2009 di 8000 kiyanne , Dan 60000rs 70000rs wage gaanakcountry lock phones ආවා 8000 ට . 15000 දීලා ලොක් එක ඇරියා ..
70000 වගේ ලාබයි ..
දන්නෝ දනිති![]()


Nokia 5230 < මෙන්න මේක උන් iPhone එකට කම්පීට් කරන්න ගැහුවෙ. හාට් එකක් තියෙන ටැග් එක්කුත් ආව ඕක එක්ක ෆ්රී. ඕකක් ගන්න මාර ආසවෙන් හිටියෙ ඒකාලේ ඒත් බැරි උනා.NOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ
NOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ
Android yan nathuwa windows giyaNOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ
Smartphone වලට ඉක්මනට ආවේ නැති එක වෙන්න ඕන. අනික Microsoft os එකෙන් තමයි ඉස්සෙල්ලාම nokia smartphone ආවේ. Android os තියෙන phone ආවේ පස්සේ. එතකොට පෙරහැර ගිහින් ඉවරයි. Microsoft එක අන්තිමට Lumia අරන් project එක මඟදී අතඇරියා.NOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