කෙල්ලගෙ අම්මා හම්බෙන්න ගියපු උන් වරෙව්

Mayan19

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    කෙල්ලගෙ අම්මා හම්බෙන්න ගියපු උන් වරෙව්

    කෙල්ලගේ අම්ම Meeting Ekak Call karala, first time mawa interview karanna hadanne, mewage darunu case ekakata muna papu ewungen upades ona meka kohomada goda daganne naganne netuwa? gihin monada kiyanne, adinne monada, mata wedagath widihata adala yanawa kiyannet epa wena wedak, kiyapallako kohomada meka handle karanne,man next week atulata amma meet une nettam kellawa gedarin elawanawalu :eek:
     

    ucakila

    Well-known member
  • Mar 31, 2007
    5,055
    1,935
    113
    33
    gelioya-Kandy- kesbewa-Fort
    full relax eke katha karapan. oniwata wada bayen wage inna hadanna epa.ehema unta kamathi na. ehema kiyala pora talk daanna yannath epa. balance karaganin kathawai hasireemai. wadagathma de relax weyan nathnam oye kellawa bandata passe umbata hamadama ekige ammata yatahath pahath widihata yes madam kiyagena wage inna wei.

    owa 1st meeting ekema hadaganna oni.nathnam passata karadarai.thamange aathma gaurawe thiyaganin.

    anith wadagathma de full confidence pita hasirenna, katha karanna. baila gahanna epa.to the point ahana deta kelin uththara diyan ambarennathuwa. onna ohomai mama wade goda daagaththe. experience eken kiyanne
     
    • Like
    Reactions: Fox Mulder89

    labu gediya

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    8,594
    1,562
    113
    45
    Weligama, Sri Lanka
    වැදගත් විදියට කොන්ඩේ කපල, රැවුල කට් ගාන්නේ නැතිව,
    රැවුලත් ශෙවූ කරලා,
    අත් දිගට නොවුනට කමක් නැහැ, ඒත් වැදගත් විදියට
    ඩෙනිම් අඳින්න යන්න එපා....
    සපත්තු දෙක නම් ඕනෑමයි...
    ඒකත් කළු නම් වැඩිය හොඳයි..
    සිගරට් එකක් නිකමටවත් අතට වත් ගන්න එපා...
    ගෑනු කැමති නැහැ තමන්ගේ දුව බේබද්දෙකුට දෙන්න..
    ඒ වගේම බබල් ගම් කකා යන්නත් එපා..
    විට කකා යන්නත් එපා...
    කතා කරද්දී අම්මේ කියල කතා කරපන්...
    ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන උත්තර දීපන්..
    වට පිට බලන්න යන්න එපා උත්තර දෙද්දී...
    විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....
    එන වෙලාවට මතක ඇතිව දන ගහල අම්මට වැඳලා වරෙන්....
    ගිහිං එන්නම් අම්මේ කියලත් කියන්න අමතක කරන්න එපා..

     
    • Like
    Reactions: Ayeshlive

    Leb

    Well-known member
  • Jun 11, 2007
    603
    245
    63
    Machan normal widihata yanna boruwata ragapawata wadak na bandata passe kohomath jeevithe ithuru kale thamange demaupiyo wagema eyala ekkath inna one but first impression is very important machan wadagath widihata yanna
     

    Gayan_BC

    Well-known member
  • Jan 28, 2012
    5,967
    847
    113
    Everywere
    Amme kiyahan.. normal katha karhan lajja wena epa ban..hrna shape ekee katha karhan adyapana sudusukam, rasswa owatha ahanna ida tiyanwa oowa direct ahan naa wahen oroo ahnne...ewata mara kalpanawen utjra diyan..man oken shape ekee pass una... gdluk umbath hamoma care karhan ban..parisamen...kaama jatiyak aran palayan gedra n wadiyama asa kelgen ahala
     

    Gayan_BC

    Well-known member
  • Jan 28, 2012
    5,967
    847
    113
    Everywere
    වැදගත් විදියට කොන්ඩේ කපල, රැවුල කට් ගාන්නේ නැතිව,
    රැවුලත් ශෙවූ කරලා,
    අත් දිගට නොවුනට කමක් නැහැ, ඒත් වැදගත් විදියට
    ඩෙනිම් අඳින්න යන්න එපා....
    සපත්තු දෙක නම් ඕනෑමයි...
    ඒකත් කළු නම් වැඩිය හොඳයි..
    සිගරට් එකක් නිකමටවත් අතට වත් ගන්න එපා...
    ගෑනු කැමති නැහැ තමන්ගේ දුව බේබද්දෙකුට දෙන්න..
    ඒ වගේම බබල් ගම් කකා යන්නත් එපා..
    විට කකා යන්නත් එපා...
    කතා කරද්දී අම්මේ කියල කතා කරපන්...
    ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන උත්තර දීපන්..
    වට පිට බලන්න යන්න එපා උත්තර දෙද්දී...
    විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....
    එන වෙලාවට මතක ඇතිව දන ගහල අම්මට වැඳලා වරෙන්....
    ගිහිං එන්නම් අම්මේ කියලත් කියන්න අමතක කරන්න එපා..



