ඇබෝෂන් පව්කාර වැඩ....Nadu kal yana hatiyata.. ehema ikman sadaranayak wenne nah.. lankawe demawpiyo typical unama oka thama.. lamayawa kohe hari durakata aran gihin..baba hamba unama .. awruddak withara wenma hada ganna thiyenne.. lamayage achchi seeyai.. thamunge wage lmaya wa hadagena 18 kellata.. aye igena ganan chance ekak dunna nam hari..dan ara kella amaruma kale thani wenawa ne..kawruth nathuwa..
Ekko abortion.prashna serama iwarai..
වෙන වැරදි කරල එන අය වගේ නෙමේ