ උඹේ කෙල්ලගෙ අක්කා කියලා මතක තියා ගනින්. පිරිමිකම පෞර්ශයක් කර ගනින් එතකොට උඹට හැදාම හිතේ බයක් සැකක් නැතිව කොන්ද කෙළින් තියන් සමාජෙට මූණ දෙන්න පුළුවන්.


    :yes::yes::yes::yes::yes: patta talk eka:yes: