ow heta boathal 6kma dennam kiwwalu eladenaමම හිතන්නේ සිරිසේන අයියට වගේ හාල් මෝලකුත් ඇති වී හංගන් ඉන්න....
එතකොට පාන් කන්න ඕනිත් නෑනේ...හංගන් ඉන්න වී තියෙනවනේ...
පොර offline...මම හිතන්නේ ගෙදර ඉන්න එළදෙනුන්ට පුන්නක්කු දෙන්න ගිහින් වෙන්න ඈති...![]()


ow heta boathal 6kma dennam kiwwalu eladenaමම හිතන්නේ සිරිසේන අයියට වගේ හාල් මෝලකුත් ඇති වී හංගන් ඉන්න....
එතකොට පාන් කන්න ඕනිත් නෑනේ...හංගන් ඉන්න වී තියෙනවනේ...
පොර offline...මම හිතන්නේ ගෙදර ඉන්න එළදෙනුන්ට පුන්නක්කු දෙන්න ගිහින් වෙන්න ඈති...![]()


arooo thamai ..oota api ekathu wela -rep dhunnanm kalisamath nathuwa dhuwai..podi eka nisa paaduwey inney ..onna magen +2rep.. janathaawa wenuwen katha kalaata.ow ban matath - rep dila mokedda kalakanni po***yek
![]()


arooo thamai ..oota api ekathu wela -rep dhunnanm kalisamath nathuwa dhuwai..podi eka nisa paaduwey inney ..onna magen +2rep.. janathaawa wenuwen katha kalaata.![]()

oon ayeth kiwwa harak kathwak kiwwoth kiyanney ohoma kathawak thamai ..atthmai ban dhanama gihin behethath ganain wayasat anuwa moley naha ubata.dhanui api wahana gana katha karanney paarwal ganath katha karanawa balagena inta..tourists la enney lankaawe siri narabannai apita aney paw meyala widhina dhukak kiyala donation deela yannai..aah mahindha chinthaney athy ehenam dhuppath kama pennala pitarata aadra gannae.mehemath nayakayin..![]()
poddak iwasala hitapan government ekata magic wage hama dema karanna baha
ubala bada ganama witharak katha karanne rate Parawal hadanawa Aluth Air port harbors ehema hadanawa tourism industry eka diyunu wenawa ewa ganath katha karapan
Api nam ada kala heta marei eth heta inna ape podi unta hoda ratak hadanna ona eka nisa rata kana buruwonta kade noya inna.
war eka iwara kara wage rata sanwardanaya karala pennanakan iwasala inna
rate badu mila ihala giyata rate minissunge adayama tika tika wadi wenawa
pan gediyak rupiyala dekak wadi wena ekata adanna epa ochchara


arooo thamai ..oota api ekathu wela -rep dhunnanm kalisamath nathuwa dhuwai..podi eka nisa paaduwey inney ..onna magen +2rep.. janathaawa wenuwen katha kalaata.![]()
කිරිපිටි ,පාන්... 06-26-2010 12:37 PM f u c k
කිරිපිටි ,පාන්... 06-25-2010 04:56 PM ,
කිරිපිටි ,පාන්... 06-25-2010 04:54 PM ow
me balapan matath ubala dila thiyenawa dan methana boru noda hitapan![]()

danwath igena ganin ubata kalin idala hitapu inta respect karannamenna muta anduwe ekek aralada koheda wikara kiyawanawa![]()


poddak iwasala hitapan government ekata magic wage hama dema karanna baha
ubala bada ganama witharak katha karanne rate Parawal hadanawa Aluth Air port harbors ehema hadanawa tourism industry eka diyunu wenawa ewa ganath katha karapan
Api nam ada kala heta marei eth heta inna ape podi unta hoda ratak hadanna ona eka nisa rata kana buruwonta kade noya inna.
war eka iwara kara wage rata sanwardanaya karala pennanakan iwasala inna
rate badu mila ihala giyata rate minissunge adayama tika tika wadi wenawa
pan gediyak rupiyala dekak wadi wena ekata adanna epa ochchara
thota hoda wadedanwath igena ganin ubata kalin idala hitapu inta respect karanna
ubata ariye ranilda fonnasekada somawansada
dan pan milai kiri milai wadi una kiyala ubata kanna bonna nathi une nahane
eka nisa nikan boruwata kiyawanne nathuwa inna![]()

ubata ariye ranilda fonnasekada somawansada
dan pan milai kiri milai wadi una kiyala ubata kanna bonna nathi une nahane
eka nisa nikan boruwata kiyawanne nathuwa inna![]()



මෙයා කඩයක් දැකලම නෑ වගෙ....මච්න් පාන් රු 4 කින් වැඩි උන මම දන්න තරමින්.........අනේ මගෙ කට උබ ගනන් හදල බලපන් බඩු මිල එක්ක පඩියත් වඩි උනාද කියල.......තම අර 2500 දුන්නෙත් නෑ මම දන්න තරමින........සමාවෙල පුලුවනිනම් කියනවද ඔයගෙ වයසයි ??? ඔයා සමජයේ ඉන්න තැනයි.....කථාවෙන් පෙන්නෙ ඔය අම්මලගෙ තාත්තලගෙ සල්ලි වලින් කකා බිබී කියවන කෙනෙක් කියල.........


matath hithenne ewage thamaiyako kalin idala hitiya unata Balla Ballamai
Ballata Kollata salakana widiyata mama salakanne naha
මෙයා කඩයක් දැකලම නෑ වගෙ....මච්න් පාන් රු 4 කින් වැඩි උන මම දන්න තරමින්.........අනේ මගෙ කට උබ ගනන් හදල බලපන් බඩු මිල එක්ක පඩියත් වඩි උනාද කියල.......තම අර 2500 දුන්නෙත් නෑ මම දන්න තරමින........සමාවෙල පුලුවනිනම් කියනවද ඔයගෙ වයසයි ??? ඔයා සමජයේ ඉන්න තැනයි.....කථාවෙන් පෙන්නෙ ඔය අම්මලගෙ තාත්තලගෙ සල්ලි වලින් කකා බිබී කියවන කෙනෙක් කියල.........
lol... kamakna hoda hotalekin kapuhama owa hariyay. mama hithanne uba ekko grd 11 or 12 apith oya kale ohoma thamai. wala bahala tikak kal gihama thamai therenne samajaya gana.

Athula giya wage ubath thawa EK eka cha nokara meken chutha wela yanawada![]()
oya kiyankam hitiye ..![]()

mata kisi awlak naha mokada mama danuth dawasata 1 sarayakwath kiri bonawa. 3n welama kala innawa. api katha karanne api wage un gana neme Rs.10000ka withara padiyak aran pawl nadaththu karana munissu gana.![]()

umba palayanko anayak nowee thread ekata akamethi nam !!![]()
