කුරුලෑ වලවල් තියෙනවා නැති කරගන්නේ කොහොමද?

Cryspy DuDe

Junior member
  • May 2, 2021
    30
    20
    8
    1. Prof Jayamini Senevairathne channel karanna appoinment ekak danna. Mama kale Pannipitiya Private Hospital eke. echanneling eken appoinment eka danna puluwan

    2. Doctor oyage face eka balala kiyai karanna oni de. Mama danne na apita karapu eka ubata hariyaida kiyala.

    3. Mama Friday channel kale, doctor kiwwa Monday enna kiyala treatment ekata cream ekak aragena. E cream eka 400-500LKR athara ganak. Hospital eke pharmacy eke thiyanawa. Mata 2k genna kiwwa.

    4. Cream eka gala payak eliyata wela inna kiyanwa

    5. Payak giyata passe, soldering iron ekak wage ekakin face eke scars puchanawa. Eka tikak ridenawa

    6. It passe doctor dena acne face wash eka use karanna oni

    7. Dawas deka thunakata passe mune tuwala haidla wage kalu pata wenawa ara puchaapu thanwala (Sathiyakin wage mewa galawela yanawa)

    8. Dawas 5kata passe doctor dena thawa cream dekak mix karala ganna kiwwa (Mama dan me step eke inne)

    9. Masa 3kin enna kiwwa.

    Cream walata 5000LKR wage giya, treatment ekata 10,000LKR, Channeling fee eka 2500LKR wage. Ethakota okkotoma 17,500LKR wage yanawa. Thun parak kaloth 52,500K wage yanne, eth kamak na ban, professor kenekne karanne, itin saloon wala wage baya wenna dekuth nane. It passen hithen oya karaadare iwarane.
    Dn oyage thathwe khomad bro.... hodada
     
    • Like
    Reactions: G.I.Joe

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    1. Prof Jayamini Senevairathne channel karanna appoinment ekak danna. Mama kale Pannipitiya Private Hospital eke. echanneling eken appoinment eka danna puluwan

    2. Doctor oyage face eka balala kiyai karanna oni de. Mama danne na apita karapu eka ubata hariyaida kiyala.

    3. Mama Friday channel kale, doctor kiwwa Monday enna kiyala treatment ekata cream ekak aragena. E cream eka 400-500LKR athara ganak. Hospital eke pharmacy eke thiyanawa. Mata 2k genna kiwwa.

    4. Cream eka gala payak eliyata wela inna kiyanwa

    5. Payak giyata passe, soldering iron ekak wage ekakin face eke scars puchanawa. Eka tikak ridenawa

    6. It passe doctor dena acne face wash eka use karanna oni

    7. Dawas deka thunakata passe mune tuwala haidla wage kalu pata wenawa ara puchaapu thanwala (Sathiyakin wage mewa galawela yanawa)

    8. Dawas 5kata passe doctor dena thawa cream dekak mix karala ganna kiwwa (Mama dan me step eke inne)

    9. Masa 3kin enna kiwwa.

    Cream walata 5000LKR wage giya, treatment ekata 10,000LKR, Channeling fee eka 2500LKR wage. Ethakota okkotoma 17,500LKR wage yanawa. Thun parak kaloth 52,500K wage yanne, eth kamak na ban, professor kenekne karanne, itin saloon wala wage baya wenna dekuth nane. It passen hithen oya karaadare iwarane.
    Den kohmda machan?
     

    gamaGT

    Well-known member
  • Oct 22, 2017
    355
    402
    63
    Treatment will depend on the type (eg. rolling, boxcar, ice pick, etc), the color, depth, and location of the scar as each type has different treatments. The best thing to get assessed by a dermatologist before trying anything.
     

    cshapegt

    Well-known member
  • Apr 22, 2010
    2,775
    436
    83
    1. Prof Jayamini Senevairathne channel karanna appoinment ekak danna. Mama kale Pannipitiya Private Hospital eke. echanneling eken appoinment eka danna puluwan

    2. Doctor oyage face eka balala kiyai karanna oni de. Mama danne na apita karapu eka ubata hariyaida kiyala.

    3. Mama Friday channel kale, doctor kiwwa Monday enna kiyala treatment ekata cream ekak aragena. E cream eka 400-500LKR athara ganak. Hospital eke pharmacy eke thiyanawa. Mata 2k genna kiwwa.

    4. Cream eka gala payak eliyata wela inna kiyanwa

    5. Payak giyata passe, soldering iron ekak wage ekakin face eke scars puchanawa. Eka tikak ridenawa

    6. It passe doctor dena acne face wash eka use karanna oni

    7. Dawas deka thunakata passe mune tuwala haidla wage kalu pata wenawa ara puchaapu thanwala (Sathiyakin wage mewa galawela yanawa)

    8. Dawas 5kata passe doctor dena thawa cream dekak mix karala ganna kiwwa (Mama dan me step eke inne)

    9. Masa 3kin enna kiwwa.

    Cream walata 5000LKR wage giya, treatment ekata 10,000LKR, Channeling fee eka 2500LKR wage. Ethakota okkotoma 17,500LKR wage yanawa. Thun parak kaloth 52,500K wage yanne, eth kamak na ban, professor kenekne karanne, itin saloon wala wage baya wenna dekuth nane. It passen hithen oya karaadare iwarane.

    Bro Hospitale eke name eka hari number ekak hari thiyenwada ? dermatology ona deuak karnwada ethna
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,339
    24,556
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    කෙල්ලෙක් ගෙන් අහලා බලපන්. උන් දන්නවා ඔවට ගොඩ වෙදකම්. හිටපන් බලන්න කාගෙන්හරි අහලා එන්න
    මූ ගියා ගියාමයි ආයෙ ඇවිල්ල නෑනේ. තාම කෙල්ලෙක් හොයනව ඇති. :lol:
     

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    6 months wath yanawa bn results enna..kohomath 1mm walin kalath aduma 3 times wath karanna oni...fast result one nan plastic surgery ekak thama :lol:
    uba kohenda oka gwnna gaththe ? Link dahan balanna
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    1. Prof Jayamini Senevairathne channel karanna appoinment ekak danna. Mama kale Pannipitiya Private Hospital eke. echanneling eken appoinment eka danna puluwan

    2. Doctor oyage face eka balala kiyai karanna oni de. Mama danne na apita karapu eka ubata hariyaida kiyala.

    3. Mama Friday channel kale, doctor kiwwa Monday enna kiyala treatment ekata cream ekak aragena. E cream eka 400-500LKR athara ganak. Hospital eke pharmacy eke thiyanawa. Mata 2k genna kiwwa.

    4. Cream eka gala payak eliyata wela inna kiyanwa

    5. Payak giyata passe, soldering iron ekak wage ekakin face eke scars puchanawa. Eka tikak ridenawa

    6. It passe doctor dena acne face wash eka use karanna oni

    7. Dawas deka thunakata passe mune tuwala haidla wage kalu pata wenawa ara puchaapu thanwala (Sathiyakin wage mewa galawela yanawa)

    8. Dawas 5kata passe doctor dena thawa cream dekak mix karala ganna kiwwa (Mama dan me step eke inne)

    9. Masa 3kin enna kiwwa.

    Cream walata 5000LKR wage giya, treatment ekata 10,000LKR, Channeling fee eka 2500LKR wage. Ethakota okkotoma 17,500LKR wage yanawa. Thun parak kaloth 52,500K wage yanne, eth kamak na ban, professor kenekne karanne, itin saloon wala wage baya wenna dekuth nane. It passen hithen oya karaadare iwarane.
    dan kohomada thathwe?