කිසිදා නොමැකෙන යුගයක් නිර්මාණය කල පට්ට පෝන් එකක්

kinkon

Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,978
    2
    116,113
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    NOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ
    Nokia ෆෝන්ස් ආවෙ Symbian OS එක දාල විතරයි..2011න් පස්සෙ Android OS දාල එන ෆෝන් එකක් වත් හැදුවෙ නෑ..ඊට පස්සෙ Microsoft OS දාල ෆෝන්ස් හදල නැත්තටම නැතිවුනා..
     

    MR.YOLO

    Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    ඕකෙ සුකන සවුන්ඩ් සිස්ටම් එකක් තිබුනෙ. stereo sound පට්ටම කොලිටි.
    ඇපල් සොන්නයොන්ට අවුරුදු 10ක් විතර ගියා ස්පීකර් දෙකක් හයි කරගන්න iPhone එක හදලා.
    අනේ අනේ මගේ සුන්දරයෝ express music series එකේ පෝං කෑලි ගැනත් සඳහනක් කොරාපං ඕං ඈ...... 😏 එව්වත් අමතක නොකර බෑ නෙව 🥰

    maxresdefault.jpg
     

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,940
    1,430
    113
    Live in EARTH
    na matanam hithenne overconfidence. un hithuwa unge market eka allana eka lesi na kiyala. un reaserach walata lokuwata try kale na. trend eka ekka move wenna baluwe na ekai hethuwa. ehema nathnam Symbian OS eka unath unta develop karaganna tibba nee
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,937
    18,047
    113
    na matanam hithenne overconfidence. un hithuwa unge market eka allana eka lesi na kiyala. un reaserach walata lokuwata try kale na. trend eka ekka move wenna baluwe na ekai hethuwa. ehema nathnam Symbian OS eka unath unta develop karaganna tibba nee
    search කරල බලපන් උන් touchscreen ෆෝන් එකක් හදන්න ප්ලෑන් කලේ apple phone ගැන හිතන්නත් කලින්

    උන්ගෙ vision එකේ අවුලක් නෙමෙයි symbian වලට hardware පුෂ් කරන්න බැරි අවුල තමයි තිබ්බෙ
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    NOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ
    නොකියා කෙලෝ ගත්තේ ඇන්‍ඩ්‍රොයිඩ් වලට නොයා හිටපු එකෙන්
    උන්ගේ ඕස් හද හද, ටච් පොන් වලට ඒවා දදා හිටියා
    ඒ ඕස් පට්ට ලිමිටඩ්
    ඒ කාලේ ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් එක්ක ඔළුව උස්සපු එවුන් ගොඩ ගියා
    පෙලක් උන්ට පස්සේ කෙල උන එක වෙනම දෙයක් (HTC, LG වගේ)
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,580
    113
    Colombo
    NOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ
    Smartphone වලට ඉක්මනට ආවේ නැති එක වෙන්න ඕන. අනික Microsoft os එකෙන් තමයි ඉස්සෙල්ලාම nokia smartphone ආවේ. Android os තියෙන phone ආවේ පස්සේ. එතකොට පෙරහැර ගිහින් ඉවරයි. Microsoft එක අන්තිමට Lumia අරන් project එක මඟදී අතඇරියා.
    Nokia ෆෝන්ස් ආවෙ Symbian OS එක දාල විතරයි..2011න් පස්සෙ Android OS දාල එන ෆෝන් එකක් වත් හැදුවෙ නෑ..ඊට පස්සෙ Microsoft OS දාල ෆෝන්ස් හදල නැත්තටම නැතිවුනා..
    search කරල බලපන් උන් touchscreen ෆෝන් එකක් හදන්න ප්ලෑන් කලේ apple phone ගැන හිතන්නත් කලින්

