කුරුණෑගල එළකිරි සාමාජික චාරිකාව 2011

genius89

Member
Nov 11, 2010
2,804
483
0
Dubai, UAE

ගණන් ගන්න එපා බන්. උඹ වැඩේ සෙට් කළා. එළකිරි වගේ වැඩේ නැගල ගියා. මට එන්න බැරි වුනාට සිරාවටම අප්සෙට්.. උඹ එලකිරි වගේ ආයිත් එකක් සෙට් කරපන්. අනිව එනව අර මූසල මෝසිලයවත්:shocked: ඇදගෙන :lol::lol:

:no::no::no: ඔය ගොන්සිලව අර හෝටල් කෑල්ලෙන් එලියට ගන්නවා බොරු!!! :frown::frown:
 

genius89

Member
Nov 11, 2010
2,804
483
0
Dubai, UAE
උන් ආවේ නැති උනාට අපි එනවා

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

අඩෝ............... මට හිනාව නවත්ත ගන්න බැරියෝ...................... ඔහොම ජෝක් කරන්න එපා යකෝ!!! :growl::growl: හුස්මහිරවෙලා මැරෙයි... :lol::lol::lol:
 

Chooty malli

Well-known member
  • Mar 17, 2010
    11,438
    854
    113
    ඉන්න තැනක් හොයනව
    මගේ අම්මේ මු දන්න දෙයක්.... ඇමසන් කියලා කිව්වම ඹ්කේ තේරැම් දෙකක් වගේ මට තේරනවා..... ඒ ඇමසන්ද මතක් වෙන්නෙ


    මටත් වෙන අදහසක් ආව,ඇයි දන් නෑ

    :confused::confused::confused::confused:
     

    Mr PERERA

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    32,255
    2,912
    113
    Death Vally
    :yes::yes::yes: දෙවියන්ගේ පිහිටෙන් බුදුන්ගේ සරණින් ට්‍රිප් රැල්ල ගොඩගලත්වා....

    එහෙම වෙනවා නම් අපිත් කැමතියි. ඒත් දකින අඩු පාඩු කියන්න ඕන කියලත් හිතෙනවා. පිළිගන්න එක නොපිළිගන්න එක උඹලගේ වැඩක්. ඊයෙත් මම මේක දැකලා නොකිය ඉන්න හදලා, ඒත් හිතුනා කිව්වා නම් හොඳයි කියලා. ත්‍රෙඩ් එකේ ගොඩක්ම තියෙන පින්තූර ට්‍රිප් එක ගියපු අයගේ ඒවා. උබලා ගියපු තැන්වල වත්, කැමරාවට අහු කරගන්න පුළුවන් වෙච්ච ලස්සන පින්තූරවත් නෙමෙයි ගොඩක්ම පෝස්ට් වෙලා තියෙන්නේ. ගියපු අයගේ ඒවා. ගියපු අයගේ පින්තූරත් එක්කම ට්‍රිප් එකේ ලස්සනත් අනිත් අය එක්ක බෙදා ගත්තා නම් තමා හොඳ. මම ඊයේ කිව්වා වගේ පින්තූර වලින් තමයි සයිට් එකේ අනිත් අයට බලා ගන්න පුළුවන් ට්‍රිප් එක කොහොමද කියලා.

    අපේ ටීම් එකේ Photographer නම් අමු බේබද්දෙක්.

    183491_146544545407653_100001563261148_329664_8067980_n.jpg


    185647_146547205407387_100001563261148_329752_3971333_n.jpg


    180757_146783688717072_100001563261148_331203_6410817_n.jpg


    155571_122113227850785_100001563261148_172374_3030351_n.jpg
     
    Last edited:

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    මගේ අම්මේ මු දන්න දෙයක්.... ඇමසන් කියලා කිව්වම ඹ්කේ තේරැම් දෙකක් වගේ මට තේරනවා..... ඒ ඇමසන්ද මතක් වෙන්නෙ


    තොගේ වල් හිත :frown::frown: මම කිව්වෙ අනිත් ඇමසන් ගැන.. සිරා ඇමසන් ගැන..:growl::growl:
     

    Chooty malli

    Well-known member
  • Mar 17, 2010
    11,438
    854
    113
    ඉන්න තැනක් හොයනව
    තොගේ වල් හිත :frown::frown: මම කිව්වෙ අනිත් ඇමසන් ගැන.. සිරා ඇමසන් ගැන..:growl::growl:


    කොල්ලන්ට මතක් වෙන්නෙ ඒ වගේ ඒව තමා.තොපිට ඉතින් එහෙම ඒව මතක් වෙන් නෑනේ,දුක තමා මචං ගනං ගන්න එපා

