අනේ හුත්තෝ.... ඒ දෙමව්පියෝ ඒ කෙල්ලව හදලා තිනේනෙ කොච්චර අමාරුවෙන්ද? රූම් ගෙනියන්නද? ඕනම අම්මා කෙනෙක් කැමතියි තමන්ගෙ දුව ලස්සනට කසාදයක් බැඳලා දරුවෙක් හම්බවෙනවා බලන්න.. නැතුව තමන්ගෙ දුව බඩුව කරගන්න නෙමෙයි.. තෝ කෙල්ලව බඳිනවා නම් කමක් නෑ.. ලිංගිකව කැමැත්තෙන් එකතු වුනා කියලා විතරක් බේරුනොත් ඒ දෙමව්පියන්ට කොච්චර දුකද.. තෝ කෙල්ලව බඳපන්... එතකොට ඒ අම්මගෙ දුක නිවිලා යයි.. තමන්ගෙ දුව බඩුව කරපු දුකට යකෝ ඒ අම්මා පොලිසි ගිහින් තියෙන්නෙ.. තොට නංගි කෙනෙක් හිටියොත් වෙන කොල්ලෙක් එක්ක රූම් යන්න දෙයි.. එකම විසඳුම කෙල්ල බැඳපන්.. බැඳලා ඒකිට හුකපන්.. අහිංසක දෙමව්පියන්ගෙ දුක වැඩි කරන්නෙ නැතුව
අම්මා කෙනෙක්ට වේදනාව දැනෙන එක හරි. මොකද මොන අම්මත් කැමති නැහැ තමන්ගේ දුව/පුතා මේ වගේ වැඩ කරනවට. ඕනෑම අම්මා කෙනෙක්ම කැමති තමන්ගේ දුව/පුතා engineer කෙනෙක් හරි doctor කෙනෙක්හරි වෙලා හොද කෙනෙක් කසාද බැදලා දරුවෝ හදලා වැදගත් විදියට මැරිලා යනවට. නමුත් දෙමපියන්ගෙයි දරුවොන්ගෙයි ආසාවල්, අද්දැකීම් හාත්පසින්ම වෙනස්.
මෙතන කෙල්ල කැමතියි නම්, කොල්ලත් කැමතියි නම්, රුම් යන එකේ වරදක් මම දකින්නේ නැහැ.
ඒ දෙන්නා නවයොවුන් couple එකක් විදියට උන් දෙන්නගේ ආතල් එක ගන්නවා. මොකද මේවා නාකි වෙලා කරන්නද...! උන් උන්ගේ ජිවිතේ උන් දන්න විදියෙන් විදිනවා. ඇයි උබ එකට බනින්නේ...?
අනික කෙල්ල රූම් ගියා කියලා බඩුවක් වෙනවද බන්...උබ මොන මානසිකත්වයෙන්ද කතා කරන්නේ...?
අනික sex කර පලියට කසාද බදින්න ඕනද බන්...උබ කතා කරන්නේ හරියට පොඩි එකෙක් දුෂණය කරා වගේනේ...
Last edited:





