Ba udeta office hours wala drive karanna giyama energy one. Tharaha yanawa eka eka magul.
hariyata reta kewe nettam udeta kiri biwwath magak yanakota bada danawa. Watura cup ekak bonawa pol gediyaka wathura bonawa udeta
------ Post added on Oct 8, 2021 at 3:14 PM
Mama nam hamadama hawasa 4-6 hari e welawa pannoth raa 8-10 hari thama kana bona wada karanne, iita kalin obesity arenna wena ledak thibbe na dan obesityth na