    උන්ගෙ vision එකේ අවුලක් නෙමෙයි symbian වලට hardware පුෂ් කරන්න බැරි අවුල තමයි තිබ්බෙ
    iPhone එක underestimate කරා. ඇපල් එවුන්ට long term පට්ට විශන් එකක් iPhone එකට තිබ්බා. Underestimate කරපු එවුන් Nokia, Blackberry, Microsoft, Intel මුන්ගෙන් අදවෙනකොට ගොඩ ආවෙ Microsoft විතරයි. Intel එවුන් චිප් එක හදන්න කන්ට්‍රැක්ට් එක ගත්තෙ නැහැ. ගත්තානං iPhone එක තියනකල් උන්ට කෙලවෙන්නෙ නැහැ. Intel එවුන් කන්ට්‍රැක්ට් එක ගත්තෙ නැති නිසා උන් පොඩි චිප් කම්පැනියක් අරගෙන උන්ම හදන්න ගත්තා.
    Apple එවුන් iPhone එක හදද්දි Nokia එවුන්ට ටැබ්ලට් පවා හදන්න ටෙක්නොලොජිය තිබිලා තියනවානේ. ඒ උනාට උන් ඒව එකක්වත් එලියට දැම්මෙ නැහැ. iPhone එක ආපු ගමන් උනුත් full touch based phone එකක් දැම්මානං ගොඩ එන්න තිබුනා.
    Android එන්න කලින්ම ඇවිත් Android වලට තිබුනු තැන Simbian වලට ගන්නත් තිබුනා.
    අනික් එක iPhone එකට තිබ්බා Hype එක. උඹලම හිතපන් අර නොකියා ෆෝන් යූස් කර කර ඉඳ්දි ඇපල් එවුන්ගෙ අර පලවෙනි ඩිමෝ එකේ ටච් ස්ක්‍රින් එක පෙන්නුවම එන ෆීලින් එක කොහමද කියලා 2007 දි.

    අනේ අනේ මගේ සුන්දරයෝ express music series එකේ පෝං කෑලි ගැනත් සඳහනක් කොරාපං ඕං ඈ...... 😏 එව්වත් අමතක නොකර බෑ නෙව 🥰

    maxresdefault.jpg
    ඒ කාලෙ ඔය පොඩිම ෆෝන් එක 5220 ගානෙ හැටියට සිරා ඩිස්ප්ලේ එකක් එහෙම තිබුනා. ඔපෙරා බ්‍රවුසරේ තිබුනා ඒකෙ සිංහල වැඩ කරා සුපිරියට. සිංහල බ්ලොග් කියෙවුවා ඒකෙන්
    5310 එක පට්ටම ෆ්ලැට් තුනී ෆෝන් එකක් දැක්කම ආස හිතෙනවා. ගන්න උනේ නැහැ එකක්. ලඟදි දැක්ක refurb ඒව ebay එකේ තියනවා
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,617
    72,824
    113
    මාලඹේ
    NOKIA කෙලෝ ගත්තේ කොතනින්ද කියලා හරියට පැහැදිලි නැහැ
    නොකියා කෙලෝ ගත්තේ Android ආපු මුල්ම කාලේ
    Nokia එක Android එකට නොගිහින් Windows තෝරා ගත්තා
    එකෙන්ම කෙල උනා Nokia එකට
     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    ඕකෙ සුකන සවුන්ඩ් සිස්ටම් එකක් තිබුනෙ. stereo sound පට්ටම කොලිටි.
    ඇපල් සොන්නයොන්ට අවුරුදු 10ක් විතර ගියා ස්පීකර් දෙකක් හයි කරගන්න iPhone එක හදලා.
    මේකේ සද්දේ radio එකක්වත් නැ බන්.
    87046710_2611061989013717_938009286804504576_n.jpg
     
    • Like
    Reactions: vito and NRTG

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    10,987
    8,770
    113
    In Your Heart
    country lock phones ආවා 8000 ට . 15000 දීලා ලොක් එක ඇරියා ..
    70000 වගේ ලාබයි ..
    දන්නෝ දනිති :yes:
    Mama gaththe 30 ganakata . unlocked 2005,2006 wage.

    Lock phone unath 8000ta nam awe na . Over 20 000
     
    • Like
    Reactions: NRTG