කුවේණි ලක්ශ ගානක් කෙලවල නේත ....

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    hariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.

    bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka

    ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne

    Ai Ridma dan Charitha ekka neththe?
    ridmai, ravi j dennama dan na. un copyright violate karala mama hithanne.
    mama ahala thiyenawa un denna charitha ekka karapu sindu ara manurangaya ekka karana naadhagama da mokakda group eke charithagen approval nathuwa sing karala. e wage prashna nisa thama ain karala thiyenne. eke charithage waraddak na. but meka nam henama awul. aniwa proper ticketing, payment service wade karannama one.

     

    PrameshD.12

    Well-known member
  • May 12, 2020
    2,494
    3,426
    113
    උඹලා සල්ලි දීල කුවේනි බලන්න යනවද?
    මම නිකන් ගැ. එක්කො ඕනි නෑ

    මීට

    sri-lankan-history-part-tragedy-love-story-1838b6babc51c04c8f0568e89a8dcfed.jpg
    adooo mn meka post ekakata gannawa aaaa :D
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    hariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.

    bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka

    ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne
    Ravi J ත් දැන් නෑ මන් හිතන්නෙ . ඌ ලියන රැප් පට්ට . ඌ අපතයෙක් නෙමෙයි
     
    • Like
    Reactions: Naughty Putha

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    hariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.

    bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka

    ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne
    Ravi J ehema kalin idanma hitapu un bn, passe lan wechcha un newei. issara artwork serama wage kale Ravi J
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    hariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.

    bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka

    ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne
    Ravi J also left.
     
    • Sad
    Reactions: skymicro

    BadAlucard

    Well-known member
  • Dec 8, 2022
    1,131
    2,099
    113
    පොරට ඒ දවස් වල bns එක්කත් අවුලක් ගියා නේද..copyright scene එකක් මතක විදිහට..
     

    usa_nihaal

    Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ


    ridmai, ravi j dennama dan na. un copyright violate karala mama hithanne.
    mama ahala thiyenawa un denna charitha ekka karapu sindu ara manurangaya ekka karana naadhagama da mokakda group eke charithagen approval nathuwa sing karala. e wage prashna nisa thama ain karala thiyenne. eke charithage waraddak na. but meka nam henama awul. aniwa proper ticketing, payment service wade karannama one.


    ado mathaka-pada thaama ynwda ? ammo ban shock una mama. tfs machoo
     
    • Love
    Reactions: Draco Malfoy