කිරිපිටි කිලෝවක් රු.355කින් ඉහළට #ENDISNEARBREAKING

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Ba udeta office hours wala drive karanna giyama energy one. Tharaha yanawa eka eka magul.

    hariyata reta kewe nettam udeta kiri biwwath magak yanakota bada danawa. Watura cup ekak bonawa pol gediyaka wathura bonawa udeta
    ------ Post added on Oct 8, 2021 at 3:14 PM

    Mama nam hamadama hawasa 4-6 hari e welawa pannoth raa 8-10 hari thama kana bona wada karanne, iita kalin obesity arenna wena ledak thibbe na dan obesityth na
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Bayyo hitan inne kiri bona eka awathiwama okkoma hari kiyala munta iting mehema wela madi hamate marila yanna one thirisannu tika 😂 etkota balamu pora talk
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Ehenam kiri eka biwwe nathnam gastritis kiwwe :unsure:

    mama dawasatama kanne oya paya deke (4-6pm or 8-10pm)
    Gastritis na mata. Bada danawa gastritis newe eka badaginnata wage enne.

    reta 8.30 kala udeta coconut, water beela kiri eka beela 25km witara drive karanawa. Itapasse 3km wage awidinawa 9.30 thama gedara awith kanne.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Gastritis na mata. Bada danawa gastritis newe eka badaginnata wage enne.
    Ah ehnm kiri eka biwwe na kyla awlk na oya badagini gathiya ganan ganne nathuwa hitiyama nikamma yanawa, mamath 3 times a day kaka indala OMAD wunama ohoma bada dawili awa dan gaanak wath na
     

    Lakshan-Seram

    Well-known member
  • May 31, 2011
    24,754
    12,689
    113
    127.0.0.1:8080/Kandy
    Ah ehnm kiri eka biwwe na kyla awlk na oya badagini gathiya ganan ganne nathuwa hitiyama nikamma yanawa, mamath 3 times a day kaka indala OMAD wunama ohoma bada dawili awa dan gaanak wath na
    Balanna one try karala. Milk ratin ewana nisa bonawa ithin kaden nam gatta kalayak mataka na. Mehe milk powder case patangatta kale idan nangila ewwa.
     
    • Like
    Reactions: Hyaenidae

    pathumputha

    Well-known member
  • Feb 20, 2018
    3,284
    6,545
    113
    1633687702758.png
     

    yosh371

    Well-known member
  • Jan 15, 2011
    8,464
    6,650
    113
    Land of Lions
    තනිකර වංචාව. New Zealand වල සිල්ලර මිල,

    https://shop.countdown.co.nz/shop/browse/drinks/long-life-milk/powdered-milk-creamer

    Anchor Milk Powder Instant 400g $2.25 / 100g 8.99 NZD (1247.20 LKR)
    Anchor Milk Powder Standard Blue 1kg $1.20 / 100g 12.00 NZD (1664.78 LKR)

    මෙහෙට ගෙන්නලා මෙහෙ market එකේ දුන්නා නං 400g එක අඩුම ගානේ 1800ක් වත් වෙන්න ඕන. 1kg එකක් අඩුම ගානේ 2800ක් වත් වෙන්න ඕන.
    transport+tax+profit එක්ක නිකං හිතලා කිවුවේ.

    ලංකාවේ විකුනන්නේ කිරි නං වෙන්න බෑ.. :P
    Screenshot_20211008-210722_Chrome.jpg


    මෙල්බොන් වලත් ගනං.
    මෙහෙත් ඔක්කොම බඩු 15% වගෙ ගනං ගිය .
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    ප්‍රශ්නේ කතා නොකර උත්තර විතරක් අහන සිංහලු, හැමදාම බලාපොරෙත්තු වුනේ මොන ආණ්ඩුවෙන් හරි නිකං කාලා අනුන්ට පද හදන්න විතරයි බ්‍රෝ.

    දෙමලු - තම්බි ඒ අතර උන්ගේ-ජාතියට වැඩක් කරගන්න - සිංහලු වදවෙලා යනවා.
    ඇයි? මෙච්චර කල් උබට නිකන්ද කිරිපිටි ලැබුනේ?

    තනිකර වංචාව. New Zealand වල සිල්ලර මිල,

    https://shop.countdown.co.nz/shop/browse/drinks/long-life-milk/powdered-milk-creamer

    Anchor Milk Powder Instant 400g $2.25 / 100g 8.99 NZD (1247.20 LKR)
    Anchor Milk Powder Standard Blue 1kg $1.20 / 100g 12.00 NZD (1664.78 LKR)

    මෙහෙට ගෙන්නලා මෙහෙ market එකේ දුන්නා නං 400g එක අඩුම ගානේ 1800ක් වත් වෙන්න ඕන. 1kg එකක් අඩුම ගානේ 2800ක් වත් වෙන්න ඕන.
    transport+tax+profit එක්ක නිකං හිතලා කිවුවේ.

    ලංකාවේ විකුනන්නේ කිරි නං වෙන්න බෑ.. :P
    Depends on the income no? What's the average income of a NZ citizen & s SL citizen?
    ------ Post added on Oct 8, 2021 at 3:51 PM
     

    shenic88

    Well-known member
  • May 19, 2020
    1,511
    3,212
    113
    Sri Lanka
    View attachment 146948

    මෙල්බොන් වලත් ගනං.
    මෙහෙත් ඔක්කොම බඩු 15% වගෙ ගනං ගිය .
    එහෙම වෙන්න පුළුවන්.. ඒක නෙවේ ඔතන කතාව. ඔයා මෙල්බන් නේ ඉන්නේ?

    ලංකාවේ සෙට් එකක් කියනවා, ඔයා ඔය 10.75 AUD ට ගන්න එකමලු, මෙහෙ 1300 ට - 8.88 AUD ට දෙන්නේ.
    same product, plus tax, plus transport, plus local seller's profit... etc etc.. plus everything...
    ඔය ඔක්කොම එක්ක මෙහෙ විකුනන්නෙත් ඕවා මලු.. එහෙම කරන්න පුළුවන් ලු..
    ඔයා මොකද්ද කියන්නේ ඒ ගැන? :D
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    Bayyo hitan inne kiri bona eka awathiwama okkoma hari kiyala munta iting mehema wela madi hamate marila yanna one thirisannu tika 😂 etkota balamu pora talk
    Toyyo hitan inne kiri biwwama okkoma hari yanawa kiyalada? :D
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Toyyo hitan inne kiri biwwama okkoma hari yanawa kiyalada? :D
    Kiri nawatina pradhanayda moda harako oka kana bona hama magulkatama karana deyak thowage moda harak inna kan hodai Rajapksha horu nadeta gonata andala ubalage irimansa uragena kannae hoda wade 😂😂 hambakara kara kara naya geawapna thoge lamai thota sapa karanakan

    man mara kamatiy Rajapksha theory ekata tawa tawa mungen weda ganna one aye chandaya tibbath okunma dinnana one ☝️