කිරිපිටි ,පාන් පිටි,පාන් = මිල ඉහලට ,හෙට සීනි

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
මම හිතන්නේ සිරිසේන අයියට වගේ හාල් මෝලකුත් ඇති වී හංගන් ඉන්න....:shocked:
එතකොට පාන් කන්න ඕනිත් නෑනේ...හංගන් ඉන්න වී තියෙනවනේ...
:yes::D

පොර offline...මම හිතන්නේ ගෙදර ඉන්න එළදෙනුන්ට පුන්නක්කු දෙන්න ගිහින් වෙන්න ඈති...:lol:
ow heta boathal 6kma dennam kiwwalu eladena:baffled::baffled:
 
  • Like
Reactions: thilina91

Dreams001

Member
Dec 6, 2008
15,966
939
0
- ElaKiri Radio -
ow ban matath - rep dila mokedda kalakanni po***yek
repwl.jpg
arooo thamai ..oota api ekathu wela -rep dhunnanm kalisamath nathuwa dhuwai..podi eka nisa paaduwey inney ..onna magen +2rep.. janathaawa wenuwen katha kalaata.:yes::yes:
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
arooo thamai ..oota api ekathu wela -rep dhunnanm kalisamath nathuwa dhuwai..podi eka nisa paaduwey inney ..onna magen +2rep.. janathaawa wenuwen katha kalaata.:yes::yes:

කිරිපිටි ,පාන්... 06-26-2010 12:37 PM f u c k
කිරිපිටි ,පාන්... 06-25-2010 04:56 PM ,
කිරිපිටි ,පාන්... 06-25-2010 04:54 PM ow

me balapan matath ubala dila thiyenawa dan methana boru noda hitapan :angry:
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
oon ayeth kiwwa harak kathwak kiwwoth kiyanney ohoma kathawak thamai ..atthmai ban dhanama gihin behethath ganain wayasat anuwa moley naha ubata.dhanui api wahana gana katha karanney paarwal ganath katha karanawa balagena inta..tourists la enney lankaawe siri narabannai apita aney paw meyala widhina dhukak kiyala donation deela yannai..aah mahindha chinthaney athy ehenam dhuppath kama pennala pitarata aadra gannae.mehemath nayakayin..:no::no:

Pita rata adara ganne nathuwa rata develop karanna baha eth adara denawa kiyala api pitarata walata nawenne naha
ubalage ranil hitiyanam rata pawa dila hari adara gai
Mahinda Chinthane kiyanne dawasin dekakin karana ekak newe ekata thawa 6 years thiyenawa me november idala
Lankawa dan war eka iwara wela develop wenna patan gaththa witharai
eka nisa bada gana hithanne nathuwa future eka gana hithala wada karapan
 

thilina91

Member
May 28, 2008
18,560
858
0
New World, Grand Line
poddak iwasala hitapan government ekata magic wage hama dema karanna baha
ubala bada ganama witharak katha karanne rate Parawal hadanawa Aluth Air port harbors ehema hadanawa tourism industry eka diyunu wenawa ewa ganath katha karapan
Api nam ada kala heta marei eth heta inna ape podi unta hoda ratak hadanna ona eka nisa rata kana buruwonta kade noya inna.
war eka iwara kara wage rata sanwardanaya karala pennanakan iwasala inna
rate badu mila ihala giyata rate minissunge adayama tika tika wadi wenawa
pan gediyak rupiyala dekak wadi wena ekata adanna epa ochchara

menna muta anduwe ekek aralada koheda wikara kiyawanawa :P:P
 

thilina91

Member
May 28, 2008
18,560
858
0
New World, Grand Line
කිරිපිටි ,පාන්... 06-26-2010 12:37 PM f u c k
කිරිපිටි ,පාන්... 06-25-2010 04:56 PM ,
කිරිපිටි ,පාන්... 06-25-2010 04:54 PM ow

me balapan matath ubala dila thiyenawa dan methana boru noda hitapan :angry:

thota hoda wade:P:P danwath igena ganin ubata kalin idala hitapu inta respect karanna
 

mcj1983

Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,876
    180
    63
    Gampaha
    poddak iwasala hitapan government ekata magic wage hama dema karanna baha
    ubala bada ganama witharak katha karanne rate Parawal hadanawa Aluth Air port harbors ehema hadanawa tourism industry eka diyunu wenawa ewa ganath katha karapan
    Api nam ada kala heta marei eth heta inna ape podi unta hoda ratak hadanna ona eka nisa rata kana buruwonta kade noya inna.
    war eka iwara kara wage rata sanwardanaya karala pennanakan iwasala inna
    rate badu mila ihala giyata rate minissunge adayama tika tika wadi wenawa
    pan gediyak rupiyala dekak wadi wena ekata adanna epa ochchara