    :shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    bolt

    Member
    Mar 9, 2010
    6,764
    198
    0
    king dutugamunus area
    එහෙම වෙනවා නම් අපිත් කැමතියි. ඒත් දකින අඩු පාඩු කියන්න ඕන කියලත් හිතෙනවා. පිළිගන්න එක නොපිළිගන්න එක උඹලගේ වැඩක්. ඊයෙත් මම මේක දැකලා නොකිය ඉන්න හදලා, ඒත් හිතුනා කිව්වා නම් හොඳයි කියලා. ත්‍රෙඩ් එකේ ගොඩක්ම තියෙන පින්තූර ට්‍රිප් එක ගියපු අයගේ ඒවා. උබලා ගියපු තැන්වල වත්, කැමරාවට අහු කරගන්න පුළුවන් වෙච්ච ලස්සන පින්තූරවත් නෙමෙයි ගොඩක්ම පෝස්ට් වෙලා තියෙන්නේ. ගියපු අයගේ ඒවා. ගියපු අයගේ පින්තූරත් එක්කම ට්‍රිප් එකේ ලස්සනත් අනිත් අය එක්ක බෙදා ගත්තා නම් තමා හොඳ. මම ඊයේ කිව්වා වගේ පින්තූර වලින් තමයි සයිට් එකේ අනිත් අයට බලා ගන්න පුළුවන් ට්‍රිප් එක කොහොමද කියලා.

    අපේ ටීම් එකේ Photographer නම් අමු බේබද්දෙක්.

    :yes::yes:




    ට්‍රිප් එකේ ලස්සනත් අනිත් අය එක්ක බෙදා ගත්තා නම් තමා හොඳ. :)

    Ethakotai Trip eke watinakamak thiyenne :)

     
    Mar 11, 2011
    7,061
    359
    0
    Planet Cybertron
    එහෙම වෙනවා නම් අපිත් කැමතියි. ඒත් දකින අඩු පාඩු කියන්න ඕන කියලත් හිතෙනවා. පිළිගන්න එක නොපිළිගන්න එක උඹලගේ වැඩක්. ඊයෙත් මම මේක දැකලා නොකිය ඉන්න හදලා, ඒත් හිතුනා කිව්වා නම් හොඳයි කියලා. ත්‍රෙඩ් එකේ ගොඩක්ම තියෙන පින්තූර ට්‍රිප් එක ගියපු අයගේ ඒවා. උබලා ගියපු තැන්වල වත්, කැමරාවට අහු කරගන්න පුළුවන් වෙච්ච ලස්සන පින්තූරවත් නෙමෙයි ගොඩක්ම පෝස්ට් වෙලා තියෙන්නේ. ගියපු අයගේ ඒවා. ගියපු අයගේ පින්තූරත් එක්කම ට්‍රිප් එකේ ලස්සනත් අනිත් අය එක්ක බෙදා ගත්තා නම් තමා හොඳ. මම ඊයේ කිව්වා වගේ පින්තූර වලින් තමයි සයිට් එකේ අනිත් අයට බලා ගන්න පුළුවන් ට්‍රිප් එක කොහොමද කියලා.

    අපේ ටීම් එකේ Photographer නම් අමු බේබද්දෙක්.



    155571_122113227850785_100001563261148_172374_3030351_n.jpg

    :cool: :cool: :cool: මේක නම් සිරාවටම ලස්සනයි මචන්.. :yes: අඩෝ කියල වැඩක් නෑ, සිරාවටම කොලිටියට තියෙනව මේ ෆොටෝ එක!
    11.gif
    :yes: :yes:
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    :no::no::no: ඔය ගොන්සිලව අර හෝටල් කෑල්ලෙන් එලියට ගන්නවා බොරු!!! :frown::frown:

    ඒකට හෝටලෙන් කෑල්ලක් සෙට් වෙලා.. චයිනීස් එකක්. ඉතින් එළියට ගන්නව බොරැ හෝටලෙන් නෙමෙයි. ඇතුල් කෝට්ටෙන්..:lol::lol::lol: x 100000
     

    Chooty malli

    Well-known member
  • Mar 17, 2010
    11,438
    854
    113
    ඉන්න තැනක් හොයනව

    ඒකට හෝටලෙන් කෑල්ලක් සෙට් වෙලා.. චයිනීස් එකක්. ඉතින් එළියට ගන්නව බොරැ හෝටලෙන් නෙමෙයි. ඇතුල් කෝට්ටෙන්..:lol::lol::lol: x 100000

    අප්පා චයිනීස් එකක්ද? එහෙනම් durability එක අඩුයි.පොඩ්ඩ මිස් උනොත් කැඩෙන්න බලනවා

    :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo

    අප්පා චයිනීස් එකක්ද? එහෙනම් durability එක අඩුයි.පොඩ්ඩ මිස් උනොත් කැඩෙන්න බලනවා

    :lol::lol::lol::lol::lol:

    කැඩිල ගොඩක් කල්. දැන් ඇතුල්කෝට්ටේ ඉන්නේ මොසිලය. අතරමං වෙලා. පාර හොයාගන්න බැරැව.. :lol::lol:
     

    Kumara456

    Well-known member
  • Jan 3, 2008
    29,710
    2,880
    113
    Colombo
    කොල්ලන්ට මතක් වෙන්නෙ ඒ වගේ ඒව තමා.තොපිට ඉතින් එහෙම ඒව මතක් වෙන් නෑනේ,දුක තමා මචං ගනං ගන්න එපා

    :shocked::shocked::shocked::shocked:

    යන්න මෙයා මෙතන කොලු රජා වෙන්න හදන්නෙ නැතුව.. :frown::frown: