
BUMP....![]()
![]()
![]()
bump
ම්ම්ම් බිග් පුසි හෙවි පුසි
Bump
BUMP
BUMPER
එහෙනම් රවුමක් දාන්න එන්නAasa hithenawa mewa dakkama
ඔව් ඔව්umba ne umbalage game upadupa hoya hoya yana eka ablinge charithe ranga panne umba ne?.![]()
![]()
![]()
මූගෙ accent එකෙන් ඒක මරු එකට තේරෙනවumba ne umbalage game upadupa hoya hoya yana eka ablinge charithe ranga panne umba ne?.![]()
![]()
![]()
Aniwa brokaragena palayan ela
bump
Oyalath mehema inna puluwan bro.උඔනම් මාර පොරක් බං,ෆුල් හැපි එකේ ගමට වෙලා ඉන්නව නෙද,උඔ හෙන වාසනාවන්ත පොරක්....
BUMP
Eth subscribers la enne na broමූගෙ accent එකෙන් ඒක මරු එකට තේරෙනව"මේ තියෙන්නෙ තේවතු පොල් වචු අර පහල තියනව මාවු වලක්. " මොනා උනත් මූගෙ video නම් මම එකක් දෙකක් බැලුව අර තඩියගෙ ගොබ්බ ඒවට වඩා නම් මේ කොල්ල කීයක් හරි හම්බුකරන්න හොයාගත්ත niche එක ඌට ගැලපෙනව.
මරු බන් පොෂ් පඩ දාන්නෙ නැතුව කතා කරනවා.
අනේ හොදයි නැත්නම් උබ ජිවතුන් අතර ඉද්දි ඕක කඩන වැටුනොත් එලකිරිය පාලු වෙයිඅපේ ගේත් ටිකක් ඔය වගේ
කවදහරි මගෙ අන්තිම හුස්මත් එක්ක ගේත් කඩං වැටිල යයි
අනිවා බ්රෝ ඔයාලාග් උදව් තමා ඕනdigathama karan yamu
buhahahahahaකිරියේ කුහකයත් මේකට reply එකක් දාල මම බැලුව වචනෙකින් හරි උදව්වක් කරන්නද කියල. බැලින්නම් එතනත් ඌගෙ දුක කියල මේකෙ කවෘ හරි එකෙකුට දුක හිතිල කුහකයගෙ account එකට කීයක් හරි දායි කියන අදහසින් දාපු comment එකක්![]()
gopro hero 7 black බ්රෝමචං උබේ කැම් එක මොකද්ද? gopro?
ඔව්කුමාර අයියයේ කෙහෙල් සහ දෑවැද්දට ලැබුන පුසා !
යමු අයියYamuda podi gamanak
පට්ට සතුටුයි සහෝනියමයි සහෝදරයා.![]()