Ai Ridma dan Charitha ekka neththe?Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka
Ai Ridma dan Charitha ekka neththe?Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka
hariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.
bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka
ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne
ridmai, ravi j dennama dan na. un copyright violate karala mama hithanne.Ai Ridma dan Charitha ekka neththe?
adooo mn meka post ekakata gannawa aaaaඋඹලා සල්ලි දීල කුවේනි බලන්න යනවද?
මම නිකන් ගැ. එක්කො ඕනි නෑ
මීට
![]()

adooo mn meka post ekakata gannawa aaaa![]()
Ravi J ත් දැන් නෑ මන් හිතන්නෙ . ඌ ලියන රැප් පට්ට . ඌ අපතයෙක් නෙමෙයිhariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.
bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka
ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne
ow pora supiri graphic weddekRavi J ත් දැන් නෑ මන් හිතන්නෙ . ඌ ලියන රැප් පට්ට . ඌ අපතයෙක් නෙමෙයි
නාදගමේ චරිත්ගෙ සින්දු ගහන්න ගිහින්නෙAi Ridma dan Charitha ekka neththe?
Ravi J ehema kalin idanma hitapu un bn, passe lan wechcha un newei. issara artwork serama wage kale Ravi Jhariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.
bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka
ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne
Ravi J also left.hariyata hari. u patta dakshaya. katha karaddi unath ehema loku kamak na.
bt mokak hari nisa uta wate inna unwa nethi wenawa. Ridmaya ehema aparadayak nethi karagaththa eka
ara Ravi J kiyala ekeke dan lan wela innawa u nan amuma apathayek. owage un nisa thama muta kela wenne
ridmai, ravi j dennama dan na. un copyright violate karala mama hithanne.
mama ahala thiyenawa un denna charitha ekka karapu sindu ara manurangaya ekka karana naadhagama da mokakda group eke charithagen approval nathuwa sing karala. e wage prashna nisa thama ain karala thiyenne. eke charithage waraddak na. but meka nam henama awul. aniwa proper ticketing, payment service wade karannama one.