    මෙයා කඩයක් දැකලම නෑ වගෙ....මච්න් පාන් රු 4 කින් වැඩි උන මම දන්න තරමින්.........අනේ මගෙ කට උබ ගනන් හදල බලපන් බඩු මිල එක්ක පඩියත් වඩි උනාද කියල.......තම අර 2500 දුන්නෙත් නෑ මම දන්න තරමින........සමාවෙල පුලුවනිනම් කියනවද ඔයගෙ වයසයි ??? ඔයා සමජයේ ඉන්න තැනයි.....කථාවෙන් පෙන්නෙ ඔය අම්මලගෙ තාත්තලගෙ සල්ලි වලින් කකා බිබී කියවන කෙනෙක් කියල.........
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    ubata ariye ranilda fonnasekada somawansada :confused:

    dan pan milai kiri milai wadi una kiyala ubata kanna bonna nathi une nahane
    eka nisa nikan boruwata kiyawanne nathuwa inna :angry:

    umba palayanko anayak nowee thread ekata akamethi nam !! :P
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    ubata ariye ranilda fonnasekada somawansada :confused:

    dan pan milai kiri milai wadi una kiyala ubata kanna bonna nathi une nahane
    eka nisa nikan boruwata kiyawanne nathuwa inna :angry:

    mata kisi awlak naha mokada mama danuth dawasata 1 sarayakwath kiri bonawa. 3n welama kala innawa. api katha karanne api wage un gana neme Rs.10000ka withara padiyak aran pawl nadaththu karana munissu gana.:yes::yes::yes:
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    මෙයා කඩයක් දැකලම නෑ වගෙ....මච්න් පාන් රු 4 කින් වැඩි උන මම දන්න තරමින්.........අනේ මගෙ කට උබ ගනන් හදල බලපන් බඩු මිල එක්ක පඩියත් වඩි උනාද කියල.......තම අර 2500 දුන්නෙත් නෑ මම දන්න තරමින........සමාවෙල පුලුවනිනම් කියනවද ඔයගෙ වයසයි ??? ඔයා සමජයේ ඉන්න තැනයි.....කථාවෙන් පෙන්නෙ ඔය අම්මලගෙ තාත්තලගෙ සල්ලි වලින් කකා බිබී කියවන කෙනෙක් කියල.........

    :yes::yes::yes: matath hithenne ewage thamai
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    මෙයා කඩයක් දැකලම නෑ වගෙ....මච්න් පාන් රු 4 කින් වැඩි උන මම දන්න තරමින්.........අනේ මගෙ කට උබ ගනන් හදල බලපන් බඩු මිල එක්ක පඩියත් වඩි උනාද කියල.......තම අර 2500 දුන්නෙත් නෑ මම දන්න තරමින........සමාවෙල පුලුවනිනම් කියනවද ඔයගෙ වයසයි ??? ඔයා සමජයේ ඉන්න තැනයි.....කථාවෙන් පෙන්නෙ ඔය අම්මලගෙ තාත්තලගෙ සල්ලි වලින් කකා බිබී කියවන කෙනෙක් කියල.........

    Uba wage gedarata wela kaka bibi inna ekek newei mama
    Mage pothata hama masema 53500k watenawa Wayasa onanam 24i

    uba hithuwada President gedarin genath salli denawa kiyala
    hitapan 29 wenidata budget eken wadi karanakan 2500

    unanduwa thiyana eka anduwa denakan inne naha wena monawa hari karala salli hoyala diunu wenawa
     

    windows8

    Member
    Feb 16, 2010
    5,371
    440
    0
    Kandy
    mata kisi awlak naha mokada mama danuth dawasata 1 sarayakwath kiri bonawa. 3n welama kala innawa. api katha karanne api wage un gana neme Rs.10000ka withara padiyak aran pawl nadaththu karana munissu gana.:yes::yes::yes:

    dan government ekekgeth aduma padiya 10 000 i adu ganak hoyana eka wena ewa karala hari salli hoyanawa, private ayatanam aduma 15k 20k wage
    uba kiyana tharan salli amaruwak minissunta naha
    ratata adarayak nathi ubala wage tika denai pakseta kade yanna boruwata problem athi karanne :angry: