dan government ekekgeth aduma padiya 10 000 i adu ganak hoyana eka wena ewa karala hari salli hoyanawa, private ayatanam aduma 15k 20k wage
uba kiyana tharan salli amaruwak minissunta naha
ratata adarayak nathi ubala wage tika denai pakseta kade yanna boruwata problem athi karanne![]()
mama chande danne nathooo









