කෙල්ලගෙ අම්මා හම්බෙන්න ගියපු උන් වරෙව්
කෙල්ලගේ අම්ම Meeting Ekak Call karala, first time mawa interview karanna hadanne, mewage darunu case ekakata muna papu ewungen upades ona meka kohomada goda daganne naganne netuwa? gihin monada kiyanne, adinne monada, mata wedagath widihata adala yanawa kiyannet epa wena wedak, kiyapallako kohomada meka handle karanne,man next week atulata amma meet une nettam kellawa gedarin elawanawalu
කෙල්ලගේ අම්ම Meeting Ekak Call karala, first time mawa interview karanna hadanne, mewage darunu case ekakata muna papu ewungen upades ona meka kohomada goda daganne naganne netuwa? gihin monada kiyanne, adinne monada, mata wedagath widihata adala yanawa kiyannet epa wena wedak, kiyapallako kohomada meka handle karanne,man next week atulata amma meet une nettam kellawa gedarin elawanawalu

baya nathiwa palayan ban...hodata adala karala palayan 
ඊට පස්සෙ මූ බයට අහක බලන් උත්තර දෙන්න ගන්නවා කුක්කු පෙනෙයි කියලා.වැඩේ හබක්...