    Hodata kiyala tiyanwa
     

    Fox Mulder89

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    2,460
    943
    113
    gampaha
    machan yanna kalin "Naughty America" movies deka thunak balala palayan, oya category eken thibuna....:yes:

    Q6AXRW.gif
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,746
    1
    25,659
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    :lol: baya nathiwa palayan ban...hodata adala karala palayan :yes: mamath giya oya interview ekata :yes: ehemata mukuth ahanne na..amma thatha mokada karanne ahai...thawa thawa wettu daala prashna ahai..eken dangannawa ube keruwawa...

    e nisa uttara denna kalin iwasala uttara deepan..habai atta kiyapan..decent ekata katha karapan..

    uba attatama decent porak nam baya wenna deyak attema na...normal widihata gihin normal widihata katha karala enna thiyenne...good luck
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    වැදගත් විදියට කොන්ඩේ කපල, රැවුල කට් ගාන්නේ නැතිව,
    රැවුලත් ශෙවූ කරලා,
    අත් දිගට නොවුනට කමක් නැහැ, ඒත් වැදගත් විදියට
    ඩෙනිම් අඳින්න යන්න එපා....
    සපත්තු දෙක නම් ඕනෑමයි...
    ඒකත් කළු නම් වැඩිය හොඳයි..
    සිගරට් එකක් නිකමටවත් අතට වත් ගන්න එපා...
    ගෑනු කැමති නැහැ තමන්ගේ දුව බේබද්දෙකුට දෙන්න..
    ඒ වගේම බබල් ගම් කකා යන්නත් එපා..
    විට කකා යන්නත් එපා...
    කතා කරද්දී අම්මේ කියල කතා කරපන්...
    ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන උත්තර දීපන්..
    වට පිට බලන්න යන්න එපා උත්තර දෙද්දී...
    විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....
    එන වෙලාවට මතක ඇතිව දන ගහල අම්මට වැඳලා වරෙන්....
    ගිහිං එන්නම් අම්මේ කියලත් කියන්න අමතක කරන්න එපා..


    උඹේ ස්ටොරිය කියෙව්වට පස්සේ තේකක් වත් බොන්න බයයි බං ඔහොම වේලාවකදී :eek:
     

    Utumesh

    Well-known member
  • Sep 1, 2013
    1,867
    368
    83
    Nittabuwa
    වැදගත් විදියට කොන්ඩේ කපල, රැවුල කට් ගාන්නේ නැතිව,
    රැවුලත් ශෙවූ කරලා,
    අත් දිගට නොවුනට කමක් නැහැ, ඒත් වැදගත් විදියට
    ඩෙනිම් අඳින්න යන්න එපා....
    සපත්තු දෙක නම් ඕනෑමයි...
    ඒකත් කළු නම් වැඩිය හොඳයි..
    සිගරට් එකක් නිකමටවත් අතට වත් ගන්න එපා...
    ගෑනු කැමති නැහැ තමන්ගේ දුව බේබද්දෙකුට දෙන්න..
    ඒ වගේම බබල් ගම් කකා යන්නත් එපා..
    විට කකා යන්නත් එපා...
    කතා කරද්දී අම්මේ කියල කතා කරපන්...
    ඇස් දෙක දිහා බලාගෙන උත්තර දීපන්..
    වට පිට බලන්න යන්න එපා උත්තර දෙද්දී...
    විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....
    එන වෙලාවට මතක ඇතිව දන ගහල අම්මට වැඳලා වරෙන්....
    ගිහිං එන්නම් අම්මේ කියලත් කියන්න අමතක කරන්න එපා..

    kukku :shocked::shocked:
     

    Vidane

    Banned
  • Jun 26, 2013
    1,899
    121
    63

    විශේෂයෙන් අම්මගේ කුක්කු දෙක දිහා බලන්න යන්න එපා.. නැත්නම් තෝ කුපාඩි කමට බලාවි දුවගේ වගේමද කියල....

    ඔහොම දෙයක් මුගේ තුන් හිතකවත් තියෙන්නෙ නැතුව ඇති.හැබැයි දැන් මූට නොදැනුවත්ව හරි බැලෙනවා උඹ මතක් කරපු නිසා :(ඊට පස්සෙ මූ බයට අහක බලන් උත්තර දෙන්න ගන්නවා කුක්කු පෙනෙයි කියලා.වැඩේ හබක්... :frown:
     
    Last edited:

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,925
    3,286
    113
    Malabe
    කෙල්ලගේ අම්ම Meeting Ekak Call karala, first time mawa interview karanna hadanne, mewage darunu case ekakata muna papu ewungen upades ona meka kohomada goda daganne naganne netuwa? gihin monada kiyanne, adinne monada, mata wedagath widihata adala yanawa kiyannet epa wena wedak, kiyapallako kohomada meka handle karanne,man next week atulata amma meet une nettam kellawa gedarin elawanawalu :eek:

    Eyi bn kellawa gedarin elawanne? Umba eyawa amaruwe demmada? Ehenam putho samaharavita policien uth indee umba enakam. Parissamin palayan.
    Ehema case ekak neththam baya nethuwa cool ekey palayan. Mama nam kiyanne vandinna vagey veda anavashiyayi. E gollo umbawa gilinne nehene. All the best!;)