කෙල්ලගේ ගෙදරින් ආවා ප්රෙන්

The Hacker

Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    කෙල්ලගේ ගෙදරින් ආවා ප්රෙන්

    බලාගෙන හිටපු විදියට කෙල්ලගේ ගෙදරින් ඇවිත් ගියා ඉතින් (එයා ආවේ නෑ :oo::oo: ) , උබලා කියලා දුන්න විදියට සාන්ත දාන්ත බබා වගේ හිටියා:yes::yes: මන්, මස්සිනා කාරයා නම් බොනවාද කියලා ඇහුවා (හොරෙන්, උගේ මුනේ පොඩි බෙබා ලුක් එකක් තියෙනවා :yes: ) .
    අම්මා නම් පඩිය ගැන වහෙන් ඔරෝ ඇහුවා :rolleyes::rolleyes:, අපෙත් නෑයෝ දෙන්නෙක් හිටපු නිසා කෙලින්ම ඇහුවේ නෑ , තාත්තා කාරයා නම් ශිෆ්ට් work ගැන පොඩ්ඩක් අහලා evening shift එක ගැන පොඩ්ඩක් හාර හාර ඇහුවා ඉතින් ;) (ඒ මිනිස්සු හොයන්නේ 8-5 ජොබ් කරන ම්නිහෙක්ද දන්නේ නෑ ඉතින් :rolleyes::rolleyes::rolleyes: )
    ආච්චියෙක් නම් ඇවිත් හිටියා ඒකිගේ නම් පුරාජෙරුවයි මහා හැකර කටක් තිබ්බේ ආයුබෝවන්ඩ:angry::angry::angry: .. හැබැයි ඉතින් මන් සද්ගුණවත් තැම්පත් කොල්ලා නිසා හොදයි :yes::yes: ...

    කෙල්ලට ලොකු මෙව්වා එකක් තිබ්බේ නැතත් අම්මලා ඇවිත් ගියාම හිතට හරි වගේ ..

    මචන්ලා කෙල්ල fb නෑ කිව්වා එදා, මාත් හොයලා බැලුව , නම්බරේ වත් දුන්නේ නෑ එදා, නම්බරේ දෙනවානම් කවදා වගේද දෙන්නේ. ඊයෙ කෙල්ල ගැන වචනයක්වත් කතාකලේ නෑ , මට නම්බරේ ඉල්ලනත් මොකද්ද වගේ

    කෙල්ල නම් කැමතියි කිව්වා කියලා කියලා තිබ්බා අපේ තාත්තට
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,564
    3,378
    113
    Love karala set una ekakda netham gedarin katha karapu ekakda?
    Anyway Den kale Pettiya kedilada kiyala balanawa adui
    hebei ithin owa hoyana eunuth innawa:P
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,908
    26,421
    113
    Love karala set una ekakda netham gedarin katha karapu ekakda?
    Anyway Den kale Pettiya kedilada kiyala balanawa adui
    hebei ithin owa hoyana eunuth innawa:P

    මචන්ලා කෙල්ල fb නෑ කිව්වා එදා, මාත් හොයලා බැලුව , නම්බරේ වත් දුන්නේ නෑ එදා, නම්බරේ දෙනවානම් කවදා වගේද දෙන්නේ. ඊයෙ කෙල්ල ගැන වචනයක්වත් කතාකලේ නෑ , මට නම්බරේ ඉල්ලනත් මොකද්ද වගේ

    :dull:
     
    • Like
    Reactions: The Hacker

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    බලාගෙන හිටපු විදියට කෙල්ලගේ ගෙදරින් ඇවිත් ගියා ඉතින් (එයා ආවේ නෑ :oo::oo: ) , උබලා කියලා දුන්න විදියට සාන්ත දාන්ත බබා වගේ හිටියා:yes::yes: මන්, මස්සිනා කාරයා නම් බොනවාද කියලා ඇහුවා (හොරෙන්, උගේ මුනේ පොඩි බෙබා ලුක් එකක් තියෙනවා :yes: ) .
    අම්මා නම් පඩිය ගැන වහෙන් ඔරෝ ඇහුවා :rolleyes::rolleyes:, අපෙත් නෑයෝ දෙන්නෙක් හිටපු නිසා කෙලින්ම ඇහුවේ නෑ , තාත්තා කාරයා නම් ශිෆ්ට් work ගැන පොඩ්ඩක් අහලා evening shift එක ගැන පොඩ්ඩක් හාර හාර ඇහුවා ඉතින් ;) (ඒ මිනිස්සු හොයන්නේ 8-5 ජොබ් කරන ම්නිහෙක්ද දන්නේ නෑ ඉතින් :rolleyes::rolleyes::rolleyes: )
    ආච්චියෙක් නම් ඇවිත් හිටියා ඒකිගේ නම් පුරාජෙරුවයි මහා හැකර කටක් තිබ්බේ ආයුබෝවන්ඩ:angry::angry::angry: .. හැබැයි ඉතින් මන් සද්ගුණවත් තැම්පත් කොල්ලා නිසා හොදයි :yes::yes: ...

    කෙල්ලට ලොකු මෙව්වා එකක් තිබ්බේ නැතත් අම්මලා ඇවිත් ගියාම හිතට හරි වගේ ..

    මචන්ලා කෙල්ල fb නෑ කිව්වා එදා, මාත් හොයලා බැලුව , නම්බරේ වත් දුන්නේ නෑ එදා, නම්බරේ දෙනවානම් කවදා වගේද දෙන්නේ. ඊයෙ කෙල්ල ගැන වචනයක්වත් කතාකලේ නෑ , මට නම්බරේ ඉල්ලනත් මොකද්ද වගේ

    කෙල්ල නම් කැමතියි කිව්වා කියලා කියලා තිබ්බා අපේ තාත්තට

    15.gif


    හත්තිලව්වයි... බලහංකො ඒකෙත් හැටි...
    "මෙව්වා එක"
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: The Hacker

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    uba love da

    තාම පැය බාගයයි බන් කතා කලේ , මොන ලව්ද . දන්නෙවත් නැතුව. අනික ඔහොම සෙට් කරලා දෙන ඒවා ගැන බයයි , ඔය වයසට fb වත් නෑ කියලා කිව්වම පොඩ්ඩක් හොයලා බලන්න ඕනේ ..(එක්කෝ පත්තිනි අම්මා කෙනෙක්, නැත්නම් ඇත්තටම අහිංසක කෙල්ලෙක් , මාත් හිමිච්චා වගේ හිටිය නිසා ඒකිගේ අම්මලා චාටුවෙන් ඇගේ ගහන්න හදනවා වෙන්න බැරිත් නෑ) .හැබැයි කෙල්ලට නම් එක්කෝ හොදට ගෙදරින් කියලා දීලා නැත්නම් හොදට experience තියෙනවා මනාලයෝ හම්බෙලා, කතා කරද්දීම එක නම් තේරුනා
     

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    15.gif


    හත්තිලව්වයි... බලහංකො ඒකෙත් හැටි...
    "මෙව්වා එක"

    මෙව්වා කිව්වේ ඉතින් ලොකුවට නෑ , එයාලගේ අක්කගේ නම් මෙව්වා ලොකුයි සුදුයි ලස්සනයි :yes::yes:
     

    Tech Bro

    Well-known member
  • Jan 19, 2016
    3,025
    407
    83
    සිහින ලෝකේ
    මම වගෙ නම් මුලින් හොයන්නෙ, :P

    කෙල්ල ඉක්මනින් තරහා යන කෙනෙක් ද

    කෙල්ලට ලෙඩ මොනවා හරි තියෙනවා ද..

    යාලුවො ගොඩක් ආශ්‍රය කරන කෙනෙක් ද

    පිරිමි යාලුවො ඉන්නවද

    අද්‍යාපන තත්ත්වය කොහොමද ,

    කලින් කී දෙනෙක් එක්ක යාලු වෙලා උන්නද

    කලින් කොල්ලගෙත් එක්ක තිබුන එෆෙයාර් එක ඇයි කැඩුනෙ.

    කේන් දර විශ්වාස කරන කෙනෙක් ද

    දේවාල , සාත්තර විශ්වාස කරන කෙනෙක් ද

    කෑම උයන්න පුලුවන් ද

    අම්මට , තාත්තා ට ආදරෙ කෙනෙක් ද

    සත්තුන්ට ආදරෙ කෙනෙක් ද

    මස්, කන කෙනෙක් ද

    විනෝදාංශ ය මොකද්ද

    මානසික මට්ටම

    කකුලෙ නියපොතු කොහොමද

    අතෙ නියපොතු කොහොමද

    කටෙ දත් පිරිසිදු ද

    කොන්ඩෙ උකුනො ඉන්නවද

    කම්මැලි වෙලාවට මොකක් කරන කෙනෙක් ද

    සතියකට කී පාරක් නානවද

    මොනවගෙ කෑමද වැඩිය කන්න කැමති

    කීඩා වලට දක්ශද

    රැකියාව මොකද්ද

    තව උන්ගෙ ගෙදර බලන්න ඕනෙ පිරිසිදු ද

    උන්ගෙ ගෙදර ටොයිලට් පිරිසිදු ද

    උන්ගෙ ගෙදර කුස්සිය පිරිසිදු ද

    වත්ත පිරිසිදු ද

    ,තව ගොඩක් තියෙනවා ,,කොටන්න අමාරුයි :P
     
    • Like
    Reactions: The Hacker

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    kellage gedi puka lokuda ?
    karunawanthada ?

