piti panui wadi una nisa kanna nathuwa marunu ekek hari innawanam pennapan puluwan nam

wadi unanam kaala marenney kannathuwa marennaha ..putthalmo.kiyapan uba keeya wasareda igena ganney shishthweda mey paara

piti panui wadi una nisa kanna nathuwa marunu ekek hari innawanam pennapan puluwan nam

wadi unanam kaala marenney kannathuwa marennaha ..putthalmo.kiyapan uba keeya wasareda igena ganney shishthweda mey paara

නව ප්රජාතන්ත්රවදය........සියලු රට වැසියන් පවතින පාලනයට කඩේයාම අලුත්ම ප්රජාතන්ත්රවදී රටක ලක්ෂනයයි![]()



wadi unanam kaala marenney kannathuwa marennaha ..putthalmo.kiyapan uba keeya wasareda igena ganney shishthweda mey paara
![]()
machan ai ochchara tharaha gihin ? mitsubishi engimak dennada badaginnata kala danna ?මචන් අපේ අම්මලා තාත්තලා තරුණ කලේ පාන් ගෙඩියක් සත 05 ට, සපත්තු දෙකක් රු 1.50, ෂර්ට් එකක් රුපියලයි......
මචන් මේවා කවදත් ඉහල යනවා තමයි.... උබලා නිකන් කෑගහන්නේ පලවෙනි පාරට බඩු මිල වැඩි උනා වගේනේ.....
උබලා දන්නවද මේ ගනන් මම කිව්වේ 1960-1970 වගේ කාළවල..... ඊට පස්සේ වැඩිම කාළයක් රට පාලනය කරලා තියෙන්නේ එක්සත් ජාතික පක්ෂය.....
මචන් නිකන් බොරුවට කෑගහන්නේ නැතුව පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලමු නේද????

උබලා වගේ හැම ලබ්බටම කෑගහන්න වීරයෝ තමයි ලංකාවට කෙළ වෙලා තියෙන්නේ.... මොනදේ කරත් උබලා වගේ උන්ට වැරදියි...
[/B][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/B][/B]
ඇත්ත කියන්නයි බිම ඉඳගන්නයි බය වෙන්න එපා ලු.එත් -- රෙප් ගන්න බය වෙන්න එප කියල කොහෙවත් කියල නැහැනෙ.ඒක නිසා මම මේවට කතා කරන්න බයයි.මොකද ඇත්ත දරා ගන්න බැරි උන් මට නිකන් -- රෙප් දීලා තියනව ඕන තරම්.![]()
Pita rata kiri bonna balan inne nathuwa lankawe kiri bipan
Pan Kala Kiri Piti Bona Harakta nam poddak ganan wadi unama amarui
![]()




Maxxa song eka ...lanakwata ahenna dhanna puluwannam!Lankaaweee apey lanaawe
machan ai ochchara tharaha gihin ? mitsubishi engimak dennada badaginnata kala danna ?![]()
windows8 bonne kahata wen na athiමචන් උඹලනම් සල්ලි ගස් වලින් කඩනවද දන්නේ නෑ...
උඹ කඩේකට ගිහින් තියෙනවද පහු ගිය මාස 2-3 ඇතුලත....
උඹ දන්නවද හාල් කීයද කියලා...උඹ පිටි කිරි බොන්නෙම නැද්ද? හවසට තේ එකක්වත්...
ආහ් තව එකක් මචන් හරක් නම් පිටි කිරි බොන්නේ නෑ මම දන්න තරමින්...
මෝඩ කතා කියන්න එපා...![]()


ow ban matath - rep dila mokedda kalakanni po***yek
![]()



windows8 bonne kahata wen na athi
milk welata tax gahala amathi warunta dena salli gana wadi karala
onna wada




මම හිතන්නේ සිරිසේන අයියට වගේ හාල් මෝලකුත් ඇති වී හංගන් ඉන්න....
එතකොට පාන් කන්න ඕනිත් නෑනේ...හංගන් ඉන්න වී තියෙනවනේ...
පොර offline...මම හිතන්නේ ගෙදර ඉන්න එළදෙනුන්ට පුන්නක්කු දෙන්න ගිහින් වෙන්න ඈති...![]()


නව ප්රජාතන්ත්රවදය........සියලු රට වැසියන් පවතින පාලනයට කඩේයාම අලුත්ම ප්රජාතන්ත්රවදී රටක ලක්ෂනයයි![]()
windows8 bonne kahata wen na athi
milk welata tax gahala amathi warunta dena salli gana wadi karala
onna wada

oon ayeth kiwwa harak kathwak kiwwoth kiyanney ohoma kathawak thamai ..atthmai ban dhanama gihin behethath ganain wayasat anuwa moley naha ubata.dhanui api wahana gana katha karanney paarwal ganath katha karanawa balagena inta..tourists la enney lankaawe siri narabannai apita aney paw meyala widhina dhukak kiyala donation deela yannai..aah mahindha chinthaney athy ehenam dhuppath kama pennala pitarata aadra gannae.mehemath nayakayin..poddak iwasala hitapan government ekata magic wage hama dema karanna baha
ubala bada ganama witharak katha karanne rate Parawal hadanawa Aluth Air port harbors ehema hadanawa tourism industry eka diyunu wenawa ewa ganath katha karapan
Api nam ada kala heta marei eth heta inna ape podi unta hoda ratak hadanna ona eka nisa rata kana buruwonta kade noya inna.
war eka iwara kara wage rata sanwardanaya karala pennanakan iwasala inna
rate badu mila ihala giyata rate minissunge adayama tika tika wadi wenawa
pan gediyak rupiyala dekak wadi wena ekata adanna epa ochchara


oya kiyankam hitiye ..Athula giya wage ubath thawa EK eka cha nokara meken chutha wela yanawada![]()

