Ratin gena Anchor eka wenas ban powder ekema wenasak tiyenawa
Mokatada ithin anawashya dewal consume karala awadanamak ganne.
Ratin gena Anchor eka wenas ban powder ekema wenasak tiyenawa
BREAKING NEWS
කිරිපිටි කිලෝවක් රු.355කින් ඉහළට
1KG - 1300
400G - 520
ආනයනකික කිරිපිටි කිලෝග්රෑම් එකක මිල රු. 1300කට සහ ග්රෑම් 400ක කිරිපිටි ඇසුරුමක මිල රු. 520කට අලෙවි කිරීමට කටයුතු කරනු ලබන බව කිරිපිටි ආනයනකරුවන්ගේ සංගමයේ සාමාජික ලක්ෂ්මන් වීරසූරිය ප්රකාශ කර සිටිනවා.
මෙම මිල ගණන් යටතේ කිරිපිටි ලබාදීමට කටයුතු කරනු ලබන බවයි ඔහු වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේ. එමෙන්ම දේශීය කිරිපිටි නිෂ්පාදකවරුන්ට සිය නිෂ්පාදන වත්මන් මිල යටතේ පවත්වාගෙන යා හැකි බවද ඔහු සඳහන් කර සිටියා.
දැනට කිරිපිටි කිලෝවක මිල රු.945කට සහ ග්රෑම් 400ක කිරි පැකට්ටුවක මිල රු. 380ක මිලකට අලෙවි කෙරනු ලැබුවා.
Kiri bonawata wada waha kochcharanam kanawada ban? Me raten bagayak ma waha thama. Elawalu palathuru witarak newe air ekath polluted.Mokatada ithin anawashya dewal consume karala awadanamak ganne.
හැමදාම පැක්ටරියෙන් කිරි ගන්න නම් බඩ කරන්න වෙනවාඅපි නම් කෑ ගැහුවත් කමක් නෑ...
සුපිරි කිරි ෆැක්ටරි දෙකක අයිතිකාරයෝ වෙලා...
ඔහොම කෑ ගහන්න එපා බන්...
අපියි කෑගහන්න ඕන
Ithin avoid karanna puluwan waha avoid karanne ekane. Nodana waha kawuna kiyala danagena mokatada waha kanne kaala wadakuth nathnamKiri bonawata wada waha kochcharanam kanawada ban? Me raten bagayak ma waha thama. Elawalu palathuru witarak newe air ekath polluted.
ඔව් බං එහේ තියෙන ඒවා මෙහෙ ගේන්නේ නෑ බොක්ස් එක මෙහෙ හදලා පාං පිටියි පොල් කිරි පිටියි මික්ස් කරලා කිරි රසකාරකය දාලා තව රස වැඩි වෙන්න ෆෝමලින් දානවා ඔචචරයි. ඔය ටිකෙන් කිලෝ එකට රුපියල් 500 වගේ Cost වෙන්නේමෝඩ තර්කයක්. ලංකාවට ගේන්නෙ NewZealand Super market එකෙන් අරගෙන නෙවෙයි

Ithin avoid karanna puluwan waha avoid karanne ekane. Nodana waha kawuna kiyala danagena mokatada waha kanne kaala wadakuth nathnam![]()
Den hema ratema tiyena kiri piti waha kiyala prove karala tiyenawada kohe hari? Mama nam ehema denuwath na ow nam kiyapan denagannath ekkaIthin avoid karanna puluwan waha avoid karanne ekane. Nodana waha kawuna kiyala danagena mokatada waha kanne kaala wadakuth nathnam![]()
Den hema ratema tiyena kiri piti waha kiyala prove karala tiyenawada kohe hari? Mama nam ehema denuwath na ow nam kiyapan denagannath ekka
Ithin ban unwanted na ne. Ehenam man kasipputh gahanna epayePotentially unwanted apps run karanne mokatada eka run karana eken athi wadakuth nathnam?
4k inna pawulakata piti kilo ekak use karanna puluwan sati dekak wageදියර කිරි ලීටරේ 270ක්. දවස් 4ක් ඇතුලත පාවිච්චි කරලා ඉවර කරන්න ඕන. හතරදෙනෙක් ඉන්න පවුලකට පැකට් දෙකක්වත් යයි කියල හිතුවොත් දවස් 4ට. මාසෙකට රුපියල් 4,000කට වඩා යනව. තාමත් ලාභයි කිරිපිටි කිලෝ එකක් 1,300ට ගන්න එක.
උදේට විතරක් බීලා?4k inna pawulakata piti kilo ekak use karanna puluwan sati dekak wage
Ow, Api gedara bonne udeta witarai.උදේට විතරක් බීලා?
Unwanted kiyanne kiri bona ekath kiri nobona ekath athara kisima wenasak na kiriwala wasak thibbe nathath. Nutritional deficiency ekak enne na kiri biwwe na kiyala.Ithin ban unwanted na ne. Ehenam man kasipputh gahanna epaye![]()
මම ඉපදුන දවසේ ඉඳන් උදේට පිටි බීලා නෑ,Ow, Api gedara bonne udeta witarai.
Antimata keels eken genna gattu highland stock eka iwara wuna eeye.
Ada sita no morning tea eka newettuwa.
Koma hari me jara purudda kadaganna one.
Ude 5tw witara negitinne. Ude 7ta van eke office run eka yanawa udeta kanna welawak na. Udeta kiri ekath nobiwwoth melahakata gastritis hedila. Nettam ithin oka allala danna awlak naUnwanted kiyanne kiri bona ekath kiri nobona ekath athara kisima wenasak na kiriwala wasak thibbe nathath. Nutritional deficiency ekak enne na kiri biwwe na kiyala.
Ithin purudda indulge karanna witharai kiri bonne.
Ehema ithin kiri biwwe nathnam ledak hadena size nam bonna, mama kiwwe mage personal circumstances. Mama dawasata 22hrs mokuth kanne bonne nathuwa inne except water and plain tea, coffee without sugar, Monama gastrointestinal issue ekak wath naUde 5tw witara negitinne. Ude 7ta van eke office run eka yanawa udeta kanna welawak na. Udeta kiri ekath nobiwwoth melahakata gastritis hedila. Nettam ithin oka allala danna awlak na
Tika kalayak me pette kenek gen kiri botal gatta mona karumayak da manda mata sema enawa ne ekata. Hethuwa mokadda?Unwanted kiyanne kiri bona ekath kiri nobona ekath athara kisima wenasak na kiriwala wasak thibbe nathath. Nutritional deficiency ekak enne na kiri biwwe na kiyala.
Ithin purudda indulge karanna witharai kiri bonne.
Ba udeta office hours wala drive karanna giyama energy one. Tharaha yanawa eka eka magul.Ehema ithin kiri biwwe nathnam ledak hadena size nam bonna, mama kiwwe mage personal circumstances. Mama dawasata 22hrs mokuth kanne bonne nathuwa inne except water and plain tea, coffee without sugar, Monama gastrointestinal issue ekak wath na
Good, mamat gedarin pita hitapu awurudu 10 wage piti netuwa hitiya. bodime newatunama satutu wuna mulma karane ude piti bonna wenne neti ekata.මම ඉපදුන දවසේ ඉඳන් උදේට පිටි බීලා නෑ,![]()