    කතාකලාම නම් හොදයි බන්, තාම ආශ්‍රය කලේ නෑ නේ .. දන්නේ නෑ ඉතින් හරියට :confused::confused:

    Poddak asrayaka karapan,bandinna kalin..... :yes: umbe wathkama okkama kiyanna epa
    ඔව් බන් තාත්තා කියලා තිබ්බේ basic 70k විතර කියලා මාත් ඒ ගානට පොඩ්ඩක් කිව්වා , එත් ඉතින් සාමාන්යෙන් field එකේ ඉන්න එකෙක් නම් අපේ salary range එක දන්නවා නේ. මන් කිව්වත් නැතත් .
    ඔය ගැන තමා මටත් ලොකුම බය , අන්තිමේ අගේ ගහයිද කියලා මන් කොහොමත් අඩුම තව අවුරුදු 3 ක් වත් ඉන්නවා කියලා ඉන්නේ




    මෙව්වා කිව්වේ ඉතින් ලොකුවට නෑ , එයාලගේ අක්කගේ නම් මෙව්වා ලොකුයි සුදුයි ලස්සනයි :yes::yes:
    මෙව්වා එකක් නෑ කියලා කිවේ ලොකු ආදරයක් කියලා දෙයක් (first look love එකක් ):yes::yes:
     

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    ටහිකේ මොනවද බං දැන් මේ වෙන්නේ ලංකාවේ :baffled::nerd:


    ටහිකේ , මුන් බලාපන්කෝ ... තාත්තට කැමතියි කියලා නෙවේ යකෝ, මට කැමතියි කියලා අපේ තාත්තට කියලා:D:D:D:D
     

    techhelpme

    Well-known member
  • Mar 20, 2019
    2,554
    3,214
    113
    මම වගෙ නම් මුලින් හොයන්නෙ, :P
    කෙල්ල ඉක්මනින් තරහා යන කෙනෙක් ද
    කෙල්ලට ලෙඩ මොනවා හරි තියෙනවා ද..
    යාලුවො ගොඩක් ආශ්‍රය කරන කෙනෙක් ද
    පිරිමි යාලුවො ඉන්නවද
    අද්‍යාපන තත්ත්වය කහොමද ,
    කලින් කී දෙනෙක් එක්ක යාලු වෙලා උන්නද
    කලින් කොල්ලගෙත් එක්ක තිබුන එෆෙයාර් එක ඇයි කැඩුනෙ.
    කේන් දර විශ්වාස කරන කෙනෙක් ද
    දේවාල , සාත්තර විශ්වාස කරන කෙනෙක් ද
    කෑම උයන්න පුලුවන් ද
    අම්මට , තාත්තා ට ආදරෙ කෙනෙක් ද
    සත්තුන්ට ආදරෙ කෙනෙක් ද
    මස්, කන කෙනෙක් ද
    විනෝදාංශ ය මොකද්ද
    මානසික මට්ටම
    කකුලෙ නියපොතු කොහොමද
    අතෙ නියපොතු කොහොමද
    කටෙ දත් පිරිසිදු ද
    කොන්ඩෙ උකුනො ඉන්නවද
    කම්මැලි වෙලාවට මොකක් කරන කෙනෙක් ද
    සතියකට කී පාරක් නානවද
    මොනවගෙ කෑමද වැඩිය කන්න කැමති
    කීඩා වලට දක්ශද
    රැකියාව මොකද්ද
    තව උන්ගෙ ගෙදර බලන්න ඕනෙ පිරිසිදු ද
    උන්ගෙ ගෙදර ටොයිලට් පිරිසිදු ද
    උන්ගෙ ගෙදර කුස්සිය පිරිසිදු ද
    වත්ත පිරිසිදු ද
    ,තව ගොඩක් තියෙනවා ,,කොටන්න අමාරුයි :P

    ඒකනේ උබට කෙල්ලෙක් නැත්තේ :P