කුරුණෑගලට නව වාරයක් (දෙවන මහින්දාගමන ඇල)

Mid Night Fighter

Well-known member
  • Mar 29, 2012
    909
    89
    63
    Combat Zone
    8.gif
     

    vee_kurulla

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    2,965
    3,615
    113
    N♥K_forever;18646969 said:
    ඔය fb pages කරන උන්ගෙන් බාගෙකට මානසික ර්‍රෝග බන්.මෛත්‍රීගෙට හෝ මහින්දට sup කරන හුගක් ඒව එහෙමයි.කරන්න වැඩ නැතුව ඉන්න මානසික රෝගීන් ඕවයි බාගයක්ම admin ලා.

    අර හිරුනිකාගෙ fto වල බඩ තිබ්බටත් ඒවට ඊතල දාල හෙන ආතල් එකක් අරන් ත්බ්බ සමහර අන්ගොඩ යන්න්න ඔන්න මෙන්න ඉන්න උන්
    :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    honesty

    Well-known member
  • May 2, 2015
    2,488
    4,678
    113
    අඩෝ උඹට සාමාන්‍ය දැනීමක් නැද්ද බන්??
    ඔය තියෙන්නෙ ගොන් ආතල් එකක්, උඹ සිරාවට ගත්තද?? :lol::lol:
     

    EHDEHD

    Well-known member
  • Nov 3, 2007
    10,571
    2,958
    113
    බළපිටිය
    අඩේ ඒ ඇල හයිවේ එක වගේ කෙලිනම හදල තියෙනවා. නැව් එනව ඇති නේද බං පැයට හැතැප්ම 250 ක විතර වේගෙන්.. පට්ට නේ.. කොහොමද ඇවිත් ‍බ්රේක පාරක් එහෙම ගැහුවම.. වතුර පාර හෝස් ගාල එනකොට
     

    Dath

    Well-known member
  • Mar 31, 2007
    5,344
    372
    83
    .:: Shiga ken ::.
    අඩේ ඒ ඇල හයිවේ එක වගේ කෙලිනම හදල තියෙනවා. නැව් එනව ඇති නේද බං පැයට හැතැප්ම 250 ක විතර වේගෙන්.. පට්ට නේ.. කොහොමද ඇවිත් ‍බ්රේක පාරක් එහෙම ගැහුවම.. වතුර පාර හෝස් ගාල එනකොට

    :lol::lol::lol::lol:
     

    lakki

    Well-known member
  • Mar 18, 2007
    3,963
    283
    83
    mahinda ehemata dial eka thamai ra hinen dakkoth aniwaryayenma oka hadanawa warayak kurunegala uta mokada naw awath ekai nawath ekai gon baiyanta kiyawandath monawahari epai
     

    udayangaxp

    Junior member
  • Sep 15, 2006
    60
    4
    8
    Sinhala Budunuwa @ Facebook kiyanne MRta support widiyata eliyata penna inna, aththatama MRta sathuru pirisak. MRta kelawannai unta ona.
    Ranga Jayawardana kiyala modayekuth innawa MRta support karana (aththatama?), boru news daana.